AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Hei! Jeg gjorde det slutt med kjæresten på fylla igår. Han ble lei seg, men gikk likevel ut igjen for å feste med de andre. I dag snakket vi ikke sammen, han var nokså full igår, og husker lite av samtalen. Vi er begge 25 år og vært sammen i 2 år. Jeg føker at han fortjener en god forklaring. Jeg vil ikke ta kontakt med han fordi det kan gjøre det vanskeligere for han. Hva sjak jeg gjøre? Anonymous poster hash: f632f...8b2
Gjest M1A Skrevet 1. juni 2014 #3 Skrevet 1. juni 2014 Det er ikke sikkert at han vil ha noen forklaring. Jeg mener at du bør la ham være inntil han eventuelt tar kontakt.
Gjest Snuppi Skrevet 1. juni 2014 #4 Skrevet 1. juni 2014 Hvorfor gjorde du det slutt i fylla? Har du tenkt å gjøre det slutt lenge?
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #5 Skrevet 1. juni 2014 vet ikke, tenker veldig på han, sykt dårlig samvittighet, og føler at han fortjener en forklaring. Lyst å si at vi kan være venner, har så og si samme vennegjeng. veldig dårlig å gjøre det slutt på fylla, men sånn ble det og det kom som et sjokk for han. Uff! føler meg som verdens værste person! kanskje best å la han få tid på seg, tror han husker så vidt at det ble slutt. Vet jeg Anonymous poster hash: f632f...8b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå