Gå til innhold

Savner eksens penis

Fremhevede innlegg

Gjest Malanthor
Skrevet

Selv vi gamle kan være oppdatert og fri for fordommer ;)

:laugh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må bestemme deg: Enten velger du stor kuk, og tar mannen som følger med...eller du velger mann ut fra andre egenskaper..og tar kuken som følger med. Velg hva som er viktigst i livet ditt.

Som med alt annet her i livet er det skjeldent man får både i pose og sekk.

AnonymBruker
Skrevet

stor kuk det er bare negere som har :)

tror hos oss, som er hvite er største 20 cm

Anonymous poster hash: dc122...811
Gjest Peaches
Skrevet

Nei, det stemmer ikke :laugh:

• Liker 4
Skrevet

-.-

AnonymBruker
Skrevet

Jeg savner og eksen min sin. Er større og varte lengre..

Anonymous poster hash: ecfb8...276
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på ;) :D

Nei, det stemmer ikke :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke greia med å bli "fylt opp". Du må være utrolig vid, om du bare klarer å bli "fornøyd" av en stor penis.

Anonymous poster hash: 76000...eb4
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke greia med å bli "fylt opp". Du må være utrolig vid, om du bare klarer å bli "fornøyd" av en stor penis.

For et kunnskapsløst bidrag til tråden.

Anonymous poster hash: e3c62...953

• Liker 9
Gjest Gjest
Skrevet

Skrevet av en mann så klart.

• Liker 10
Skrevet

Er du sikker på ;) :D

Typen min har 21.5 cm

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, kvinner bør hvertfall ikke klage når menn diskuterer alle skavanker på deres egne kropper :)

Anonymous poster hash: ee7cb...e8a
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror penetrering er viktig for mange kvinner, aller viktigst for de som er litt snerpete og har et begrenset seksuelt repertoar, men likevel, viktig for ganske mange.

Du verden. Jeg setter pris på store kuker, fordi jeg liker vaginalorgasmer, deep throat og analsex. Hvis det definerer meg som snerpete lurer jeg litt på hva dere andre driver med?

Anonymous poster hash: 6f995...3e2

• Liker 7
Skrevet

Du verden. Jeg setter pris på store kuker, fordi jeg liker vaginalorgasmer, deep throat og analsex. Hvis det definerer meg som snerpete lurer jeg litt på hva dere andre driver med?

Anonymous poster hash: 6f995...3e2

Fatter ikke at folk liker dette.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg savner også eksens penis... ante ikke at det var såpass mange som føler det sånn?? Jeg prøver å ikke tenke på det, men det er veldig stor forskjell fra da eksen måtte jobbe for å komme inn i meg og jeg ble strukket ut mens han penetrerte, og mannen min nå.

Vet ikke om det er jeg som har blitt større på grunn av forholdet til eksen eller hva det er, men det er VELDIG romslig der inne når mannen min penetrerer. Liker sex uansett, særlig når han bruker tunge og fingrer. :)

Anonymous poster hash: 150e1...aae
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Utrolig mange annonyme troll i denne tråden her. Høres ut som en eller annen mann som prøver å markedsføre den eneste egenskapen han har, den samme som en del hester, nemmelig en stor kuk.

Velger å være anonym selv, av frykt for å bli stemplet som han med den lille kuken.

Anonymous poster hash: 01bc6...1a9
Skrevet

Utrolig mange annonyme troll i denne tråden her. Høres ut som en eller annen mann som prøver å markedsføre den eneste egenskapen han har, den samme som en del hester, nemmelig en stor kuk.

Velger å være anonym selv, av frykt for å bli stemplet som han med den lille kuken.

Troll? Noen folk får bare ikke nytelse av små peniser. Har ingenting med trolling å gjøre. Tror ikke jeg hadde fått det, heller.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo ikke være en eller annen mann, når det er såpass mange svar fra folk.. Jeg er hvertfall ingen mann :P

Anonymous poster hash: 4e7b7...153

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har litt samme problem, bare at det gjelder bredde. De har ca lik lengde, men eksen hadde bredere. Det har jo en del å si, men får bare prøve å fokusere på de positive tingene med han:)

Anonymous poster hash: e91af...3c5

• Liker 3
Gjest Heartbeat
Skrevet

Her er det motsatt. Jeg savner IKKE eksen pga den var aaalt for stor!

Jeg blir fylt opp av meget lite, så jeg skjønner heller ikke den fylt opp greia. Blir den for stor er det jo bre vondt :P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...