lillsunshine Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 (endret) Hei. Kan ikke se at det er opprettet en tråd om det tidligere. Jeg har siden oppdateringen til den nye snapchat, hatt store problemer med appen. I førstingen var det mest hele snapchat som klikket ved enkelte videoopptak, da måtte jeg faktisk restarte hele telefonen for at den skulle virke igjen. Det kom etterhvert en oppdatering som mobilen min har gjennomført, og i følge en venninnen med Iphone hadde visst hennes blitt bedre. Nå opplever jeg at snapchat er ekstremt treigt. Når jeg får en snap, kan ta det en evighet før den laster opp, og det har hendt flere ganger i det siste at den henger seg opp når jeg skal se snappen, slik at jeg aldri får sett snappen før tiden er ute. Ekstremt irriterende. I tillegg er den ganske sen når jeg skal ta bilde også, den gir uttrykk for at jeg har tatt bilde, så flytter jeg på mobiltelefonen, også har den ikke tatt bilde likevel og da blir det bare uklart. Jeg bruker android og har kanskje inntrykket av at de som bruker iphone har mindre problem. Det kan jo også være at det rett og slett er telefonen min som er problemet, men jeg har ikke hatt problem med andre apper. Er heller ikke internetten det står på, er bare hele appen som virker utrolig treg, særlig de siste dagene. Noen som har opplevd det samme og som kanskje har råd? Er det i det hele tatt mulig å avinstallere og få lastet ned den gamle versjonen? Den var det iallfall ikke så mye problemer med... Endret 1. juni 2014 av lillsunshine
kameliablomst Skrevet 1. juni 2014 #2 Skrevet 1. juni 2014 Har du gammel mobil da? Jeg har en Sony Xperia Z1, og jeg har litt trøbbel med Snapchat. Men mobilen min er kjempe treg med å åpne vanlig kamera og er også like treg med å åpne kamera på Snapchat. Og slik som å bruke filtre tar lang tid før "kommer" opp selv om jeg sveiper til sides og vil ha det på. Men selve sendingen ol. Tar ikke lang tid hos meg. Er noen ganger at jeg prøver å åpne/se på en Snap og den bare "hopper" ut igjen, uten at jeg får sett noen ting, men dette er ikke ofte.. Likte den forrige versjonen bedre!
lillsunshine Skrevet 1. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2014 Har du gammel mobil da? Jeg har en Sony Xperia Z1, og jeg har litt trøbbel med Snapchat. Men mobilen min er kjempe treg med å åpne vanlig kamera og er også like treg med å åpne kamera på Snapchat. Og slik som å bruke filtre tar lang tid før "kommer" opp selv om jeg sveiper til sides og vil ha det på. Men selve sendingen ol. Tar ikke lang tid hos meg. Er noen ganger at jeg prøver å åpne/se på en Snap og den bare "hopper" ut igjen, uten at jeg får sett noen ting, men dette er ikke ofte.. Likte den forrige versjonen bedre! Nei, jeg har Samsung Galaxy S3, så den er forholdsvis ny. Det er virkelig de siste dagene at snapchaten har oppført seg umulig. Det er såpass at jeg nesten ikke orker å åpne snappene lenger fordi det er så tungvint. Helt enig, vil ha tilbake den gamle versjonen.
Dreamworld Skrevet 2. juni 2014 #4 Skrevet 2. juni 2014 Har også problemer med at snappchat av og til henger seg opp så jeg ikke får sett snappen før tiden er ute. Veldig irriterende :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå