Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg var fjorten møtte jeg en fyr som var tjue. Jeg var jomfru. Møtte ham et par ganger og han var kjempehyggelig.

Så en kveld ringte han meg. Han lurte på om jeg kunne snike meg ut av huset og treffe ham. Vi kunne dra hjem til ham og se en film og ta et glass vin. Etter mye om og men gikk jeg med på det.

Jeg snek meg ut og traff ham- han var ruset. Jeg visste ikke på hva, han sa han hadde drukket. Vi dro hjem til ham. Når vi kom dit ville han ikke se film. Han ba meg kle av meg og legge meg i sengen. Jeg spurte om vi ikke skulle se film, han sa nei, legg deg i sengen. Jeg kjente meg dårlig og viste ikke hva jeg skulle gjøre,jeg kunne ikke dra hjem - da ville foreldrene mine vist at jeg hadde sneket meg ut. Så jeg kledde av meg med en klump i halsen og en stein i magen og la meg i sengen. Han dro på kondom og vi hadde sex.

Etterpå ringte han en kompis og brølte "hei, gjett hvem som nettopp hadde seg". Jeg gikk på do og all sæden rant ut av meg. Jeg gikk inn og spurte om han hadde brukt kondom. Han svarte "ja, jeg har da litt samvittighet", men kondomen sprakk, du må til legen i morgen". Han skulle betale for legen(på den tiden måtte man ha resept for angrepille) og for pillen, men det gjorde han aldri.

Han skulle kjøre meg hjem om morgenen,men påstod han ikke hadde bensin til det og sparket meg ut av bilen på motorveien og ba meg haike om eg ikke hadde penger til buss.

Anonymous poster hash: 1d299...22e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig var det et overgrep. Troller du?

Anonymous poster hash: f1b68...fa6
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, troller ikke.

Skrevet

Det er et overgrep å ha seksuell omgang med en som er under 16, så ja. Historien din forteller også hvorfor. Du var ikke helt i stand til å gjøre egne valg og sette grenser for den andre. For en patetisk fyr som oppfører seg slik overfor en ungdomskolejente.

AnonymBruker
Skrevet

Det er et overgrep å ha seksuell omgang med en som er under 16, så ja. Historien din forteller også hvorfor. Du var ikke helt i stand til å gjøre egne valg og sette grenser for den andre. For en patetisk fyr som oppfører seg slik overfor en ungdomskolejente.

jeg var fullt fysisk utviklet. Selv om jeg var under 16, så reagerte jeg mest på situasjonen han plasserte meg i. Han visste godt at jeg ikke ville. Han sa selv også at han "hadde samvittighet". Folk jeg har fortalt dette til har sagt det er et overgrep, men noen har sagt at det ikke er et overgrep bare fordi jeg var bare fjorten og han tjue. Jeg burde ikke sneket meg ut.

Gjest Gjest
Skrevet

Nemlig.

Gjest Gjest
Skrevet

jeg var fullt fysisk utviklet. Selv om jeg var under 16, så reagerte jeg mest på situasjonen han plasserte meg i. Han visste godt at jeg ikke ville. Han sa selv også at han "hadde samvittighet". Folk jeg har fortalt dette til har sagt det er et overgrep, men noen har sagt at det ikke er et overgrep bare fordi jeg var bare fjorten og han tjue. Jeg burde ikke sneket meg ut.

Fysisk utviklet ja, men ikke psykisk og loven sier at det er ikke lov for voksne mennesker å pule småjenter, men, men det der er en lærepenge for deg når det kommer til eldre fyrer og hva de vil med småjenter. Ha det i bakhodet neste gang en eldre fyr liksom er så real og grei til deg.

AnonymBruker
Skrevet

Det jeg har tenkt i ettertid, er at jeg synes synd på ham. han hadde så liten tiss at jeg ikke kjente noe... Og nei dette er ikke trolling, men mange skylder på kvinnen i slike tilfeller og mener hun lurte ham..

Gjest Gjest
Skrevet

Vel, uansett TS, han begikk overgrep mot deg og du skal ha en stor klem.

Skrevet (endret)

Når jeg var fjorten møtte jeg en fyr som var tjue. Jeg var jomfru. Møtte ham et par ganger og han var kjempehyggelig.

Så en kveld ringte han meg. Han lurte på om jeg kunne snike meg ut av huset og treffe ham. Vi kunne dra hjem til ham og se en film og ta et glass vin. Etter mye om og men gikk jeg med på det.

Jeg snek meg ut og traff ham- han var ruset. Jeg visste ikke på hva, han sa han hadde drukket. Vi dro hjem til ham. Når vi kom dit ville han ikke se film. Han ba meg kle av meg og legge meg i sengen. Jeg spurte om vi ikke skulle se film, han sa nei, legg deg i sengen. Jeg kjente meg dårlig og viste ikke hva jeg skulle gjøre,jeg kunne ikke dra hjem - da ville foreldrene mine vist at jeg hadde sneket meg ut. Så jeg kledde av meg med en klump i halsen og en stein i magen og la meg i sengen. Han dro på kondom og vi hadde sex.

Etterpå ringte han en kompis og brølte "hei, gjett hvem som nettopp hadde seg". Jeg gikk på do og all sæden rant ut av meg. Jeg gikk inn og spurte om han hadde brukt kondom. Han svarte "ja, jeg har da litt samvittighet", men kondomen sprakk, du må til legen i morgen". Han skulle betale for legen(på den tiden måtte man ha resept for angrepille) og for pillen, men det gjorde han aldri.

Han skulle kjøre meg hjem om morgenen,men påstod han ikke hadde bensin til det og sparket meg ut av bilen på motorveien og ba meg haike om eg ikke hadde penger til buss.

Hehehehe. Hvordan fikk du sæd i deg dersom dere brukte kondom. Einstein som skriver eventyr i kveld? :)

Åja, sorry. Skummet bare. Nå så jeg at det sprakk. ;)

Endret av Ferny
Skrevet

Fyren har jo i så fall brutt loven, og forgrepet seg på en mindreårig. Det er et overgrep. Og selv om du har fått pupper, så er du ikke voksen. Og uansett så er den aldersgrensen satt, og den som bryter den, han er en overgriper.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Fyren har jo i så fall brutt loven, og forgrepet seg på en mindreårig. Det er et overgrep. Og selv om du har fått pupper, så er du ikke voksen. Og uansett så er den aldersgrensen satt, og den som bryter den, han er en overgriper.

Ja overgre pga. alder, men tror fint man kunne funnet andre grunner også til å kalle det overgrep selv om hun var 16. Så For meg virker det som voldtekt(feks bruke hennes frykt for foreldrene finner ut mot henne for å sex, dette kan også være sett på som voldtekt)

• Liker 1
Skrevet

Ja overgre pga. alder, men tror fint man kunne funnet andre grunner også til å kalle det overgrep selv om hun var 16. Så For meg virker det som voldtekt(feks bruke hennes frykt for foreldrene finner ut mot henne for å sex, dette kan også være sett på som voldtekt)

Det var hennes egen frykt HUN brukte som grunn til ikke å dra hjem. Det er jo ikke akkurat relevant sånn sett.

Og hva hadde skjedd der - hun hadde fått litt kjeft. Ikke akkurat noe særlig til "pressmiddel" om han hadde brukt det som argument. :P

Gjest Gunfreak
Skrevet

Det var hennes egen frykt HUN brukte som grunn til ikke å dra hjem. Det er jo ikke akkurat relevant sånn sett.

Og hva hadde skjedd der - hun hadde fått litt kjeft. Ikke akkurat noe særlig til "pressmiddel" om han hadde brukt det som argument. :P

Den faktiske konsikvensen av hennes frykt har ikke noe å si, spørsmålet er om han viste hun var redd for å dra hjem, viste han dette og brukte dette som et pressmiddel er det enda et overgrep, viste han ikke om det, kunne han jo da naturlig nok ikke bruke det som pressmiddel.

AnonymBruker
Skrevet

Ja det er et overgrep! Sex med mindreårig. Sex med en han antagelig visste ikke turte si nei. Sex med et barn!

Et stort overgrep!

Anonymous poster hash: 4824b...998

Gjest heihallo1998
Skrevet

Jeg håper du har kommet deg unna han nå!

Skrevet

Det er overgrep så lenge du ikke er villig. Og selvsagt er det overgrep når du er under 16 år. Men hvor gammel er du nå?

AnonymBruker
Skrevet

Den faktiske konsikvensen av hennes frykt har ikke noe å si, spørsmålet er om han viste hun var redd for å dra hjem, viste han dette og brukte dette som et pressmiddel er det enda et overgrep, viste han ikke om det, kunne han jo da naturlig nok ikke bruke det som pressmiddel

Ts

Ja han visste dette. Det kom frem av hele situasjonen at han visste dette. Blant annet sa han også at "han hadde litt samvittighet", en av grunnene til det var jo selvsagt at han visste at jeg ikke kunne dra hjem. Og det er nok egentlig det jeg lurer på. Jeg er klar over at det er et overgrep på grunn av alderen, men er det et overgrep på grunn av oppførsel også?

Gjest Malanthor
Skrevet

Øhh. Hvor skal jeg starte. Han har vært et rasshøl på så mange måter at jeg ikke helt vet hvor jeg skal begynne.

Tror ikke jeg hadde urinert på han fyren her om han så hadde stått i brann.

• Liker 2
Gjest Blomsterert
Skrevet

Selfølgelig var det et overgrep.

Han visste du var redd,og han utnyttet dette. Han virker som en særdeles usympatisk fyr. Hvor lenge er dette siden?

Har du slitt psykisk med dette?

Ikke vær i tvil om at dette var et overgrep på alle måter!

Ts

Ja han visste dette. Det kom frem av hele situasjonen at han visste dette. Blant annet sa han også at "han hadde litt samvittighet", en av grunnene til det var jo selvsagt at han visste at jeg ikke kunne dra hjem. Og det er nok egentlig det jeg lurer på. Jeg er klar over at det er et overgrep på grunn av alderen, men er det et overgrep på grunn av oppførsel også?

Anonymous poster hash:

[acronym="Full hash:

1d299d01c395187fb2fa72b84b58722e"] 1d299...22e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...