Gå til innhold

Amming og reker...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

må man vente?

Om barnet får ondt i magen sin, ja. Trodde man måtte pumpe seg for å bli kvitt melka som inneholder det man ikke ønsket, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg trodde det var noe med farvestoffene i reker som ikke var bra for barnet?

Jeg skal på rekeparty i morgen og lurer på om jeg må la være å spise (har jo så lyst på)

Noen som vet? Please...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det var noe med farvestoffene i reker som ikke var bra for barnet?

"Ikke bra for barnet" - hvor har du hørt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siterer fra "Mat for spebarn" utgitt av Statens råd for ernæring og fysisk aktivitet (s. 12):

Fra et allergisynspunkt er det ikke holdepunkter for å anbefale spesielle kostråd til ammende. Det er bare noen få studier som viser en klar gevinst av et kosthold uten egg, fisk, erter, nøtter og skalldyr i ammeperioden, og etter seks måneders amming er det ingen dokumentasjon på at kostrestriksjoner til ammende har noen betydning for barnets allergiutvikling.

Om du merker at barnet reager på matvarer du spiser med luft etc., det blir individuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Phair

Legen min sa at man trygt kan spise skalldyr, men som han sa, alt med måte. Ingen grunn til å dytte nedpå en kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU märker om DITT barn får ont i magen av räkor eller inte. Testa försiktigt om du är orolig.

Det enda jag har märkt för min del är att min lille son får ont i magen av är Vitlök - men det är ju individuellt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...