philippa starck Skrevet 17. juni 2004 #1 Skrevet 17. juni 2004 Så her at salget hadde startet på Mango - når starter salget i de andre butikkene?
Gjest Elenath Skrevet 17. juni 2004 #2 Skrevet 17. juni 2004 Litt forskjellig, de fleste store kjedene starter i juli tror jeg, men de starter som regel med "juksesalg" i mine øyne - et siste desperat forsøk på å presse mest mulig ut av varene.. :-?
CecilieB Skrevet 17. juni 2004 #3 Skrevet 17. juni 2004 Ædda bædda, jeg vet når det starter hos oss, men det er hemmelig
Gjest Poirot Skrevet 17. juni 2004 #4 Skrevet 17. juni 2004 Kamikaze har startet i dag, 50 % på en god del.
myagi Skrevet 17. juni 2004 #5 Skrevet 17. juni 2004 Din Sko har startet allerede og mange butikker i Oslo og Sandvika hadde begynt så smått i går. Ellers så er det vel 1. juli som gjelder.
missfidget Skrevet 18. juni 2004 #6 Skrevet 18. juni 2004 Det er jo godt å vite. Søstera mi er på besøk i fra USA midten på juli, da kan hun finner en del som ingen andre har til 50% av!!
Dagensdiva Skrevet 18. juni 2004 #7 Skrevet 18. juni 2004 Og jeg skal til USA i sommer.. Vi har salg hele tiden!
Gjest Butterflygirl Skrevet 18. juni 2004 #8 Skrevet 18. juni 2004 Var på Mango i går. Nesten alt til 50%. Det masse mennesker. Helt vilt! Skoa var veldig billige, men herregud de var små. Til og med 40 passet ikke med, i hverfall ikke i bredden, hvis dere skjønner. Men var ikke så mye interessant.
Gjest Elenath Skrevet 18. juni 2004 #9 Skrevet 18. juni 2004 Skal på mango første fridag til uka. Gleder meg villt!
liv Skrevet 18. juni 2004 #10 Skrevet 18. juni 2004 salg på Mango? Og jeg som er helt blakk..... Uhæææ
missfidget Skrevet 18. juni 2004 #11 Skrevet 18. juni 2004 Og jeg skal til USA i sommer.. Vi har salg hele tiden! Kult! Kor da? Jeg er fra Michigan men har og bod i Canada og California. Har du vært der før? Om så har du noen butikker som du liker godt?
Dagensdiva Skrevet 18. juni 2004 #12 Skrevet 18. juni 2004 Oi så kult! Jeg ja..har vært der en gang tidligere..var i Cali sist..skal til Cali, LA igjen! Gleder meg.. Husker ikke noen butikker jeg likte spesielt godt, shoppet vilt jeg var der sist..men husker fortsatt ingen spesielle butikker...kjøpte mye guess saker..da var guess veldig nytt i Norge! Husker også at sminke og parfymer var veldig billig..sko var jo veldig veldig billig..hvis jeg ikke husker helt feil.. Kan du komme med tips?butikker? Skal du dit i år også eller? :-)
Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2004 #13 Skrevet 20. juni 2004 Oi så kult! Jeg ja..har vært der en gang tidligere..var i Cali sist..skal til Cali, LA igjen! Gleder meg.. Husker ikke noen butikker jeg likte spesielt godt, shoppet vilt jeg var der sist..men husker fortsatt ingen spesielle butikker...kjøpte mye guess saker..da var guess veldig nytt i Norge! Husker også at sminke og parfymer var veldig billig..sko var jo veldig veldig billig..hvis jeg ikke husker helt feil.. Kan du komme med tips?butikker? Skal du dit i år også eller? :-) Så heldig du er! Har aldri vært selv til LA. Anbefale sterk Sephora, Urban Outfitters, Fred Flare, American Apparel... Familien min kommer her dette år, men tror vi reiser der til juleferien. Vet ikke ennå.
Gjest Estrela Skrevet 20. juni 2004 #15 Skrevet 20. juni 2004 Cubus har supersalg nå, og 20-25% rabatt på alle solkremer.
Gjest Phair Skrevet 20. juni 2004 #16 Skrevet 20. juni 2004 Cubus har supersalg nå' date=' og 20-25% rabatt på alle solkremer.[/quote'] Ja, og i dette solskinnslandet her er jo det bra
Dagensdiva Skrevet 20. juni 2004 #17 Skrevet 20. juni 2004 Skal bo like utenfor LA Sentrum..hos en slektning! 8) :-) Gleder meg veldig! Skal sjekke ut de butikkene du nevnte! Takk! :-)
Carmen_ Skrevet 20. juni 2004 #18 Skrevet 20. juni 2004 Var på Mango i går. Nesten alt til 50%. Det masse mennesker. Helt vilt! Skoa var veldig billige, men herregud de var små. Til og med 40 passet ikke med, i hverfall ikke i bredden, hvis dere skjønner. Men var ikke så mye interessant. Jeg kjøpte et bar rosa sandaler der for noen uker siden. De knakk etter 1 time :-x Knakk rett av, veldig irriterende, og jeg er ikke overvektig heller..haha, tipper de kommer til å bruke noe sånt som unnskyldning. Jeg syns servicen er drit dårlig på Mango!
Gjest Estrela Skrevet 22. juni 2004 #19 Skrevet 22. juni 2004 Var innom Mango i dag jeg, for første gang i mitt liv. Fant tre supertøffe ermløse topper, til sammen under 300 kr. Veldig fornøyd! 50% på nesten alt, og masse berter i alle størrelser og fasonger på desperat leting etter fine plagg. Moro, og ventekø utenfor prøverommene. Skal nok handle mer på Mango, men noterer meg dato for salg. Ellers blir det fort for dyrt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå