Gå til innhold

24 sesong 9

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er det bare jeg som ikke skjønner hva som har skjedd? Fra sesong åtte til sesong ni har det tydeligvis skjedd ganske mye, men som man ikke har fått innblikk i hva som har skjedd. I allle fall ikke fra episode en til tre. Har ikke sett episode fire og fem enda.

Har det vært en film i mellom sesong åtte og ni eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok. Men er det laget en mellom åtte og ni tro?

AnonymBruker
Skrevet

Er bare et år siden jeg så igjennom alle sesongene og det har ikke vært noe mer etter sesong 8. Men mellom flere av sesongene har det jo vært en del år (i serien) som har gått og serien har jo en tendens til å ikke fortelle mye av dette i begynnelsen, men det blir en del av karakterenes historie og noe som fortelles litt og litt gjennom sesongen. Det er jo en del av det som skjer i serien, det som har lagt grunnlaget for det som skjer denne sesongen er historie vi får vite om litt etter litt. Så vidt jeg kan huske så er det vel ingen 24 sesonger som har begynt rett etter hverandre (sånn i tidsperspektiv). Dette går igjen i alle sesongene.

Man får jo informasjon gjennom episodene, men når man ikke får sett hele serien på en gang uten å måtte vente en uke mellom hver episode så er det kanskje vanskelig å legge sammen all informasjon.

Ellers er jeg positivt overrasket :) Jeg syns avsluttningen på sesong 8 var veldig bra, så når jeg så at det kom en sesong 9 trodde jeg at det neppe kom til å være så bra. Men jeg blir jo dratt heeelt inn igjen i serien og syns det har vært bra til nå!

Anonymous poster hash: f7206...009
Skrevet

Jeg har bare sett sesong 2 ordentlig, alle andre sesonger mer sånn av og på så jeg aner ikke hva som har sjedd. Så sesong 2 (atombombe sesongen) da den kom på TV for mange, mange år siden.

Gidder ikke å se de andre sesongene, men herregud, må jo se den nye når den ligger på 9.2 på IMDB. Har sett 4 episoder og synes den er bra, men herregud, jeg hater, HATER Chloe. Hun gjør meg deprimert hver gang jeg ser på henne, det har hun alltid gjort. Uff.

Liker veldig godt at Yvonne Strahovski er i serien, likte henne veldig godt i Chuck!

Skrevet

Ja jeg synes også det er bra hittil. :) Skjønner bare ikke hvilken forhistorie Audry og Jack har. Får håpe der kommer fram etter hvert. :)

Skrevet

Gidder ikke å se de andre sesongene, men herregud, må jo se den nye når den ligger på 9.2 på IMDB. Har sett 4 episoder og synes den er bra, men herregud, jeg hater, HATER Chloe. Hun gjør meg deprimert hver gang jeg ser på henne, det har hun alltid gjort. Uff.

Liker veldig godt at Yvonne Strahovski er i serien, likte henne veldig godt i Chuck!

Sesong 2 synes jeg er den dårligste. Sesong 3 er den jeg synes er best. Uanstt digger 24.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...