Gå til innhold

Savner eksens penis

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hahaha! The dick that god away, beste på lenge!🙈 Har selv opplevd det, men fokuser på det som kjæresten din kan bedre enn han andre :)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For mange jenter / kvinner er størrelsen på penis viktig, og noe som har stor betydning ved valg av partner.

Selv har jeg ikke i akkurat det som kan kalles en stor penis,, hvis alt jeg leser her på forumet er riktig.

Men nesten alle kvinner jeg har ligget med syntes at den var stor i forhold til hva de hadde erfaring med.

Ei jente for mange år siden hadde følgende "crazy lek" påfunn,

for å sjekke om en penis var av passelig størrelse for musa hennes.

Hun gikk på badet og hentet en dopapir rull og tredde den på penisen.

Dersom den gikk trangt på og hele hodet stakk godt ut på andre siden,

ja da var det en perfekt pikk for musa hennes,,,

Jeg sjekket nå med en dassrull, og kom til i underkant av 5cm diameter og ca 16cm lengde.

Snæbben min var litt for tykk for dassrullen, og litt for lang, men ble nå godtatt med et smil allikevel.

Hvor mange menn tok den testen den kvelden? :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Syns ikke det er greit å savne eksen i det hele tatt jeg, når man er i et nytt forhold. Men å savne penisen? Virker bare så utrolig overfladisk.

Ja vel, newsflash: Mennesker er overfladiske. Vi bryr oss om småting. Vi savner ofte eksen. Om ikke alt man hadde med eksen, men kanskje småting. Ikke kom hit å fortell meg at du aldri har savnet noe med eksen eller dine tidligere forhold. Sånn er livet. Sånn er mennesker. Å hevde noe annet er å lyve.

Anonymous poster hash: 702af...5fe

• Liker 2
Gjest New_Girl
Skrevet

Ja vel, newsflash: Mennesker er overfladiske. Vi bryr oss om småting. Vi savner ofte eksen. Om ikke alt man hadde med eksen, men kanskje småting. Ikke kom hit å fortell meg at du aldri har savnet noe med eksen eller dine tidligere forhold. Sånn er livet. Sånn er mennesker. Å hevde noe annet er å lyve.

Anonymous poster hash: 702af...5fe

Det er ikke noe savn jeg går å kjenner på nei. Har jeg et problem eller det er noe som ikke fungerer i mitt nåværende forhold så fikser vi det sammen, jeg sammenligner ikke han med andre.

AnonymBruker
Skrevet

Denne tråden forteller mye om en del kvinner:

Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk.Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk.

Noe menn bør ta til motmele med å nærmest forlange ei: Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte.Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte.

Anonymous poster hash: 2bb82...997
  • Liker 2
Skrevet

Denne tråden forteller mye om en del kvinner:

Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk.Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk. Stor pikk.

Noe menn bør ta til motmele med å nærmest forlange ei: Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte.Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte. Trang fitte.

Hvor lang tid brukte du på å skrive dette? :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang tid brukte du på å skrive dette? :fnise:

Jeg kopierte. Det tok liten tid ;-)

Kutt ut å ha sex med norske kvinner. Hva er poenget? Du vet aldri hva dem mener og hvem som snakker sant og mange foretrekker stor pikk.

Analsex er greit på en del kvinner, for uansett faen så knuller du et rasshøl!

• Liker 1
Skrevet

Kutt ut å ha sex med norske kvinner. Hva er poenget? Du vet aldri hva dem mener og hvem som snakker sant og mange foretrekker stor pikk.

Hvilken nasjonalitet er du?

AnonymBruker
Skrevet

Satt på spissen det her. Men... :-)

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken nasjonalitet er du?

Sitter så mange menn som mister selvtillitten av mange damer, så det er bare et lite spark tilbake. Ikke noe problem, bare spissformuleringer, sarkasme og ironi. :-)

Skrevet

Sitter så mange menn som mister selvtillitten av mange damer, så det er bare et lite spark tilbake. Ikke noe problem, bare spissformuleringer, sarkasme og ironi. :-)

Ok, men er du norsk eller hva? :)

AnonymBruker
Skrevet

Ok, men er du norsk eller hva? :)

Ja! :)

Må beskytte de som får ødelagt sexlivet sitt, eller får det begrenset. Det har tatt helt av i dag. Det må da være noen mødre som er engstelig for om sønnen skal få en liten penis - slik det er i dag. Gutten kan jo gå å henge seg av slike krav som stilles og latterliggjøringen. Og av grunner som tråder som denne.

Jeg beskytter begge kjønn. De svake, så er jeg hard mot de harde! :)

• Liker 1
Skrevet

Ja! :)

Må beskytte de som får ødelagt sexlivet sitt, eller får det begrenset. Det har tatt helt av i dag. Det må da være noen mødre som er engstelig for om sønnen skal få en liten penis - slik det er i dag. Gutten kan jo gå å henge seg av slike krav som stilles og latterliggjøringen. Og av grunner som tråder som denne.

Jeg beskytter begge kjønn. De svake, så er jeg hard mot de harde! :)

Jeg vet ikke om det er så mange som tenker på det med små peniser ang barna sine. Og så er det bedre at menn som har et godt sexliv med en liten penis forteller hvordan gutter og menn i samme situasjon kan utnytte det til sin fordel, enn å overdrive slik som du gjør her i denne tråden? Forsvar lærer ingen hvordan de skal bruke sine peniser eller fordeler, det kan kun opplysning gjøre ;)

Skrevet

Du har ikke foreslått for dem en transplantasjon da? :)

Skulle ønske det fungerte.. i visse tilfeller :P

Tenk om man kunne omprogrammert folk, det hadde vært greit i visse tilfeller!

• Liker 1
Skrevet

Åherregud jeg sliter med mye av det samme!

Fitta til eksen var helt perfekt :(

Hvorfor må slike deilige fitter sitte på (vel, nå er hun ikke idiotisk) x'er og ikke på alle?

Lurer på slike ting jeg også.. Man blir jo nesten forelska i visse deler på folk! Ihvertfall når man "spiser" på dem :wow:

Min eks har også skjerpa seg tydeligvis, typisk at det skjer et år i etterkant liksom :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Nå er det ikke kun størrelsen som gjør at jeg savner han jeg datet før, men sexen i sin helhet.

Savner også sexen med en annen x, og hans var normal, om ikke i nedere skala av normal. Å sexen med han var fantastisk :)

Savner den utmattende sexen som gjør meg helt ferdig etterpå.

• Liker 2
Gjest Chloe87
Skrevet

Savner heldigvis ingen av mine ekser sin penis. Vil bare ha kjæresten min sin! <3

Skrevet

Nå er det ikke kun størrelsen som gjør at jeg savner han jeg datet før, men sexen i sin helhet.

Savner også sexen med en annen x, og hans var normal, om ikke i nedere skala av normal. Å sexen med han var fantastisk :)

Savner den utmattende sexen som gjør meg helt ferdig etterpå.

Hvorfor ikke sørge for at du får den sex'en med din nåværende partner? Altså snakke ut om det, hva du liker, hva dere burde teste ut, hva som burde forandres osv. Rett og slett normal kommunikasjon rundt temaet.

Skrevet

Hm, kanskje jeg bare skal være fornøyd med å ha en kjæreste som virkelig må jobbe for å klare å komme inn, og at jeg må ligge med ispose mellom bena etter hver omgang.

• Liker 1
Skrevet

Hm, kanskje jeg bare skal være fornøyd med å ha en kjæreste som virkelig må jobbe for å klare å komme inn, og at jeg må ligge med ispose mellom bena etter hver omgang.

Hørtes vondt ut. Bruker dere ikke glidemiddel?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...