AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Hei, nei typen min er ikke utro og jeg har ikke snoket. Men jeg har sett x antall tråder på kg som handler om utroskap og snoking. Det er ofte snakk om å logge på pcen uten lov, snike til seg telefonen, finne skjult passord og gud vet hva mer for å finne ut private ting på pcen til typen. Jeg mener at snoking er veldig galt. Virkelig. Men ikke like ille som utroskap. Så hvis man har funnet ut at typen er utro, er det greit syns jeg. Jeg ser ikke så svart hvitt på det. Hvis du derimot har snoket,og funnet ut at typen har vert rar og skjult mobilen i det siste fordi han planlegger overraskelse fest til bursdagen din, burde du føle deg jævlig skyldig. Uansett hva som skjer,hvis du har gått så langt som å snoke så er det tegn på at forholdet går dårlig. hva tenker dere? Anonymous poster hash: 69767...ad1 1
Cascade Skrevet 1. juni 2014 #2 Skrevet 1. juni 2014 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=822223&hl= Om man oppdager samboeren planlegger fest for deg er vel ikke så farligt, bare å holde kjeft jo og oppføre seg normalt. Problemet er vel ofte at det der ikke ses på som viktigt for den ene parten kan være veldig viktigt for den andre parten. Sjalusi er usikkerhet og det å ikke vite kan være ren tortur. Som sagt er kanskje ikke den andre parten villig til å prate om det fordi det anses som en bagatell og ikke viktigt. Da blir der problemer...
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #3 Skrevet 1. juni 2014 De fleste finner jo fæle ting, så da var det kanskje ikke så dumt å snoke allikevel da. Anonymous poster hash: 46687...fca
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #4 Skrevet 1. juni 2014 Hei, nei typen min er ikke utro og jeg har ikke snoket. Men jeg har sett x antall tråder på kg som handler om utroskap og snoking. Det er ofte snakk om å logge på pcen uten lov, snike til seg telefonen, finne skjult passord og gud vet hva mer for å finne ut private ting på pcen til typen. Jeg mener at snoking er veldig galt. Virkelig. Men ikke like ille som utroskap. Så hvis man har funnet ut at typen er utro, er det greit syns jeg. Jeg ser ikke så svart hvitt på det. Hvis du derimot har snoket,og funnet ut at typen har vert rar og skjult mobilen i det siste fordi han planlegger overraskelse fest til bursdagen din, burde du føle deg jævlig skyldig. Uansett hva som skjer,hvis du har gått så langt som å snoke så er det tegn på at forholdet går dårlig. hva tenker dere? Anonymous poster hash: 69767...ad1 Du sier jo at det ikke er greit å snoke annet enn når det er utroskap. Hvordan skal man vite det på forhånd da? Når er en mistanke sterk nok til at man kan forsvare snoking? Snoking er forbudt ved lov. Dere som snoker: Skam dere. Dere er minst like ynkelige som de som er utro. Anonymous poster hash: 2d4d3...675 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #5 Skrevet 1. juni 2014 Du sier jo at det ikke er greit å snoke annet enn når det er utroskap. Hvordan skal man vite det på forhånd da? Når er en mistanke sterk nok til at man kan forsvare snoking? Snoking er forbudt ved lov. Dere som snoker: Skam dere. Dere er minst like ynkelige som de som er utro. Anonymous poster hash: 2d4d3...675 uenig Anonymous poster hash: 69767...ad1 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #6 Skrevet 1. juni 2014 X'en til typen snoket, snoket på telefonen, sto over han når han leste mail, sneik på pc'en osv. Det var hakket før hun åpnet posten hans og hun kom med den tragiske setningen " veeeeel om du ikke har noe å skjule så.." Han hadde ikke det, men ble lei hele den paranoia greia hun hadde, heldigvis for meg så han dumpet dama.. Hadde jeg hatt en type som hadde oppført seg like tragisk så er det ikke tvil om at han hadde sendt han på dør fortere enn svint. Paranoide, kontrollsyke mennesker synes jeg lite om i grunn. Om et forhold er så lite verdt at det ikke eksisterer et snev av tillit og respekt i det fatter jeg ikke hvorfor man er sammen. Jeg mener at snoking er galt, det er iallfall feil vei å gå, og jeg er ikke enig i at den ene snorkingen er være enn den andre basert på hva man finner ut..Anonymous poster hash: 3b714...149 6
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #7 Skrevet 1. juni 2014 uenig Anonymous poster hash: 69767...ad1 Du kan ikke være uenig i at det er ulovlig. Det er et faktum. Anonymous poster hash: 2d4d3...675 2
Cascade Skrevet 1. juni 2014 #8 Skrevet 1. juni 2014 Så det er bedre å høre fra kompiser at damen kanskje har vært utro ? Så det er bedre å være en blåøyet godtroende tøffel? Det man ikke vet har man ikke vondt av, mange tenker sånn. Ingen vet når dette rammer deg selv, mange lever et helt normalt liv uten sjalusi eller andre problemer, men plutselig en dag kan det ramme deg og spørsmålet er om du vil leve som en idiot da eller du vil vite hva der egentlig foregår. Jeg har stolt 100% på samboeren i mange år, aldrig snoket, som sagt skjer der noe plutselig en dag som gjør livet vanskeligt. Hun sier det ikke er viktigt men det er det for meg! 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #9 Skrevet 1. juni 2014 Snoking for meg er aldri greit for meg, men jeg gir uansett ikke ut passord til telefon og PC til kjærester. De har sine egne duppeditter å leke med. Om de MÅ låne noe, så logger jeg på for de. For meg er det dumpegrunnlag om noen snoker i mine private ting. Jeg får bl.a. mail fra jobb som en kjæreste overhode ikke har grunn til å lese og jeg har heller ikke lov til å la henne lese de. Dersom folk ønsker å drive industrispionasje, er søren meg mailkontoer det første man burde hacke... Stoler ikke damer godt nok på meg til å ikke måtte sitte og snoke i tingene mine, så får de finne seg noen andre å date enkelt og greit. Spør meg hvem jeg får mail/melding/snap/what ever fra, og de får et svar. Godta at jeg ikke alltid kan legge ut om ting, siden det ikke er for hennes ører. Mine venners personlig problemer er ikke hennes sak. Selv om vi er kjærester betyr det ikke at vi er en fusjon av to individer som har blitt en symbiose eller noe, men to selvstendige individer i et forhold. Anonymous poster hash: f6709...f29 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #10 Skrevet 1. juni 2014 Synes egentlig det er helt greit å snoke, men det kommer an på hvor man er i forholdet. Snoking burde egentlig forbeholdes samboerskap og lange forhold, altså, begynner du å snoke etter å ha vært sammen med dama/fyren i 1 måned er det ganske psyko, men har dere vært sammen i 7-8 måneder er det helt vanlig å være litt usikker i ny og ne. Det er jo også forskjell på snoking. En uskyldig titt på telefonen er noe helt annet enn å aktivt lete etter passord for å komme seg inn på mail og facebook. Når jeg har snoket er det ikke nødvendigvis fordi jeg har tenkt at shit, han ligger rundt, er i skapet eller snakker dritt om meg til kompisene sine, det er mest fordi det er umulig å motstå en liten titt når mobilen bare ligger der. Synes det er en ganske naturlig greie, og skjønner ikke hva folk tar så sykt på vei for - jeg sier alltid ifra når jeg har snoket, og vi har et såpass åpent og uanstrengt forhold at det ikke er superdupertillitsbrudd nr 1. Selvfølgelig har man rett til et privatliv, og jeg hadde blitt ganske sur hvis jeg fant ut at typen hadde lest private meldinger fra for eksempel en venninne som sliter litt, men jeg stoler på at han har vett nok til å legge fra seg telefonen med en gang han finner noe som ikke angår vårt forhold til hverandre. Så ja, oppfatter ikke lett snoking som en krenkelse av hverken mitt eller hans privatliv. Anonymous poster hash: 5396b...3a6
tussi84 Skrevet 1. juni 2014 #11 Skrevet 1. juni 2014 Jeg mener at stoler du 100 prosent på partneren så har du ingen som helst grunn til å mistro partneren eller snoke bak ryggen hans.. derimot om du har dine mistanker og en uggen magefølese på utroskap og du konfronterer han med dette og du fortsatt er sikker på at han lyver om det.. ja da synes jeg det er helt greit å snoke for å legge faktaene på bordet og få bevis for det du tror. Mange trenger å få beviser slengt i ansiktet før dem går fra partneren. Antagelser er ikke nok for mange av oss. 1
Cascade Skrevet 1. juni 2014 #12 Skrevet 1. juni 2014 (endret) Der er snakk om to forskjellige ting her. Ingen er interesserte i mails om jobben og liknende likegyldige ting, det dreier seg i hovedsak om mistenksomhet om utroskap. Noen mener også dette er en privat sak men da er vi helt ute på vidderne. Endret 1. juni 2014 av Cascade 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #13 Skrevet 1. juni 2014 Det er ingenting som rettferdiggjør snoking. Det går nemlig ikke bare utover den man har mistanke mot, det går også utover en tredjepart. Hadde noen snoket i mine eposter og meldinger hadde det blitt månelyst. Det er både ting fra jobben som er strengt konfidensielle og venner skal kunne stole på at dere hemmeligheter forblir hos meg. Jeg sier det igjen: Skam dere, dere som snoker. Dere er noe av det nedrigste som finnes.Anonymous poster hash: 2d4d3...675 7
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #14 Skrevet 1. juni 2014 Der er snakk om to forskjellige ting her. Ingen er interesserte i mails om jobben og liknende likegyldige ting, det dreier seg i hovedsak om mistenksomhet om utroskap. Noen mener også dette er en privat sak men da er vi helt ute på vidderne. Folk som snoker, snoker nok inn på de også... Og ikke alle mailer er flagget like godt at det er fra jobben. Ikke hos meg i hvert fall. Leter man etter utroskap, så finner veldig mange "beviser" også. Det er litt som horoskoper. Bare man trur hardt nok på det... Har hatt et slikt forhold, og det kommer jeg aldri til å gå inn igjen. Så sykt lett det må være å være bifil egentlig og bare være utro med andre menn... Anonymous poster hash: f6709...f29
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #15 Skrevet 1. juni 2014 Min X var inne å snoket på mobilen min og tok det opp når han var på fylla et par uker etterpå.. Han hadde totalt misforstått og det er en grunn til at han er en x... Anonymous poster hash: 1f22e...d54
skreppamedleppa Skrevet 1. juni 2014 #16 Skrevet 1. juni 2014 Snoking er en stor feit no-no! Som andre har sagt; kontrollerende Paranoide, mistenkliggjørende personer som sniker der de ikke har noe så helst å gjøre er en uting av de store for mitt vedkommende. Og til de som skriver; ja men vi er jo ikke interesserte i jobb mail og slik, vel de snuskete nysgjerrige nesene hadde jo skummet igjennom både jobb relaterte ting underveis, ting som kanskje er taushetsbelagte opplysninger, hemmeligheter som venner har delt med meg osv. Det å luke ut en spesifikk melding å bare lese den fordi den tror dere og rettferdiggjør dere ovenfor dere selv at dere har rett til å se men å overse alt annet som ligger inne av informasjon, hvordan kan jeg stole på at den andre bare har lest en melding? ( den meldingen den andre tror han har rett til å se). Snokere gjør seg ikke fortjent til tillit. Er noe ment for mine øyner og til meg så er det det da, hadde det vært ment for mannen min hadde det blitt sent til han og motsatt. 3
Apehjerne Skrevet 2. juni 2014 #17 Skrevet 2. juni 2014 Jeg er svært glad for st jeg snokte på min ex når jeg hadde sterk mistanke og flere diffuse bevis. Hadde jeg ikke fjort det hadde jeg sikkert vært sammen med idioten enda og kastet bort livet mitt på en dritt. Jeg har though aldri gjort det med noen andre. Det har jeg ikke hatt behov for. Kan jo hende de var drittsekker ee og. Men de ga meg sldri noen grunn til å mistenke noe 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #18 Skrevet 2. juni 2014 Hei, nei typen min er ikke utro og jeg har ikke snoket. Men jeg har sett x antall tråder på kg som handler om utroskap og snoking. Det er ofte snakk om å logge på pcen uten lov, snike til seg telefonen, finne skjult passord og gud vet hva mer for å finne ut private ting på pcen til typen. Jeg mener at snoking er veldig galt. Virkelig. Men ikke like ille som utroskap. Så hvis man har funnet ut at typen er utro, er det greit syns jeg. Jeg ser ikke så svart hvitt på det. Anonymous poster hash: 69767...ad1 Hvorfor starte enda en tråd, hvis du har sett alle de x antall andre? Og nei, det er fortsatt ikke greit å snoke. Anonymous poster hash: 8b6af...b8d
Timza Skrevet 2. juni 2014 #19 Skrevet 2. juni 2014 Privatliv er privatliv. Oppdager jeg at ei jente jeg er med snoker uten grunn, så skal jeg ha en rimelig god unnskyldning for å ikke kaste hu på dør. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #20 Skrevet 2. juni 2014 Min nå x (fra forrige uke) pendler. Jeg har lenge hatt følelsen av at noe er galt. Han har løyet til meg mange ganger, men det har vært økonomisk utroskap. I det siste året har han ligget på sofaen med data oppe, vendt bort fra meg og en telefon som før var ganske stille plinget i ett sett. Jobben sa han, de er så avhengig av han. Så når han sovnet på sofaen så tenkte jeg at jeg skulle ta en titt og se hva han bedriver når han ikke er her, og om han nå som vi har nedbetalt over 250 000 drev med nye kreditt-kjøp. Kom inn i mailen hans hvor FB-meldinger havner. Jeg så at folk hadde kommentert på FB-statuser som ikke kommer opp når jeg går inn på hans vegg. For min del har den stått stille siden julen i fjor. I tillegg chattet han daglig i timesvis med en annen dame. Det er ikke første gangen jeg har sjekket ham og oppdaget snusk, men denne gikk for langt. Han ble userimonielt kastet ut på torsdags morgen etter noen timer med prat, en dag med lite offentlig kommunikasjon grunnet fridag og det tok ham hele dagen å komme seg hjem, ikke mitt problem, samme hvor mye du tuter. Hilsen pro-snoker. Jeg er glad jeg plukket opp den pc`en og kikket. Dett var siste løgn og skilsmisse er ett faktum. Anonymous poster hash: 848b1...e31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå