AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Vi har snakket en del sammen og vært ute sammen, men det er lenge siden nå. Hvordan starte en samtale med henne ? som ikke er så kjedelig, kanskje med litt humor osv. Jeg er ute og reiser nå og vi får ikke møtt hverandre på en stund. Jeg vil gjerne si at jeg liker henne veldig godt og at hun er veldig spesiell for meg, men jeg aner ikke hvordan jeg skal si det på fb/sms. -Noen tips ? Mann 22 Anonymous poster hash: 87afb...8df
Gjest Runforit Skrevet 1. juni 2014 #2 Skrevet 1. juni 2014 Beste er vel bare å si det som det er. Hei, synes vi hadde det kjekt sammen sist vi så hverandre. Er ute og reiser nå, men kommer snart hjem og har lyst å treffe deg igjen. Kunne du tenke deg å ta en kaffe med meg? 3
Leonora8 Skrevet 2. juni 2014 #3 Skrevet 2. juni 2014 (endret) Begynn med å sende henne en sms. Feks "Hei. Hvordan går det med deg, lenge siden sist!" Flyter praten videre ville jeg spurt om hun ville være med på en kaffe/lunsj når du er hjemme fra reisen. Ville ventet med å gå rett på sak i og med du virker litt usikker på om hun føler det samme? Lykke til :-) Endret 2. juni 2014 av Leonora8
Gjest Leo Nardo Skrevet 2. juni 2014 #4 Skrevet 2. juni 2014 Personlig vil jeg sterkt FRARÅDE deg å gjøre det du har planlagt om det ikke alt er for sent. Unntaket er om dette er en ekstremt usikker og sjenert jente som virkelig trenger å få den bekreftelsen på at du faktisk liker henne. Eller om det er en jente som alt liker deg så godt at hun tolererer eller til og med ønsker å høre det fra deg. Slik du beskriver situasjonen er ikke det tilfellet. Det du lider av er en sykdom som svært mange unge menn er rammet av. Du tror at ved å fortelle om følelsene dine og hvor UTROLIG mye du liker henne og hvor FANTASTISK hun er, så vil hun på magisk vis ejakulere over hele tastaturet og umiddelbart erklære sin kjærlighet og trofasthet til deg. Dessverre (heldigvis?) fungerer det ikke sånn i virkeligheten. La henne vite alt du føler, men ikke alt på en gang. Gi henne små biter nå og da. Vent til hun ligger naken ved siden av deg. Første gang man forteller noen at man liker de veldig godt og at de er spesielle for seg bør etter min mening skje i det virkelige liv. Avslutningsvis må jeg bare si at jeg synes overdreven teksting på FB/SMS er en uting. Jeg bruker meldinger til å avtale ting og sende korte beskjeder. Orker ikke bruke dette på å bli kjent med en person. Sånt gjør man i virkeligheten og det er i tillegg viktig å faktisk skape litt vakuum og avstand i et forhold. Mange kvinner klager tross alt på at menn ikke en gang gir de tid til å få selv ta initiativ eller få lov til å savne vedkommende. Hva tenker du om dette, unge mann?
CMHuser Skrevet 2. juni 2014 #5 Skrevet 2. juni 2014 Jeg hadde nok holdt kontakten med henne, vise at du er interessert i å ha en samtale og høre fra henne. Bare ta det litt individuelt om hverdagen din, og etterhvert kan du lede det inn på at du gjerne kunne tenke deg å dra på kafé med henne en dag Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå