Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble brudd mellom meg og kjæresten for 3 uker siden. Skjedde på 17.mai, han var full. Ja, idiotisk av han. Jeg vet at jeg fortjener bedre. Vi er begge 25 år gamle. Jeg synes at dette er helt uforståelig og sprøtt.. Virker lite planlagt ut, men vi hadde et avstandsforhold - og det fungerte rett og slett ikke har jeg i ettertid forstått. Vi var sammen i nesten 1 år. Jeg gikk mye rundt og var "bekymret" over ting og tang - som f.eks. at han skulle ut, han var mye med venninner osv. Det var vanskelig å bygge opp tillit i et avstandsforhold. Vel, jeg tror at alt var til feil tid og sted.

Allikevel så er jeg enda trist. Trist fordi jeg elsket denne mannen og han var til og med den som sa "jeg elsker deg" til meg først. Vi betydde mye for hverandre og hadde bestilt oss sommerferie sammen også. Alt det gode vi hadde. Jeg vet at vi kunne fått det til, men han mistet følelser og gnisten. Jeg er knust. Jeg personlig synes at det var mer positivt, enn negativt. Man må kjempe for kjærligheten tenker jeg. Ingenting er som roser hele tiden..

Jeg har lagt merke til at han er veldig aktiv på sosiale medier, legger til jenter på facebook, har jentenavn på snapchat-lista si osv. Dette sårer meg.

Noen tips? :(

Anonymous poster hash: ed57c...7a5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ble brudd mellom meg og kjæresten for 3 uker siden. Skjedde på 17.mai, han var full. Ja, idiotisk av han. 1:Jeg vet at jeg fortjener bedre. Vi er begge 25 år gamle. Jeg synes at dette er helt uforståelig og sprøtt.. Virker lite planlagt ut, men vi hadde et avstandsforhold - og 2: det fungerte rett og slett ikke har jeg i ettertid forstått. Vi var sammen i nesten 1 år. Jeg gikk mye rundt og var "bekymret" over ting og tang - som f.eks. at han skulle ut, han var mye med venninner osv. Det var vanskelig å bygge opp tillit i et avstandsforhold. Vel, jeg tror at alt var til feil tid og sted.

3:Allikevel så er jeg enda trist. Trist fordi jeg elsket denne mannen og han var til og med den som sa "jeg elsker deg" til meg først. Vi betydde mye for hverandre og hadde bestilt oss sommerferie sammen også. Alt det gode vi hadde. Jeg vet at vi kunne fått det til, men han mistet følelser og gnisten. Jeg er knust. Jeg personlig synes at det var mer positivt, enn negativt. Man må kjempe for kjærligheten tenker jeg. Ingenting er som roser hele tiden..

4:Jeg har lagt merke til at han er veldig aktiv på sosiale medier, legger til jenter på facebook, har jentenavn på snapchat-lista si osv. Dette sårer meg.

Noen tips? :(

1: Du har rett i at du fortjener bedre.

2: Det fungerte ikke, du bekymret deg og hadde ikke tillit. Jeg tenker at du kan være glad for at dere avsluttet dette etter forholdsvis kort tid.

3: Jeg forstår hvordan du føler det. Den første kjærlighetssorgen er ofte tyngst. Dette at han var den første som sa at han elsker deg. Tydeligvis elsker han deg allikevel ikke, ettersom han sa det han sa om at han hadde mistet følelser og gnisten og det fikk han til å gjøre det slutt, og det at han ikke ønsker å kjempe for kjærligheten.

Dessverre ser det ut til at han ikke hadde samme oppfatning som deg om å kjempe for kjærligheten.

Du vil senere oppleve å høre ordene Jeg elsker deg igjen- fra en som virkelig elsker deg :)

4: Holdt han på slik lenge?

Det beste rådet jeg har, er å prøve å være mye med venninner og venner og familie, og gjøre hyggelige og positive ting. Det tar tid å komme over kjærlighetssorg, men du vil få det bra igjen.

Lykke til! :hug:

Anonymous poster hash: c91c5...dbf

• Liker 1
Skrevet

Kutt han ut på sosiale medier. Ikke vær venn/følg han. Blokkér heller. Du bare piner deg selv når du følger med på hva han gjør (eller later som han gjør).

AnonymBruker
Skrevet

1: Du har rett i at du fortjener bedre.

2: Det fungerte ikke, du bekymret deg og hadde ikke tillit. Jeg tenker at du kan være glad for at dere avsluttet dette etter forholdsvis kort tid.

3: Jeg forstår hvordan du føler det. Den første kjærlighetssorgen er ofte tyngst. Dette at han var den første som sa at han elsker deg. Tydeligvis elsker han deg allikevel ikke, ettersom han sa det han sa om at han hadde mistet følelser og gnisten og det fikk han til å gjøre det slutt, og det at han ikke ønsker å kjempe for kjærligheten.

Dessverre ser det ut til at han ikke hadde samme oppfatning som deg om å kjempe for kjærligheten.

Du vil senere oppleve å høre ordene Jeg elsker deg igjen- fra en som virkelig elsker deg :)

4: Holdt han på slik lenge?

Det beste rådet jeg har, er å prøve å være mye med venninner og venner og familie, og gjøre hyggelige og positive ting. Det tar tid å komme over kjærlighetssorg, men du vil få det bra igjen.

Lykke til! :hug:

Anonymous poster hash: c91c5...dbf

Tusen hjertelig takk for svar. Veldig nyttig <3 Sliter vel bare med tanken på oss to sammen, fordi når vi først var med hverandre så var det fantastisk! Skulle ønske det fungerte, fordi alt var så bra. Jeg stolte på han, såklart, men tror det var vanskelig for meg å bygge tillit med avstand fra hverandre i starten av et forhold. Jeg elsker han enda da... :(

Gjest Makemeloveit
Skrevet (endret)

Jeg skjønner at du har det vanskelig og tar det tungt. Det som er godt å høre er at du på en måte har innsett av det kanskje var for det beste. Du fortjener bedre enn det! Du må kunne stole på han, ellers fungerer det aldri. Det vil nok gjøre vondt en stund frem over, men jeg er sikker på at du vil få det bedre. Det at han legger til jenter hadde jeg også reagert på om det var meg, men når jeg ser på det fra utsiden så synes jeg ikke det er noe big deal. Kanskje han bare trenger å snakke med noen, finne på noe og ha noe å gjøre på fordi han også tar det tungt? Mitt beste tips er å blokke han eller noe i den dur om du sitter å følger med på hva han gjør på. Hvis du hele tiden sjekker eller får opp hvem han legger til, hvem han sender snap til så vil du få det bedre om du bare sletter han og ikke har mulighet til å kontrollere. Jeg håper det ordner seg for deg :klem: Enda en grunn for å glemme han: Han gjorde det slutt i fylla. Respektløst!

Endret av Makemeloveit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...