AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Flere i samme situasjon? Trenger noen å prate med.. Anonymous poster hash: e60b1...08e
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #2 Skrevet 1. juni 2014 Jeg er i samme situasjon. Kjæresten min bor på andre siden av landet. Det er ikke den aller verste situasjonen, men det var gøyere da vi bodde nær hverandre. Hva trenger du å prate om? Anonymous poster hash: 7e9e6...713
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #3 Skrevet 1. juni 2014 Dele erfaringer, diskutere følelser.. Jeg vet ikke Føler ting er så håpløst akkurat nå. Anonymous poster hash: e60b1...08e
Gjest Gunfreak Skrevet 1. juni 2014 #4 Skrevet 1. juni 2014 Er også i et avstandforhold, men bare 2 timer da, så vi pleier så se hverandre en gang i uka, skal til henne på torsdag og da er det faktisk 2 uker siden sist vi så hverandre, så det blir ekstra bra da.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #5 Skrevet 1. juni 2014 Åå, det er en kjip følelse, TS. Av egen erfaring, så synes jeg det er enklere å takle avstandsforholdet når jeg vet når vi ser hverandre igjen. Det har så mye å si fordi da har jeg noe å se frem til. Hvor lenge har dere vært sammen og hvor langt borte er dere fra hverandre? Anonymous poster hash: 7e9e6...713
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #6 Skrevet 1. juni 2014 Vært sammen i ett år og nå er vi i forskjellige land Kommer til å se hverandre veldig lite fremover. Anonymous poster hash: e60b1...08e
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #7 Skrevet 1. juni 2014 Uff.. Er dere "meant to be", så holder dere nok ut Jeg synes det er veldig koselig å sende og å få brev av kjæresten. Det er litt annerledes enn andre samtaler (skype, chat, telefon), men det lyser opp hele dagen. Anonymous poster hash: 7e9e6...713
-Missi- Skrevet 1. juni 2014 #8 Skrevet 1. juni 2014 Avstandsforhold kan funke fint Min x og jeg hadde avstandsforhold i 1 år da bodde han i oslo og jeg i trønderlag, det som er fint med avstands forhold er jo at man går der å lengter etter hverandre, det er ekstra deilig å se hverandre igjen og man går ikke så fort lei hverandre. I tilegg får man jo snakket mye sammen på telefon osv og kommer nær hverandre sånn. Vi var samboere i 6 år og vi etter det ene året så det kan absolutt funke. Kommer ann på hvordan personlighetstype du er kansje? Siden du syns det er litt kjipt ?
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #9 Skrevet 1. juni 2014 4 år, usa norge. Hva lurer du på egentlig? Anonymous poster hash: 0e5ec...82e
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #10 Skrevet 1. juni 2014 Vi har vært igjennom flere perioder med avstandsforhold. Vi har bodd hver vår runde i utlandet og hver vår runde i en annen by. Nå må jeg flytte til en annen kant av landet igjen. Det oppleves som verre og verre synes vi fordi vi nå er der hvor vi vil etablere oss med ekteskap og barn. Vi ringer hverandre iallefall 2 ganger om dagen, sender meldinger og mms. Det sister året har vi ikke sett hverandre så mye (en gang hver 2.mnd kanskje, noen ganger for en lengre periode). Dette kommende året vil vi få muligheten til å reise oftere og planlegger å se hverandre iallefall 2 ganger i mnd. Det er mye jobb. Jeg er heldig og har en kjæreste som er like opptatt av å ha mye telefonkontakt som meg og dette gjør det nok lettere enn om en av oss hadde vært dårlig til å ta kontakt. Vi vet også begge to at vi "søker oss" frem til et felles mål; å få jobb i samme by slik at vi kan bo ilag og få barn. Vi planlegger også å gifte oss i nærmeste fremtid. Vi snakker dermed mye om vår felles fremtid, tror det hjelper på å ha noen mål å se frem til.Anonymous poster hash: 67994...fa1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #11 Skrevet 1. juni 2014 Jeg har vært i et avstandsforhold i over 4 år. Bor bare 5 timer unna hverandre, men det er tungt alikevell. Ser hverandre alt fra en gang i mnd til mindre/oftere. Avstandsforhold pga skole/jobb, men ser nok snart en ende på det. Skal bli veldig godt! Kommuniserer på skype hver dag. Anonymous poster hash: 4d8fd...835
-Missi- Skrevet 1. juni 2014 #12 Skrevet 1. juni 2014 da høres det jo ut som dere har det bra da . Da får du heller fokusere på det enn det som du synes er negativt
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #13 Skrevet 1. juni 2014 TS her. Vi sees nå kun hver tredje måned ca, og han er veldig dårlig på å holde kontakt.. Det er det som gjør meg så usikker. Han har egentlig alltid vært slik, men det er jo naturligvis verre nå som vi sees så sjelden. Jeg lurer egentlig ikke på noe som helst, jeg vil bare høre om andres erfaringer, og håpet kanskje noen ville snakke på PM.. TS. Anonymous poster hash: e60b1...08e
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #14 Skrevet 1. juni 2014 Vi er også i avstandsforhold. Drar til hverandre i helgene og bruker ellers Skype. Fungerer fint for oss, i 1,5 år nå. Anonymous poster hash: 15031...f0a
-Missi- Skrevet 1. juni 2014 #15 Skrevet 1. juni 2014 Da hadde jeg gjerne stilt opp og snakket med deg på PM. Men er ikke i noe avstandsforhold akkurat nå selv. Bare erfaring fra de jeg har vært i Hver 3 måned er jo ganske sjeldent da, ser den at det holder hardt.
Mimma Skrevet 1. juni 2014 #16 Skrevet 1. juni 2014 Jeg har vært i avstandsforhold i 3 år og vi skal flytte sammen nå i midten av juni. Det har vært vanskelige stunder med mye frustrasjon, misforståelser og redsel fra begge tror jeg om at den andre skal gi opp. Tips til deg er å si til kjæresten din hvordan du føler det, - at du synes han er dårlig til å ta kontakt med deg. Ha hele tiden avtalt når dere skal sees neste gang, slik at dere har noe å glede dere til. Vær flinke til å gi hverandre oppmerksomhet, overrask hverandre og snakk ofte på telefon eller skype. Min erfaring er at meldinger absolutt ikke er det samme som å ringes og høre den andres stemme.. Lykke til med forholdet! :-) 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #17 Skrevet 1. juni 2014 TS her. Vi sees nå kun hver tredje måned ca, og han er veldig dårlig på å holde kontakt.. Det er det som gjør meg så usikker. Han har egentlig alltid vært slik, men det er jo naturligvis verre nå som vi sees så sjelden. Jeg lurer egentlig ikke på noe som helst, jeg vil bare høre om andres erfaringer, og håpet kanskje noen ville snakke på PM.. TS. Anonymous poster hash: e60b1...08e Kjæresten min var slik før. Det var alltid jeg som måtte ta kontakt og jeg fikk aldri noen skikkelige svar, bare sånne korte. Jeg prøvde jo å bare være hyggelig, men fikk lite respons. Til slutt fikk jeg nok og endte opp med å kjefte på han. Jeg sa til han at det var dårlig gjort å virke så uinteressert i meg og at jeg følte jeg aldri fikk noe tilbake når jeg prøvde å gi. Enten måtte han skjerpe seg eller så røk forholdet. Han innså da hvor viktig kommunikasjon var for meg og var redd for å miste meg. Nå prater vi nesten daglig, men jeg gir han litt fred når jeg merker han er uinteressert igjen. Jeg vet godt hvor kjedelig det er med dårlig kommunikasjon. Det blir ikke bedre om du ikke sier i fra hvordan du vil ha det. Lykke til! Anonymous poster hash: 7e9e6...713
Athena27 Skrevet 1. juni 2014 #18 Skrevet 1. juni 2014 Jeg er også i avstandsforhold. Har vært det i snart 2 år. Bare å skrive PM til meg om du ønsker der
Hadena Skrevet 1. juni 2014 #19 Skrevet 1. juni 2014 Dette gjør vi, jeg og kjæresten altså. Utrolig kjipt, men slik er det for nå. Du må gjerne sende pm, TS om du vil . Har vært kjærester i to år nå, først med 22 timers kjøretur (eller 6 timers fly) i et år, og nå med 4 timer. Første året så vi hverandre hver tredje måned (sånn ca) og snakket i telefonen en sjelden gang. Nå er det mye kortere å reise og vi ser hverandre hver helg, utrolig deilig. Nå snakker vi i telefonen hver kveld, og gleder oss begge like mye til helga (kanskje jeg mer enn han). Nå har han hatt "frihelg" i to uker snart, og sier han klarer seg fint (på ekte mannsvis, i følge han selv), men at han savner "fysisk kontakt". Haha, gubba- for en type. Det å være i avstandsforhold er utrolig kjipt, i vertfall hvis den ene vil holde mer kontakt enn den andre - altså ringe/skype osv. hver dag osv.. Ønsker deg lykke til, TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå