Gå til innhold

Savner eksens penis

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Huff, føler meg fæl bare jeg skriver det..

Har alltid tenkt at størrelse ikke er viktig. Men med eksen fikk jeg en aha-opplevelse. Han var over gjennomsnittet stor der nede, og vi måtte ofte bruke glidemiddel og starte samleiet rolig fordi det var vondt å få ham inni seg. Men etterhvert som han var "kommet på plass" inni vagina så var det bare så sykt deilig, følte meg skikkelig fylt opp.. Med penisen hans inni meg og en finger på klitoris så var jeg bare helt i himmelen.

Nå er jeg sammen med en ny mann, som jeg er veldig glad i. Han er veldig glad i sex og opptatt av å gi meg nytelse, men penisen hans er betydelig mindre og tynnere enn min eks sin penis, og følelsen av å bli fylt opp til randen er jo ikke der i det hele tatt.. ofte synes jeg penetrering er litt kjedelig og gir meg ikke så mye. Lengter rett og slett bare etter en skikkelig omgang med en diger pikk igjen..!

Dette er vel veldig tabu og jeg har såklart ikke nevnt noe for kjæresten! Men flere som skjønner "problemet"? Måtte bare få det ut.. :/

Anonymous poster hash: 781e1...32a
  • Liker 14
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skjønner hva du snakker om, hadde en fyr i fjor som var eier av verdens beste kuk.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Har samme problemet. Må bare prøve å akseptere det men er jo kjipt :(

Anonymous poster hash: 4e7b7...153
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

luksusproblem

Anonymous poster hash: a103b...f73
  • Liker 2
Skrevet

Joda. Og om det er så stor krise får dere kontakte disse og be om avstøpning til å produsere dildoer.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sier ikke at det er verdens største problem. Og jeg er jo veldig glad i kjæresten. Men det er liksom akkurat såpass stort problem at sex ikke føles like fantastisk som det pleide.. det er noe som mangler, den digge følelsen av å bare bli TATT av en stor penis. At det gjør bittelitt vondt samtidig som det er syyykt digg.. Skulle på en måte ønske at jeg ikke hadde vært med eksen, slik at jeg ikke hadde visst hvor digg det er med en stor en. Tenner rett og slett ikke like mye på en som er ganske liten og tynn..

Vi snakker ikke om The one that got away, men om The dick that got away.. sånn føles det ihvertfall. :P

TS

• Liker 14
Skrevet

Luksus problem ja, men fortsatt kjipt :/

Er i samme situasjon nå...

• Liker 2
Skrevet (endret)

Huff, føler meg fæl bare jeg skriver det..

Har alltid tenkt at størrelse ikke er viktig. Men med eksen fikk jeg en aha-opplevelse. Han var over gjennomsnittet stor der nede, og vi måtte ofte bruke glidemiddel og starte samleiet rolig fordi det var vondt å få ham inni seg. Men etterhvert som han var "kommet på plass" inni vagina så var det bare så sykt deilig, følte meg skikkelig fylt opp.. Med penisen hans inni meg og en finger på klitoris så var jeg bare helt i himmelen.

Nå er jeg sammen med en ny mann, som jeg er veldig glad i. Han er veldig glad i sex og opptatt av å gi meg nytelse, men penisen hans er betydelig mindre og tynnere enn min eks sin penis, og følelsen av å bli fylt opp til randen er jo ikke der i det hele tatt.. ofte synes jeg penetrering er litt kjedelig og gir meg ikke så mye. Lengter rett og slett bare etter en skikkelig omgang med en diger pikk igjen..!

Dette er vel veldig tabu og jeg har såklart ikke nevnt noe for kjæresten! Men flere som skjønner "problemet"? Måtte bare få det ut.. :/

Hadde bare den nye mannen din vært en mann som tente på cuckold-rollen kunne du fått i pose og sekk. ;) Men sannsynligheten for at han vil godta at du har deg med andre er nok ikke så stor. Så du får vurdere hvor viktig dette er for deg.

Hvis han ikke er interessert i et åpent eller halvåpent forhold, og du mener penetreringen er en avgjørende del av seksuallivet er det kanskje bedre å avslutte det før dere har blitt for glad i hverandre? Bedre å finne en du kan bli gammel med enn å vakle inn i et forhold der det seksuelle ikke fungerer.

Jeg tror penetrering er viktig for mange kvinner, aller viktigst for de som er litt snerpete og har et begrenset seksuelt repertoar, men likevel, viktig for ganske mange. Og jeg mener å ha lest et sted at gjennomsnittsparet har mer sex de første 5 årene enn hele resten av samlivet til sammen. Så hvis det halter allerede nå er det kanskje bedre å finne en du er mer kompatibel med, også seksuelt.

Endret av Cuckold
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Skaff deg en stor dildo og bruk på egenhånd.

Anonymous poster hash: fed10...5bd
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg helt klart igjen! Har en kompis som er kjent for å være en notorisk player, så jeg tenkte at han måtte jo være god. Vi er kjempegode venner, men en viss tiltrekning har alltid vært der. Så da det endelig skjedde noe var det kjempespennende. Han var som forventet helt fantastisk på forspillet, men da jeg skulle kjenne på utstyret hans ble jeg litt forvirret først for jeg trodde ikke han var ordentlig hard, for det var så lite å kjenne på der nede. Skuffelsen var derfor enorm da det viste seg at han bare var skikkelig liten. Sexen var kjempedårlig for jeg kjente knapt at han penetrerte meg... Etter det var det null tiltrekning der fra min side, og hver gang jeg hører jenter som har hatt sex med han snakke om hvor fantastisk han og pikken hans var kjenner jeg at jeg humrer litt for meg selv.

Anonymous poster hash: 50be6...684
  • Liker 11
Skrevet

Kjenner meg helt klart igjen! Har en kompis som er kjent for å være en notorisk player, så jeg tenkte at han måtte jo være god. Vi er kjempegode venner, men en viss tiltrekning har alltid vært der. Så da det endelig skjedde noe var det kjempespennende. Han var som forventet helt fantastisk på forspillet, men da jeg skulle kjenne på utstyret hans ble jeg litt forvirret først for jeg trodde ikke han var ordentlig hard, for det var så lite å kjenne på der nede. Skuffelsen var derfor enorm da det viste seg at han bare var skikkelig liten. Sexen var kjempedårlig for jeg kjente knapt at han penetrerte meg... Etter det var det null tiltrekning der fra min side, og hver gang jeg hører jenter som har hatt sex med han snakke om hvor fantastisk han og pikken hans var kjenner jeg at jeg humrer litt for meg selv.

Anonymous poster hash: 50be6...684

Det kan vel tenkes at de synes han var fantastisk selv om du ikke synes det? ;) Kvinner er jo heller ikke like vet du.

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Joda. Og om det er så stor krise får dere kontakte disse og be om avstøpning til å produsere dildoer.

God tanke.

• Liker 1
Skrevet

God tanke.

Vær så god, du beholder profitten :)

Gjest Malanthor
Skrevet

Hva med fisting?

Hahahahaha. Der sjokkerte du meg. Trodde du var alt for ordentlig til og si noe slikt.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hahahahaha. Der sjokkerte du meg. Trodde du var alt for ordentlig til og si noe slikt.

Selv vi gamle kan være oppdatert og fri for fordommer ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare hold dere borte fra meg, kjerringer. Håper mannen deres er like "useriøs" i forholdet, ellers har han blitt snytt. Er ikke rart det blir så mange skilsmisser hvis en pikk er alt som får forholdet til å virke.

Anonymous poster hash: e410a...b14
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvor stor var den til eksen eller? hvis du savner den? :D

Anonymous poster hash: dc122...811
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...