Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!
Imorgen skal jeg ta vippeextension. Er veldig spent! Har dere erfaringer å fortelle om, og ting jeg bør tenke på og hvordan jeg må behandle de for å at de skal se best mulig ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær veldig forsiktig når du dusjer, de tåler ikke mye vann og berøring.

Og det er best å holde seg unna sminke da fjerning av sminke er stor påkjenning.

Også spørs det hvor raskt vippene dine vokser ut og faller av. Mine måtte få påfyll hver 3.uke mens kollegaen min kunne gå i seks uker før påfyll.

• Liker 1
Skrevet

Denne tråden skal jeg følge med på! Skal selv ta vippeextension første gang i morgen! Gleder meg!!

Skrevet

Minst mulig vann! Det var jeg egentlig forberedt på.. Hvordan er det med eyeliner og øyenskygge? Er det like gale som det å bruke mascara på de?
Spennende Ånei! Hvor skal du ta? :)

Skrevet

Spennende Ånei! Hvor skal du ta? :)

Nå husker jeg ikke helt hva navnet var, men borti Kværnerbyen i Oslo! Hva med deg:)

Skrevet

Åjaa.. Nei, jeg er i Bergen! BeautyLondon :) Vis gjerne bilde etterpå da!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok vippeextensions i starten av Mai, og har nylig tatt påfyll. Tok det akkurat etter 3 uker! Først hadde jeg veldig naturlige vipper, men det var for "kjedelig" når jeg først skulle ha det så jeg fylte mer på denne gangen. Hun som gjorde det på meg sa det var veldig normalt at folk tok på litt ekstra etter flere ganger. Når det gjelds behandling av vippene er dette mine huske regler da:
IKKE bruke sminkefjerner med olje, olje løser opp limet.

Ikke sove med månedslinser, for meg blir kombinasjonen vippeextensions og månedslinser veldig ruskete på morgenen, ikke pent og heller ikke så bra for vippene.

Ta mist mulig på vippene (vanskelig).

Det er ikke så utrolig mange regler man må ta hensyn til. Jeg er veldig aktiv og trener mye, så mine vipper må tåle endel. På sommeren er jeg en badenymfe også, så de får virkelig gjennomgå :fnise: Har dere noen spørsmål er det bare å spørre!

Anonymous poster hash: e512d...977
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det var dritvondt å ta de på (svidde som satan med den limen de bruker, både i øynene og nesen og halsen). De to første dagene var det megaømt. Anbefaler å dusje før du tar de, for jeg holdt på å rive av meg øynene i dusjen når jeg dusjet rett etterpå.

Ellers bør du ikke bruke sminke eller være i nærheten av de med sminkefjerner, for da faller det helt sinnsykt mye av (selvom de påstår at den de selger ikke gjør at de faller av, så er det løgn). Ikke for mye vann heller for den slags skyld. Ikke pill på de. Ikke ligg på de (de bretter seg/brekker og blir stygge).

Vær også klar over at uansett om du venter til de detter av, eller går og fjerner de, så tar det en EVIGHET før du får normalt lange øyevipper igjen. Jeg tror det gikk 6 mnd for min del og vippedamen sa det var fort.

Anonymous poster hash: b1806...413
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mine datt btw av etter kanskje 2 uker. Sånn at det så jævlig ut altså.

Anonymous poster hash: b1806...413
Skrevet

Jeg har ikke noen positiv erfaring med vippekstensions, som jeg for øvrig tok hos de som liksom skal være best. Karl Johan hudpleie, som blant annet fikster Sophie Elise og Andrea Badendyck.

De så veldig bra ut dagen etterpå! Skikkelig dådyrblikk, og veldig bra satt på. Meen et par dager etterpå merket jeg at øynene mine lagde mye sånn øyeguff, og særlig når jeg sov. De var heelt klistret sammen når jeg våknet.

Såå ble øynene mine helt rødsprengte, og utrolig vonde. Kunne ikke bruke linser, og måtte gå med briller.
Tok de av etter en mnd fordi jeg syntes det var så ufattelig vondt, og tålte de tydeligvis ikke.

Mye stress også, da de må renses, og de faller ganske fort av. Krøller seg i alle mulige retninger uten å få rettet de opp, og man må være forsiktig med alt man skal ha i ansiktet. Nei uff, angrer på at jeg brukte 2000 kr på det altså.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke noen positiv erfaring med vippekstensions, som jeg for øvrig tok hos de som liksom skal være best. Karl Johan hudpleie, som blant annet fikster Sophie Elise og Andrea Badendyck.

De så veldig bra ut dagen etterpå! Skikkelig dådyrblikk, og veldig bra satt på. Meen et par dager etterpå merket jeg at øynene mine lagde mye sånn øyeguff, og særlig når jeg sov. De var heelt klistret sammen når jeg våknet.

Såå ble øynene mine helt rødsprengte, og utrolig vonde. Kunne ikke bruke linser, og måtte gå med briller.

Tok de av etter en mnd fordi jeg syntes det var så ufattelig vondt, og tålte de tydeligvis ikke.

Mye stress også, da de må renses, og de faller ganske fort av. Krøller seg i alle mulige retninger uten å få rettet de opp, og man må være forsiktig med alt man skal ha i ansiktet. Nei uff, angrer på at jeg brukte 2000 kr på det altså.

Karl Johan hudpleie skal absolutt ikke være best!? Folk MÅ slutte å stole på alle disse bloggerne, grunnen til at de gjør det der de gjør det, er fordi dem får det gratis. Mot reklame.

Og husk at du kan være allergisk mot limet, derfor lønner det seg å ta en test før du setter på. Og det at de krøller seg og ikke er mulig å få rette, viser bare at stedet ikke er spesielt bra.

Les i tråder her inne på KG, der har vi med mye erfaringer om dette kommet med råd og tips om de beste stedene å ta dette :)

Selv er jeg super happy med mine, selv etter å ha holdt på i lang tid.

Anonymous poster hash: df435...b7e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tar vippeextensions hos Frøken Reykjavik på Lagunen (Bergen), Henriette er virkelig fantastisk flink!!

Anonymous poster hash: f1d6f...0b4
Skrevet

Nå har jeg tatt vippeextension! Er SUPER fornøyd! Tok ikke altfor lange. Ble 12mm for min del, ville ikke ha dragqueen vipper. Behandlingen gikk bra og alt ser perfekt ut!

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg tatt vippeextension! Er SUPER fornøyd! Tok ikke altfor lange. Ble 12mm for min del, ville ikke ha dragqueen vipper. Behandlingen gikk bra og alt ser perfekt ut!

Bilde?

Anonymous poster hash: 8293f...c70

Skrevet (endret)

Slik ble det :danse:

*bildet fjernet*

Endret av Ånei
  • Liker 5
Gjest Enhjørning
Skrevet

Så fint det ble! Skal sette på prøvevipper imorgen for å se om jeg tåler de og går det bra skal jeg få satt på vipper på onsdag så spennende å se resultater! :)

Skrevet

Ooo! Ææ, hvordan laster jeg opp bildet?

Jeg synes det er sykt rart! MASSE vipper og jeg er absolutt ikke vant med det.. Håper jeg føler meg bedre om et par dager når jeg har blitt vant med de da. Jeg er jo også vant med eyeliner og øyenskygge, så blir gjerne bedre da :)

Skrevet

Ooo! Ææ, hvordan laster jeg opp bildet?

Jeg synes det er sykt rart! MASSE vipper og jeg er absolutt ikke vant med det.. Håper jeg føler meg bedre om et par dager når jeg har blitt vant med de da. Jeg er jo også vant med eyeliner og øyenskygge, så blir gjerne bedre da :)

Trykk på "Bruk full editor" knappen som er like ved "post", nederst kommer det opp last ned fil! Så er det gjort! Vil se resultatet ditt :biggrin:

Ja, er litt rart men jeg er utrolig fornøyd! Har fått masse komplimenter, alt fra kassa dama på kiwi til en tilfeldig person som bare har stoppet meg opp :fnise:

Skrevet

Trykk på "Bruk full editor" knappen som er like ved "post", nederst kommer det opp last ned fil! Så er det gjort! Vil se resultatet ditt :biggrin:

Ja, er litt rart men jeg er utrolig fornøyd! Har fått masse komplimenter, alt fra kassa dama på kiwi til en tilfeldig person som bare har stoppet meg opp :fnise:

Sååån!

post-73880-0-95179700-1401820733_thumb.j

post-73880-0-81329100-1401820738_thumb.j

• Liker 3
Skrevet

Sååån!

syntes det ble fint jeg! Veldig naturlig look :icon_lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...