Gjest Kvinneline Skrevet 2. juni 2014 #61 Skrevet 2. juni 2014 Åherregud jeg sliter med mye av det samme! Fitta til eksen var helt perfekt Hvorfor må slike deilige fitter sitte på (vel, nå er hun ikke idiotisk) x'er og ikke på alle?
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #62 Skrevet 2. juni 2014 Åherregud jeg sliter med mye av det samme! Fitta til eksen var helt perfekt Hvorfor må slike deilige fitter sitte på (vel, nå er hun ikke idiotisk) x'er og ikke på alle? Du taklet det visst svært dårlig at en del kvinner savnet eksen sin penis? Anonymous poster hash: 4e7b7...153 5
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #63 Skrevet 2. juni 2014 Ønsker bare å fortelle dere menn at ikke alle kvinner er så blåst som det kommer fram her. Nei, de fleste av oss blir ikke skuffet når vi møter en mann som er mindre enn eksen. Nei, de fleste av oss ser faktisk på mannen og ikke bare hans penis. Jeg liker penis uansett hvor stor den er, om den sitter på rett mann. Anonymous poster hash: 75636...4f7 6
likestilling Skrevet 2. juni 2014 #64 Skrevet 2. juni 2014 Du taklet det visst svært dårlig at en del kvinner savnet eksen sin penis? Anonymous poster hash: 4e7b7...153 Hva? Er forståelse av en problemstilling å "takle noe svært dårlig"? ...eller kan det være nok en plass på forumet for doble standarder der det er helt greit å klage over menns kjønnsorganer, men ikke lov til å mene noe om hvilke kvinnelige kjønnsorganer som er best? Kvinner er så forskjellige "der nede" at jeg forstår veldig godt at noen foretrekker en penis fremfor en annen, dersom de føles like forskjellige som dere kvinner... Du takler det visst dårlig at jeg savner eksen min sin perfekte fitte?
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #65 Skrevet 2. juni 2014 Hva? Er forståelse av en problemstilling å "takle noe svært dårlig"? ...eller kan det være nok en plass på forumet for doble standarder der det er helt greit å klage over menns kjønnsorganer, men ikke lov til å mene noe om hvilke kvinnelige kjønnsorganer som er best? Kvinner er så forskjellige "der nede" at jeg forstår veldig godt at noen foretrekker en penis fremfor en annen, dersom de føles like forskjellige som dere kvinner... Du takler det visst dårlig at jeg savner eksen min sin perfekte fitte? Syns bare det var litt vittig at du skriver mange innlegg om det her, du skriver akkurat det samme som noen damer her har skrevet, bare at du bytter om situasjonen. Det lyser gjennom at du gjør det fordi tråden traff deg. Anonymous poster hash: 4e7b7...153 2
likestilling Skrevet 2. juni 2014 #66 Skrevet 2. juni 2014 Syns bare det var litt vittig at du skriver mange innlegg om det her, du skriver akkurat det samme som noen damer her har skrevet, bare at du bytter om situasjonen. Det lyser gjennom at du gjør det fordi tråden traff deg. Anonymous poster hash: 4e7b7...153 Ja, selvfølgelig... for det finnes jo ikke menn med empati og fornuft som ser at dette ikke kommer til å føre noen vei... Du må gjerne lese det som sarkasme, for det er en form for det, men det er også sant alt jeg skriver.. Selvfølgelig har jeg en liten tiss fordi jeg synes det er idiotisk å bry seg så mye om kjønnsorgan at man lager tråder med dette kjempeproblemet på kvinneguiden... hva skal man svare liksom? Man har to valg; slå opp eller bli... 1
CMHuser Skrevet 2. juni 2014 #67 Skrevet 2. juni 2014 For å si det slik, jeg blir tent bare av tanken på han og den sexen vi hadde i 2012, han var lang med god omkrets! Glemmer heller aldri en episode på sofaen med en annen fyr, "offentlig" da man kunne se oss gjennom vinduet. FYYY, for noen opplevelser! Blir tent bare av tanken! Kjæresten min er ikke stor av seg, vi er heller ikke så aktive av mange grunner, men jeg tenker støtt og stadig på disse mannfolka og sexen våres, da det var fantastisk godt! 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #68 Skrevet 2. juni 2014 Hehe.. Jeg håper virkelig ikke mennene tror at denne tråden blir representert av majoriteten av kvinnene. Denne tråden svarer jo ganske enkelt hvorfor menn foretrekker en med minst mulig sexpartnere! Jeg vet ihvertfall at jeg hadde blitt kvalm dersom typen min savnet sexen/kroppsdel hos exen, og jeg er ganske sikker på at de fleste kvinner også hadde blitt. Vet ikke hva som skjer med KG-Seksualitet forumet for tiden, for det virker som om den har blitt invadert av tenåringer, eller bitre dobbeltmorale personer. Anonymous poster hash: 91323...9d3 13
Gjest HarryDotter Skrevet 2. juni 2014 #69 Skrevet 2. juni 2014 Ønsker bare å fortelle dere menn at ikke alle kvinner er så blåst som det kommer fram her. Nei, de fleste av oss blir ikke skuffet når vi møter en mann som er mindre enn eksen. Nei, de fleste av oss ser faktisk på mannen og ikke bare hans penis. Jeg liker penis uansett hvor stor den er, om den sitter på rett mann. Anonymous poster hash: 75636...4f7 Takk AB Da finnes det håp selv for oss med gjennomsnittlige peniser også Skal ærlig innrømme at selvtilliten i sexlivet har blitt drastisk redusert etter å ha lest meg rundt her på KG. Rart at noen negative opplevelser ødelegger for alle de fine erfaringene man har.... Jaja...får bare håpe jeg aldri støter på de værste av dem . Det finnes jo noen skikkelig bra damer her også så...håp er det vel 1
likestilling Skrevet 2. juni 2014 #70 Skrevet 2. juni 2014 Hehe.. Jeg håper virkelig ikke mennene tror at denne tråden blir representert av majoriteten av kvinnene. Denne tråden svarer jo ganske enkelt hvorfor menn foretrekker en med minst mulig sexpartnere! Jeg vet ihvertfall at jeg hadde blitt kvalm dersom typen min savnet sexen/kroppsdel hos exen, og jeg er ganske sikker på at de fleste kvinner også hadde blitt. Vet ikke hva som skjer med KG-Seksualitet forumet for tiden, for det virker som om den har blitt invadert av tenåringer, eller bitre dobbeltmorale personer. Anonymous poster hash: 91323...9d3 Dobbeltmoralen lenge leve! Jeg er glad NOEN ser dette vanviddet i alle fall Jeg tør ikke å tenke på hvilke svar jeg ville fått om jeg hadde laget en tråd der jeg skrev det samme som TS, men fra et mannlig ståsted. "Savner eksens vagina (hun var så trang og god)". Jeg ville selvfølgelig fått fortalt at det selvfølgelig var min tiss som var liten, men samtidig for et verdiløst vesen jeg er som objektifiserer kvinnekroppen på denne måten... Hadde det eksistert en motpol til kvinneguiden, der menn klaget på tilsvarende "problemer" hadde jeg tatt ditt ståsted Dvs., jeg tar ditt ståsted, men får ikke helt lov siden jeg er mann... Hvis man ikke er fornøyd med kroppen/kroppsdeler på kjæresten sin kan man a) leve med det eller b) slå opp. Begge deler er greit, men det finnes få andre alternativer som ikke er helt sinnsyke. 6
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #71 Skrevet 3. juni 2014 Jeg må tenke på å ha sex med eksen min for å klare å få orgasme. Ja, den var mye tykkere og lengre enn mannen min sin. Ja, jeg savner det! Nei, det er ikke god nok grunn til å gå fra mannen min. Anonymous poster hash: 150e1...aae 2
blomsterfest Skrevet 3. juni 2014 #72 Skrevet 3. juni 2014 (endret) Slettet. Endret 3. juni 2014 av blomsterfest
Lettpåtå Skrevet 3. juni 2014 #73 Skrevet 3. juni 2014 Praktisk problemløsning. Hvis nåværende er for liten og topp på alle mulige andre måter, og savner exen, men ikke ønsker å gå tilbake til: King size dildo? Bananer? Squash?
