Gå til innhold

Starte samtale med han

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Prater med noen på facebook og han er alltid den som tar kontakt med meg først. Liker veldig godt at han tar initiativet, men det kan være at han tror at jeg ikke er interessert i han.

Samtalene våre er ganske...kjedlige. Litt standard snakk om livet vårt og hva vi liker, men kanskje det er bedre i virkeligheten. :danse:

Problemet er at jeg ikke aner hvordan jeg skal starte samtalen. ''Hvordan går det?'' blir altfor stivt nå som vi har pratet litt...tips?

Anonymous poster hash: ff32f...bf3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan starter han samtaler med deg? Kan du begynne på samme måte?

Skrevet

Prater med noen på facebook og han er alltid den som tar kontakt med meg først. Liker veldig godt at han tar initiativet, men det kan være at han tror at jeg ikke er interessert i han.

Samtalene våre er ganske...kjedlige. Litt standard snakk om livet vårt og hva vi liker, men kanskje det er bedre i virkeligheten. :danse:

Problemet er at jeg ikke aner hvordan jeg skal starte samtalen. ''Hvordan går det?'' blir altfor stivt nå som vi har pratet litt...tips?

Bare finn på noe, for å få igang praten, litt som;

"Heiaa! hva gjør du nå? jeg lagde akkurat middag, den ble IKKE vellykket for å si det sånn :P"

• Liker 1
Skrevet

Eller:

"Hei :) du gjør da? har du sett den filmen med...."

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å faktisk møte han?? Cyberforhold høres ikke noe særlig romantisk ut akkuratt...

Anonymous poster hash: 539b4...234

AnonymBruker
Skrevet

Ikke bruk smilefjes med mindre du har lyst til å bli sett på som en fjortis.

Anonymous poster hash: d7672...126

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å faktisk møte han?? Cyberforhold høres ikke noe særlig romantisk ut akkuratt...

Det er jo planen. :fnise: Må først initiere en samtale for å få til et møte...ts

Ikke bruk smilefjes med mindre du har lyst til å bli sett på som en fjortis.

Anonymous poster hash: d7672...126

Han bruker mye selv...så gjør akkurat det samme tilbake.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan starter han samtaler med deg? Kan du begynne på samme måte?

Litt stivt. Litt ''Hei, hvordan har dagen din vært?'' ts

Skrevet

Litt stivt. Litt ''Hei, hvordan har dagen din vært?'' ts

Ja, litt stivt. Men du kan løsne det opp med å hive inn et par setninger om din dag :)

"Hei, hvordan har dagen din vært? jeg er så utrolig trøtt i dag, ble liggende oppe i går for å se på den filmen".

Da blir det noe mer lett og lystig over det.

Men du bestemmer selv selvfølgelig :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, litt stivt. Men du kan løsne det opp med å hive inn et par setninger om din dag :)

"Hei, hvordan har dagen din vært? jeg er så utrolig trøtt i dag, ble liggende oppe i går for å se på den filmen".

Da blir det noe mer lett og lystig over det.

Men du bestemmer selv selvfølgelig :)

Takk for tipset :) Skal sende han melding snart...ts :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo planen. :fnise: Må først initiere en samtale for å få til et møte...tsHan bruker mye selv...så gjør akkurat det samme tilbake. Anonymous poster hash: ff32f...bf3

Nei, du sier at du skal gå ut en kveld og spør om han vil bli med. Du sier først at noen venner skal være med, men så må de "uheldigvis" gjøre noe annet i siste liten. Så enkelt er det!

Skrevet

Takk for tipset :) Skal sende han melding snart...ts :)

Ja, gjør det :)

Etterhvert vil det føles like naturlig for deg å ta kontakt også, når du har gjort det et par ganger :)

Si fra åssen det gikk da !

Skrevet

"Hei!

Jeg tenkte å (sett inn aktivitet) på xdag. Lyst til å bli med?"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...