Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må virkelig si jeg(faktisk) beundrer noen av kg brukerene her for å klare å gi skikkelig faen!

Jeg er en som blir utrolig lett såra. Er en av dem som blir lei meg når typen liker bilder av pene jenter på Facebook og instagram. Men jeg har rett og slett fått nok av å være den som sitter igjen og føler meg stygg og ikke sexy nok når slikt skjer. Jeg vet jo innerst inne at han elsker meg og nok ikke ville byttet meg ut med det første.

Samme hvis en person slenger en kommentar til meg, spesielt om det er på utseendet. Da blir jeg og lei meg.

Så hvordan klarer folk å bare gi faen? Har vanskelig for å bare klistre på et dårlig pokerfjes.

Tror jeg trenger en guide her!

Har hatt dårlig selvtillit tidligere i livet, men det har jeg lagt bak meg. Men det er jo tydelig at det sitter litt igjen fortsatt.

Tips og råd mottas med stor takk!

Anonymous poster hash: d47ca...e4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gir ikke mening å vær mer "care"

Care betyr jo å bry seg! :bond:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det gir ikke mening å vær mer "care"

Care betyr jo å bry seg! :bond:

Tenk nå ikke du på det!

Er bare et feil uttrykk for det å ikke bry seg. Aldri hørt uttrykket: ''Slutt å vær så care!'', hvis en ikke bryr seg i f.eks. en samtale?

Men ikke heng deg opp i detaljer, vær så snill.

Anonymous poster hash: d3707...3cd

• Liker 1
Skrevet

Tenk nå ikke du på det!

Er bare et feil uttrykk for det å ikke bry seg. Aldri hørt uttrykket: ''Slutt å vær så care!'', hvis en ikke bryr seg i f.eks. en samtale?

Men ikke heng deg opp i detaljer, vær så snill.

Anonymous poster hash: d3707...3cd

Selvfølgelig har jeg hørt det før, synes bare meningen motsier seg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Bare gi faen..

Jo mer faen du gir, dess lykkelige blir du.

Anonymous poster hash: 27fdf...b9c
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns du skal være "care" og stå opp for dine meninger, jeg. Si i fra at han sårer deg når han liker bilder av andre jenter og kommenter tilbake når folk kommenterer utseendet ditt. Drit i reaksjonene deres. Sett de på plass. Vis dem at det ikke er greit å såre deg.

Anonymous poster hash: 0b622...d04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...