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #74 Skrevet 3. juni 2014 Hehe.. Jeg håper virkelig ikke mennene tror at denne tråden blir representert av majoriteten av kvinnene.Denne tråden svarer jo ganske enkelt hvorfor menn foretrekker en med minst mulig sexpartnere! Jeg vet ihvertfall at jeg hadde blitt kvalm dersom typen min savnet sexen/kroppsdel hos exen, og jeg er ganske sikker på at de fleste kvinner også hadde blitt. Vet ikke hva som skjer med KG-Seksualitet forumet for tiden, for det virker som om den har blitt invadert av tenåringer, eller bitre dobbeltmorale personer.Anonymous poster hash: 91323...9d3 Ut fra den logikken må det vel være bedre om hun har hatt 100 små tamiler før deg, enn om hun har ligget med en eneste svær neger. Eller?Anonymous poster hash: 6f995...3e2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #75 Skrevet 3. juni 2014 Herregud. KG altså. Anonymous poster hash: 16ba5...bdf
Gjest New_Girl Skrevet 3. juni 2014 #76 Skrevet 3. juni 2014 Jeg får stadig bekreftet at jeg befinner meg på en annen planet enn mange KG-brukere. Savne eksens penis... Jaja. 2
tdm900 Skrevet 3. juni 2014 #77 Skrevet 3. juni 2014 Selv vi gamle kan være oppdatert og fri for fordommer Kanskje du har prøvd fisting selv?
John Galt Skrevet 3. juni 2014 #78 Skrevet 3. juni 2014 For mange jenter / kvinner er størrelsen på penis viktig, og noe som har stor betydning ved valg av partner. Selv har jeg ikke i akkurat det som kan kalles en stor penis,, hvis alt jeg leser her på forumet er riktig. Men nesten alle kvinner jeg har ligget med syntes at den var stor i forhold til hva de hadde erfaring med. Ei jente for mange år siden hadde følgende "crazy lek" påfunn, for å sjekke om en penis var av passelig størrelse for musa hennes. Hun gikk på badet og hentet en dopapir rull og tredde den på penisen. Dersom den gikk trangt på og hele hodet stakk godt ut på andre siden, ja da var det en perfekt pikk for musa hennes,,, Jeg sjekket nå med en dassrull, og kom til i underkant av 5cm diameter og ca 16cm lengde. Snæbben min var litt for tykk for dassrullen, og litt for lang, men ble nå godtatt med et smil allikevel. 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #79 Skrevet 3. juni 2014 Jeg får stadig bekreftet at jeg befinner meg på en annen planet enn mange KG-brukere. Savne eksens penis... Jaja. Er dette egentlig så horribelt å si? Jeg forstår ikke hvordan det er annerledes, og verre og mer umoralsk å si at man savner eksens penis enn f.eks. å si at man savner et personlighetstrekk eksen hadde. Mange klager jo f.eks. på at den nye typen gir færre komplimenter og er mindre romantisk. Og da savner de eksens romantiske personlighet. Dette er greit å si - men ikke at man savner noe seksuelt, som man hadde med eksen. Hvorfor? Begge deler handler jo i all hovedsak om et savn i forholdet. Det betyr jo ikke at trådstarter elsker kjæresten sin mindre enn eksen, men bare at hun legger merke til noe hun savner i forholdet som hun er vant til. Anonymous poster hash: 702af...5fe 2
Gjest New_Girl Skrevet 3. juni 2014 #80 Skrevet 3. juni 2014 Er dette egentlig så horribelt å si? Jeg forstår ikke hvordan det er annerledes, og verre og mer umoralsk å si at man savner eksens penis enn f.eks. å si at man savner et personlighetstrekk eksen hadde. Mange klager jo f.eks. på at den nye typen gir færre komplimenter og er mindre romantisk. Og da savner de eksens romantiske personlighet. Dette er greit å si - men ikke at man savner noe seksuelt, som man hadde med eksen. Hvorfor? Begge deler handler jo i all hovedsak om et savn i forholdet. Det betyr jo ikke at trådstarter elsker kjæresten sin mindre enn eksen, men bare at hun legger merke til noe hun savner i forholdet som hun er vant til. Anonymous poster hash: 702af...5fe Syns ikke det er greit å savne eksen i det hele tatt jeg, når man er i et nytt forhold. Men å savne penisen? Virker bare så utrolig overfladisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå