Gå til innhold

Savner eksens penis

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor ikke sørge for at du får den sex'en med din nåværende partner? Altså snakke ut om det, hva du liker, hva dere burde teste ut, hva som burde forandres osv. Rett og slett normal kommunikasjon rundt temaet.

Alle er ikke like seksuelle av seg, eller like spontane.

Har snakket litt om det, men vil ikke stresse det for mye siden ting er så nytt.

Vi har ikke datet så lenge.

Å da han har fått i seg litt alkohol, så er alt annereldes. Så han er nok bare litt sjenert enda.

Det er bare litt uvandt med en som ikke er like kåt og vill som meg selv hele tiden...hehehe ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette egentlig så horribelt å si? Jeg forstår ikke hvordan det er annerledes, og verre og mer umoralsk å si at man savner eksens penis enn f.eks. å si at man savner et personlighetstrekk eksen hadde. Mange klager jo f.eks. på at den nye typen gir færre komplimenter og er mindre romantisk. Og da savner de eksens romantiske personlighet. Dette er greit å si - men ikke at man savner noe seksuelt, som man hadde med eksen. Hvorfor?

Begge deler handler jo i all hovedsak om et savn i forholdet. Det betyr jo ikke at trådstarter elsker kjæresten sin mindre enn eksen, men bare at hun legger merke til noe hun savner i forholdet som hun er vant til.

Anonymous poster hash: 702af...5fe

Eller å si at man savner eksens deilige, trange fitte?

Jeg regner med det er like greit...? Selvfølgelig ingen dobbeltmoral her...?

Jeg kommer nok aldri til å finne noen med den "umulige" kroppen eksen min hadde... hadde jeg ikke sett henne naken hadde jeg aldri trodd slike eksisterte i virkeligheten... Nå skal det sies at min forrige eks (hun første var noen år siden) hadde en fantastisk kropp, og vi hadde bedre sex, men hun hadde ikke "unreal" kropp (til tross for at den var veldig bra) og hun hadde forholdsvis små pupper, men hun er definitivt den beste sexpartneren jeg hatt...

Men ja, jeg er i utgangspunktet enig med deg, jeg burde jo fått lov til å opprette tråder på ymse fora der jeg klaget over problemene med at jeg savnet den perfekte, trange fitta til eksen... "problemet" er at det legges frem som et problem, som om det skulle være noen annen løsning på det enn å slå opp og lete etter en ny partner, eller å akseptere at både kvinner og menn har forskjellige kvaliteter, og å si seg fornøyd med det man har...

For ordens skyld kan jeg nevne at det aldri var noe problem for meg da jeg byttet partner, til tross for at hun jeg hadde før min forrige var VIRKELIG velutstyrt...

Hvis jeg hadde laget en tilsvarende tråd her på forumet hadde jeg virkelig fått høre for et mannesvin/sjåvinist/bitterpikk jeg er :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer nok aldri til å finne noen med den "umulige" kroppen eksen min hadde... hadde jeg ikke sett henne naken hadde jeg aldri trodd slike eksisterte i virkeligheten... Nå skal det sies at min forrige eks (hun første var noen år siden) hadde en fantastisk kropp, og vi hadde bedre sex, men hun hadde ikke "unreal" kropp (til tross for at den var veldig bra) og hun hadde forholdsvis små pupper, men hun er definitivt den beste sexpartneren jeg hatt...

Men ja, jeg er i utgangspunktet enig med deg, jeg burde jo fått lov til å opprette tråder på ymse fora der jeg klaget over problemene med at jeg savnet den perfekte, trange fitta til eksen... "problemet" er at det legges frem som et problem, som om det skulle være noen annen løsning på det enn å slå opp og lete etter en ny partner, eller å akseptere at både kvinner og menn har forskjellige kvaliteter, og å si seg fornøyd med det man har...

For ordens skyld kan jeg nevne at det aldri var noe problem for meg da jeg byttet partner, til tross for at hun jeg hadde før min forrige var VIRKELIG velutstyrt...

Hvis jeg hadde laget en tilsvarende tråd her på forumet hadde jeg virkelig fått høre for et mannesvin/sjåvinist/bitterpikk jeg er :)

Jeg hadde ikke kalt deg for et mannesvin, en sjåvinist eller en bitterpikk dersom du opprettet denne samme tråden og vinklet det om slik at det gjaldt å savne eksens vagina. Alle kvinner på dette forumet er ikke trangsynte og dobbelmoralske nemlig.

Hadde du sagt du savna eksens trangere vagina, hadde det selvfølgelig vært akkurat like greit.

Nå; slutt å dra alle kvinner på forumet under èn og samme kam. Vi er ikke alle så grusomme, forferdelige som du skal ha det til.

AnonymBruker
Skrevet

Om du er glad i din nåværende kjæreste får du finne andre måter å få sexlivet til å nå de store høyder.

Min ex hadde større pikk. Men jeg har MYE bedre sex med mannen jeg har nå. Han har mer enn stor nok for meg. Dessuten var ex'en sin så lang at det ofte ble litt vondt. Forstår likevel savnet av å bli fylt skikkelig. Er nok slik det kjennes for menn med trang fitte også. Men det er jo bare en liten del av sexlivet. Det er jo veldig mye annet som teller.

Jeg liker å f.eks ha en buttplugg i rompa under samleie, blir skikkelig fylt opp da og mannen syns det er pirrende også. Noen samleiestillinger gjør mer for deg enn andre, bruk det aktivt. F.eks i doggy så bunner mannen min meg, mens han ikke gjør det i andre.

Anonymous poster hash: 515b8...d1f

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke velutstyrt et begrep som brukes om store peniser?

Anonymous poster hash: 4e7b7...153

Skrevet

Huff, føler meg fæl bare jeg skriver det..

Har alltid tenkt at størrelse ikke er viktig. Men med eksen fikk jeg en aha-opplevelse. Han var over gjennomsnittet stor der nede, og vi måtte ofte bruke glidemiddel og starte samleiet rolig fordi det var vondt å få ham inni seg. Men etterhvert som han var "kommet på plass" inni vagina så var det bare så sykt deilig, følte meg skikkelig fylt opp.. Med penisen hans inni meg og en finger på klitoris så var jeg bare helt i himmelen.

Nå er jeg sammen med en ny mann, som jeg er veldig glad i. Han er veldig glad i sex og opptatt av å gi meg nytelse, men penisen hans er betydelig mindre og tynnere enn min eks sin penis, og følelsen av å bli fylt opp til randen er jo ikke der i det hele tatt.. ofte synes jeg penetrering er litt kjedelig og gir meg ikke så mye. Lengter rett og slett bare etter en skikkelig omgang med en diger pikk igjen..!

Dette er vel veldig tabu og jeg har såklart ikke nevnt noe for kjæresten! Men flere som skjønner "problemet"? Måtte bare få det ut.. :/

Anonymous poster hash: 781e1...32a

jepp min eks hadde en svær en,, men jeg forsto det ikke før det var over. Men samtidig så vil jeg ikke savne den heller, for det er så mye annet som betyr noe i livet.

• Liker 1
Gjest tsejG
Skrevet

Etter de mange innleggene i denne tråden der eksen hadde slik en fremragende vidunderlig stor penis, er det jo nokså forunderlig at disse i dag er ekser...

For ettersom man jo lett kan få det inntrykket her på KG at penis nærmest er hele "mannen", hvorfor i huleste forble ikke disse kvinnene da fortsatt sammen med denne? :ironi:

Skrevet

Jeg hadde ikke kalt deg for et mannesvin, en sjåvinist eller en bitterpikk dersom du opprettet denne samme tråden og vinklet det om slik at det gjaldt å savne eksens vagina. Alle kvinner på dette forumet er ikke trangsynte og dobbelmoralske nemlig.

Hadde du sagt du savna eksens trangere vagina, hadde det selvfølgelig vært akkurat like greit.

Nå; slutt å dra alle kvinner på forumet under èn og samme kam. Vi er ikke alle så grusomme, forferdelige som du skal ha det til.

Hvor i alle dager antydet jeg at det var DEG jeg snakket om, bortsett fra det innlededende spørsmålet om det var like greit å savne en vagina? Jeg sa jo til og med at jeg var enig med deg!

Resten av innlegget retter seg mot KG generelt, og VELDIG mange er trangsynte og dobbeltmoralske. Det er helt greit å ha en moral den ene eller den andre veien, men den moralen bør være lik for begge kjønn. Skal det være greit å ønske seg større penis, kan man ikke samtidig synes det er moralsk forkastelig å savne eksens store pupper eller lignende...

Nå; slutt å dra alle menn over én og samme kam. Vi er ikke alle så grusomme og forferdelige som du (og de fleste på dette forumet) skal ha det til... (see what I did there? ja, jeg tillegger deg meninger som du kanskje ikke har, men i motsetning til deg gjør jeg det sarkastisk...)

• Liker 1
Skrevet

Er ikke velutstyrt et begrep som brukes om store peniser?

Anonymous poster hash: 4e7b7...153

Jo, det var vel egentlig litt derfor jeg lånte det (snu på flisa), pluss at jeg ikke vet om et ord som beskriver jenter som har "utrolig fine og store, og faste pupper". Hvorfor finnes det ikke enkle ord som kan beskrive perfekte kjønnsdeler/pupper hos kvinner? (Mulig det også blir en variant av ord som hater kvinner)

Det finnes få ord som beskriver flotte kvinnelige "hemmelige" kroppsdeler. Hva kaller man egentlig en trang og delikat "vagina" (det er jo bare den indre delen, så det blir også feil ord). Har man et godt ord som tar med hele greia, altså med kjønnslepper og det hele? "Velutstyrt" burde jo egentlig fungere, siden det bare setter et positivt adjektiv foran "utstyret" hennes.

AnonymBruker
Skrevet

Nå må alle dere mannlige brukere i denne tråden slutte å henge dere opp i denne (marginale) problemstillingen. FOR: blant de tusenvis av kvinnelige brukere man har her på kg, så finnes det selvfølgelig minst 10-20-50 stykker som kan relatere seg til denne problemstillingen, og som dermed styrter inn i tråden for å si at de er enige.

For de fleste andre kvinner derimot,(dvs 90+ %., eller opp mot 99%) er ikke dette en problemstilling. De unnlater dermed å svare. For de fleste er det nemlig sånn at så lenge penis ikke er unormalt liten, eller så liten at det blir vanskelig å utføre samleie (dvs typ 5 cm med tykkelse som en blyant), så er det uviktig. Og dermed holder de seg unna tråden, fordi de synes det er en sær problemstilling som de ikke klarer helt å relatere seg til.

Anonymous poster hash: d4a1c...9f0

• Liker 2
  • 2 år senere...
Skrevet

Størrelse heller ikle

Anonymkode: 703da...bb0

Skrevet

Hver gang gutter lager tråder om penisstørrelsen, så får de beskjed om å søke opp en av de utallige tidligere penistrådene på KG.

Når de søker er det altså dette de får opp, er det rart det sitter en masse gutter rundt omkring med komplekser og et behov for diskutere dette?

Anonymkode: c0404...ab6

Skrevet

:(

Huff.. Beklager virkelig gutter, dette er trist lesing. Men vet du hva, hvis man snur litt om på det.. Jeg husker for eksempel veldig godt noe spesielt med eksen min som gjorde at jeg tenkte at det var perfekt - siden det var så gjenkjennelig, velkjent rett og slett. Men når jeg forelsket meg på ny, opplevde jeg det samme med han nye. Alt med han var perfekt, alt føltes hjemme.. Jeg tror ikke ts var "hjemme" og med riktig person

Anonymkode: bf3ff...880

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hver gang gutter lager tråder om penisstørrelsen, så får de beskjed om å søke opp en av de utallige tidligere penistrådene på KG.

Når de søker er det altså dette de får opp, er det rart det sitter en masse gutter rundt omkring med komplekser og et behov for diskutere dette?

Anonymkode: c0404...ab6

Ja, for de ignorerer de 1089324792816316722 svarene fra andre kvinner om at størrelse ikke teller.

Anonymkode: 79e94...c04

• Liker 1
Skrevet

Haha Ts, du får ta disse tankene og arkivere dem i underbevisstheten under overskriften "Tissen som kom seg unna" :fnise:

Anonymkode: 6fea6...c50

Skrevet

En ting er sikkert. Nå sitter det garantert minst et titalls menn her inne og lurer på om de er eksen, eller frykter at de er den nye kjæresten til trådstarter :fnise:.

Anonymkode: 80e2e...e59

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En ting er sikkert. Nå sitter det garantert minst et titalls menn her inne og lurer på om de er eksen, eller frykter at de er den nye kjæresten til trådstarter :fnise:.

Anonymkode: 80e2e...e59

Også ler du av det? Herregud

Anonymkode: 46e3c...f20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...