Gjest brutal_mann Skrevet 2. juni 2014 #41 Skrevet 2. juni 2014 Fatter ikke at folk liker dette. Men folk gjør det, og er ikke det fint for dem? 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #42 Skrevet 2. juni 2014 Det er jo ikke noe du får gjort noe med, så eg jeg ser ikke helt hva vi kan diskutere.. så her får vi vel kjøre på med KGs mest velbrukte ord: Dump! Anonymous poster hash: 6ef1c...c4d
Timza Skrevet 2. juni 2014 #43 Skrevet 2. juni 2014 Det er jo ikke noe du får gjort noe med, så eg jeg ser ikke helt hva vi kan diskutere.. så her får vi vel kjøre på med KGs mest velbrukte ord: Dump! Anonymous poster hash: 6ef1c...c4d Jeg støtter heller forslaget om fisting.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #44 Skrevet 2. juni 2014 Og dere er gode til å gjennomføre daglige knipeøvelser? Høres ikke sånn ut på alle... Anonymous poster hash: 73f55...be5 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #45 Skrevet 2. juni 2014 Skjønner godt hva du mener. Jeg hadde sex med en fyr i helgen, og det var det beste jeg noensinne har opplevd, fordi han var så stor. Har hatt sex med 13 andre før i mitt liv, og INGEN av de har gitt meg noe. Nå lurer jeg på hvordan jeg skal komme over denne fyren.. Sex har aldri vært noe spesielt for meg, nettopp fordi jeg aldri har fått noe ut av det. Men denne fyren kunne jeg hatt sex med hele tiden uten å gå lei.. Anonymous poster hash: c7ffb...c92 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #46 Skrevet 2. juni 2014 Og dere er gode til å gjennomføre daglige knipeøvelser? Høres ikke sånn ut på alle... Anonymous poster hash: 73f55...be5 Knipeøvelser strammer jo bare opp i "åpningen". Men det er faktsk noe eget ved å kjenne en fyr som er så stor og lang, at det føles over alt når han penetrerer og når "bunnen"! Anonymous poster hash: c7ffb...c92 4
likestilling Skrevet 2. juni 2014 #47 Skrevet 2. juni 2014 Huff, føler meg fæl bare jeg skriver det.. Har alltid tenkt at størrelse ikke er viktig. Men med eksen fikk jeg en aha-opplevelse. Han var over gjennomsnittet stor der nede, og vi måtte ofte bruke glidemiddel og starte samleiet rolig fordi det var vondt å få ham inni seg. Men etterhvert som han var "kommet på plass" inni vagina så var det bare så sykt deilig, følte meg skikkelig fylt opp.. Med penisen hans inni meg og en finger på klitoris så var jeg bare helt i himmelen. Nå er jeg sammen med en ny mann, som jeg er veldig glad i. Han er veldig glad i sex og opptatt av å gi meg nytelse, men penisen hans er betydelig mindre og tynnere enn min eks sin penis, og følelsen av å bli fylt opp til randen er jo ikke der i det hele tatt.. ofte synes jeg penetrering er litt kjedelig og gir meg ikke så mye. Lengter rett og slett bare etter en skikkelig omgang med en diger pikk igjen..! Dette er vel veldig tabu og jeg har såklart ikke nevnt noe for kjæresten! Men flere som skjønner "problemet"? Måtte bare få det ut.. :/ Anonymous poster hash: 781e1...32a Skjønner akkurat hva du snakker om.. ingen ting er så skuffende som å få seg ny dame som er for vid... spesielt når man har litt erfaring og har prøvd så å si perfekte fitter før, så er det vanskelig å ta til takke med en "normal", eller i verste fall en litt slafsete og vid.. Savner også timeglasskroppen, perfekte E-cups (trodde faktisk ikke slike kunne eksistere før fikk en a-ha opplevelse med eksen!), smal midje, herlig rumpe... Men...for å være helt ærlig, så var ikke fitta hennes noe av grunnen til at det ikke ble noe mer. Faktisk var det ikke utseendet, men personligheten. Sex med henne var en skikkelig nedtur etter å ha hatt utrolig bra sex i de to forrige langvarige forholdene, men hun kan jo ikke noe for at hun er litt "dårlig utstyrt" der nedentil (de bittesmå puppene hang jeg meg ikke opp i i det hele tatt). Ja, jeg har forståelse for at man kan bli skuffet og savne det man har hatt, men du kommer aldri til å bli fornøyd om du bare skal tenke på fortiden. Hvis du er så opptatt av å bli fylt opp får du sørge for å finne deg en unormalt utstyrt mann, eventuelt gjøre noen knipeøvelser, siden jenter er de eneste som kan gjøre noe med slappheten sin.... 4
Gjest Kvinneline Skrevet 2. juni 2014 #48 Skrevet 2. juni 2014 Skjønner deg TS. Klart størrelsen teller. Jeg elsker at mannen min fyller meg, og kunne aldri blitt tilfredsstilt i det lange løp med en liten penis. Husker følelsen av han jeg sist lå med før jeg traff gubben, og det var som å bli penetrert av ei wienerpølse. Ikke godt. Lengden er det ikke så farlig med for meg, men den skal være litt tjukk 2
Gjest tsejG Skrevet 2. juni 2014 #49 Skrevet 2. juni 2014 Mot alle mine prinsipper svarer jeg altså i en penis-tråd, jaja, bahh.... Ville bare si at det åpenbart må ha skjedd en solid glipp i skapelsesprossessen av mennesket, ettersom vi alle er utformet forskjellig både utseendemessig, i høyde og ikke minst variasjonene på kjønnsdelene våre. Hvorfor kunne vi ikke blitt skapt over samme lest som dyrene, der er samtlige temmelig like av utseende, tror vi.... Sannheten er nok helst at dyr er like forskjellige som oss, sett fra deres øyne og sanser. Faktum er imidlertid at de ikke (heldige skapninger) er utstyrt med i nærheten vår hjernekapasitet. Derfor driter ei purke i størrelsen på pikken til rånen, hun får utført det som skal til uansett og er like blid. Denne individuelle preferansen har alltid vært, og vil alltid være til stede hos oss mennesker, både kvinner og menn. Det gjelder mao å finne den som passer for seg. Dette har tradisjonelt gått for seg i like stor grad i alle år, forskjellen er imidlertid at nå kan alle sitte og ytre sin frustrasjon over det på nett, noe som åpenbart skaper en helvetes masse krangel og beskyldninger kjønnene imellom, uten at noen noensinne vil komme i mål med noen fasit. Så hvorfor folk gidder å poste en million innlegg om dette fatter jeg virkelig ikke, og heller ikke trådstartere som tror de kan få noen fornuftige svar. TS, om du savner eksens penis så sterkt som du yttrykker det her, hvorfor bruker du da av din nye types tid på å irritere/frustrere deg over dette, i stedet for å gi slipp på ham slik at han kan få muligheten til å finne seg ei som setter pris på ham akkurat slik han er skapt? Så får jo du heller begynne å søke etter en du blir fornøyd med. Problemet herved løst! 5
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #50 Skrevet 2. juni 2014 Skjønner deg TS. Klart størrelsen teller. Jeg elsker at mannen min fyller meg, og kunne aldri blitt tilfredsstilt i det lange løp med en liten penis. Husker følelsen av han jeg sist lå med før jeg traff gubben, og det var som å bli penetrert av ei wienerpølse. Ikke godt. Lengden er det ikke så farlig med for meg, men den skal være litt tjukk Hva er en liten penis, i både lengde og omkrets? Anonymous poster hash: 3f1bb...41c
Gjest Kvinneline Skrevet 2. juni 2014 #51 Skrevet 2. juni 2014 Hva er en liten penis, i både lengde og omkrets?Anonymous poster hash: 3f1bb...41c I mine øyne er en liten penis en som er under gjennomsnittet. Ut fra hva mine venninner sier, synes jeg ofte at "små" peniser er normale. Så jeg synes synd på menn, for jeg vet at mange kvinner tenker at en stor penis er en STOR penis, hvis du skjønner. Liten for meg er en som er kortere enn 11-12 cm i erigert tilstand, og har omkrets som en .. hm, storetå? En jeg lå med hadde sikkert omkrets slik som storetåa mi, og den var lang! (18-19 cm). Det var vondt. Derfor sier jeg at jeg heller vil ha en tjukk enn en lang. Men jeg skal ikke dra alle kvinner under samme kam, vi liker jo ulike peniser Det finnes noe for alle der ute. 1
Gjest tsejG Skrevet 2. juni 2014 #52 Skrevet 2. juni 2014 I mine øyne er en liten penis en som er under gjennomsnittet. Ut fra hva mine venninner sier, synes jeg ofte at "små" peniser er normale. Så jeg synes synd på menn, for jeg vet at mange kvinner tenker at en stor penis er en STOR penis, hvis du skjønner. Liten for meg er en som er kortere enn 11-12 cm i erigert tilstand, og har omkrets som en .. hm, storetå? En jeg lå med hadde sikkert omkrets slik som storetåa mi, og den var lang! (18-19 cm). Det var vondt. Derfor sier jeg at jeg heller vil ha en tjukk enn en lang. Men jeg skal ikke dra alle kvinner under samme kam, vi liker jo ulike peniser Det finnes noe for alle der ute. Det er greit det, men man kan ofte få inntrykk av at det rent tekniske, altså lengemål, omkrets osv. totalt overstyrer mannens totale egenskaper, altså at det mer blir et spørsmål om å velge seg en penis og dens mann i stedet for mannen og hans penis. Uff nei, dette var mine siste ord ifht alle eksisterende og kommende penistråder... 2
likestilling Skrevet 2. juni 2014 #53 Skrevet 2. juni 2014 Skjønner deg TS. Klart størrelsen teller. Jeg elsker at mannen min fyller meg, og kunne aldri blitt tilfredsstilt i det lange løp med en liten penis. Husker følelsen av han jeg sist lå med før jeg traff gubben, og det var som å bli penetrert av ei wienerpølse. Ikke godt. Lengden er det ikke så farlig med for meg, men den skal være litt tjukk Kan love deg at det ikke føles noe særlig å "dyppe den i en tilitersbøtte" heller Ellers er lengden også viktig for meg... ikke noe digg å bunne hele tiden, og etter min erfaring oppleves det generelt som ubehagelig for begge... Bare den ikke er for kort, er det ikke så farlig med lengden, men den skal være litt trang 1
Gjest HarryDotter Skrevet 2. juni 2014 #54 Skrevet 2. juni 2014 Det er greit det, men man kan ofte få inntrykk av at det rent tekniske, altså lengemål, omkrets osv. totalt overstyrer mannens totale egenskaper, altså at det mer blir et spørsmål om å velge seg en penis og dens mann i stedet for mannen og hans penis. Uff nei, dette var mine siste ord ifht alle eksisterende og kommende penistråder... Nå skal det sies at de to svarene du kom med i denne tråden var helt råe!
Sjokoladenøtt Skrevet 2. juni 2014 #55 Skrevet 2. juni 2014 Åherregud jeg sliter med akkurat det samme... Eksen min sin penis var helt perfekt Hvorfor må sånne deilige kuker sitte på idiotiske mannfolk?! 4
Gjest HarryDotter Skrevet 2. juni 2014 #56 Skrevet 2. juni 2014 Åherregud jeg sliter med akkurat det samme... Eksen min sin penis var helt perfekt Hvorfor må sånne deilige kuker sitte på idiotiske mannfolk?! Du har ikke foreslått for dem en transplantasjon da? 1
Gjest Kvinneline Skrevet 2. juni 2014 #57 Skrevet 2. juni 2014 Det er greit det, men man kan ofte få inntrykk av at det rent tekniske, altså lengemål, omkrets osv. totalt overstyrer mannens totale egenskaper, altså at det mer blir et spørsmål om å velge seg en penis og dens mann i stedet for mannen og hans penis. Uff nei, dette var mine siste ord ifht alle eksisterende og kommende penistråder... Det er jeg veldig enig i. Personlig betyr andre kvaliteter hos en mann mer for meg. Hadde heller ikke valgt bort mannen om han hadde mistet stellet (for å sette det på spissen). Men jeg har venninner som valgte bort mannen fordi penis ikke var "stor nok". 1
AnonymBruker 42 Skrevet 2. juni 2014 #58 Skrevet 2. juni 2014 "Savner eksens penis" HAHA!!! Ikke så greit å være dame for tiden gitt
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #59 Skrevet 2. juni 2014 Dersom dette er veldig viktig for deg ts, har du alvorlige problemer. Som mann opplever man mye rart i senga. Noen jenter er trange og noen er vide. Klart sex er bedre med ei som er trang, men i et forhold er det andre ting som er langt viktigere. Eksdama var trang og hadde en vanvittig kropp, men dama var jo dum som et brød. Det gjorde også sexen etterhvert uinteressant. Hun jeg er sammen med nå er en mye bedre person og sexen er også bedre. Anonymous poster hash: e4e93...086 1
likestilling Skrevet 2. juni 2014 #60 Skrevet 2. juni 2014 Åherregud jeg sliter med akkurat det samme... Eksen min sin penis var helt perfekt Hvorfor må sånne deilige kuker sitte på idiotiske mannfolk?! Åherregud jeg sliter med mye av det samme! Fitta til eksen var helt perfekt Hvorfor må slike deilige fitter sitte på (vel, nå er hun ikke idiotisk) x'er og ikke på alle? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå