Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som om at du skal være glad for at han dumpet deg. Han høres ikke ut til å være mye å spare på.

Sikkert vanskelig å se akkurat nå, men du får det helt sikkert bedre uten han med tiden.

Lykke til :klem:

Skrevet

grøss grøss!! Dette er som å lese min historie før det virkelige helvetet begynte!

IKKE FOR ALT I VERDEN TA HAM TILBAKE NÅR HAN FØLER FOR Å FÅ SEG LITT!!!!!

Jeg orker ikke å engeng gjenfortelle alt min eks gjorde mot meg etterhvert...og han tillot seg å være sånn mot meg fordi jeg lot han....

ALDRI mer om jeg kommer til å gå i den fella igjen med NOEN mann!!

Skrevet

Du har gjort det eneste riktige. :enig_animasjon:

Håper du får det gøy på byen til helgen! :sjarmor:

Skrevet

Du har gjort det eneste riktige!Lykke til og kos deg i helga

Skrevet

Stå på .. og lykke til.. .. og ha det koselig i helgen

Skrevet

Ja, Jezees for en type?! :evil: Glad for å høre at du vil deg selv godt! Lykke til i helgen! Håper du finner en bedre utgave ...

Gjest GreenSky
Skrevet

Du er flink! Håper du klarer å holde en bestemt linje. Lykke til! :klem:

Skrevet

Så bra at du er bestemt på å klare deg uten ham! Høres litt ut som min situasjon, han var 33 og jeg trodde han var ferdig med å være umoden. Men menn og umodenhet har ikke noe med alder å gjøre oppdaget jeg.

Stæsj deg opp i helga og flørt vilt! Det skal jeg gjøre iallefall. Nesten en måned siden min samboer fant seg ny dame, og jeg kan si deg at det er fint å glemme ham for en kveld og feste og ha det gøy. Men når man våkner opp alene med fyllenerver blir man lett deppa og da er det veldig vanskelig å la være å tenke på ham / sende sms. (bare så du er advart... :) )

:klem:

Skrevet

Ikke la denne mannen kaste bort mer av DIN dyrbare tid. DU er dyrbar! Vær glad du har kommet deg unna denne fyren!

Ha en knallhelg på byen Tenk fremover, ikke bakover :-)

:trøste:

Skrevet

Enig med Pennelene her.....Ikke tenk bakover, men fremover. Det er knalltøft mens det står på, men tro meg(jeg VET) at det blir bedre etterhvert........JEg har enda ikke funnet troen på at jeg noengan kan bli forelska igjen...men jobber hver dag med meg selv med å fokusere på nået. Det er NÅ jeg skal leve og ha det godt, det er NÅ jeg skal konsentrere meg om meg selv og mitt liv. Ikke lev etter det som har vært, ei heller lev for det som en gang skal bli- lev NÅ!

Ønsker deg lykke til...og trenger du støtte i tunge stunder som helt sikkert kommer....så er jeg her og helt sikkert resten av KG-gjengen :)

Gjest ikke innl *Fiona*
Skrevet

LØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØP

Skrevet

uffamei,ikke gå tilbake til ham enda en gang.virker som alle her er enige.

du fortjener bedre!!

Gjest tusjen
Skrevet
uffamei,ikke gå tilbake til ham enda en gang.virker som alle her er enige.

du fortjener bedre!!

Jeg er også enig... Lykke til..

tusjen

Skrevet

Jepp, du fortjener bedre!

Men du...hold deg for god til den "rebound-guy" greia - husk, menn har følelser de også, det virker bare ikke alltid slik... :wink:

Selv om du ble såret nå, så behøver du ikke såre tilbake... Det blir faktisk ikke bedre av det!

Skrevet

:klem:

Lykke til videre, du fortjener noe myyye bedre enn en som behandler deg sånn :blomst:

Gjest Xavia
Skrevet

Denne mannen må du for all del IKKE kaste bort mer tid på. Han kommer bare til å såre deg igjen, og igjen, og igjen .....osv....

At det finnes bedre mannfolk enn han , det VET jeg!

Lykke til!

Skrevet

Det fins menn med stor M og menn med liten m. Din mann (dine eks) er med liten m.

Det at du ble dumpet skal du bare være glad for nå. Han er ikke voksen.

En voksen mann gjør det ikke slutt via sms, eller over telefonen. En moden mann tenker med det rette hodet, og kommer ikke til deg kun fordi han vil ha sex. Men også fordi han bryr seg om deg.

Nå er det snart helg. "stæsj" deg opp, og dra ut på byen. Det er mange fisker i havet. Mange voksne og modne også. 8)

Ha en kjempefin og spennende helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...