AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Jeg har lenge sett etter en veske hvor det er plass til en 13" macbook. Jeg har før kjøpt en michael kors veske, som jeg får plass til den i, men det er så vidt og veldig tungvindt. Jeg synes michael kors selma large satchel er utrolig fin, men jeg er usikker på å få plass til laptopen i. Jeg vil ikke kjøpe feil igjen, så jeg har lest mange kommentarer men allle sier forskjellig. Er det noen her som har den og kan fortelle meg litt om den? Det hadde jeg satt stor pris på! Anonymous poster hash: bc35e...58f
Scherbatsky Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 Har nettopp kjøpt denne vesken (etter å ha spart i flere år til en fin veske, så hurra, og den er lekker!), og du får absolutt plass til en 13" mac i den. Er helt forelsket i min. Enkel, klassisk, men fortsatt nydelig! :D Hvis du føler deg usikker kan du jo spørre om du får lov til å teste i en butikk, bare for sikkerhets skyld? Det koster jo, så du bør føle deg sikker :D 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #5 Skrevet 5. juni 2014 Pc'en min fikk god plass i denne vesken Ok, tusen takk! :D Anonymous poster hash: bc35e...58f
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #6 Skrevet 6. juni 2014 Har nettopp kjøpt denne vesken (etter å ha spart i flere år til en fin veske, så hurra, og den er lekker!), og du får absolutt plass til en 13" mac i den. Er helt forelsket i min. Enkel, klassisk, men fortsatt nydelig! :D Hvis du føler deg usikker kan du jo spørre om du får lov til å teste i en butikk, bare for sikkerhets skyld? Det koster jo, så du bør føle deg sikker :D Tusen takk! Har ikke noen butikker i nærområdet som selger det, derfor jeg er litt usikker, men får du igjen glidelåsen med macen i? Anonymous poster hash: bc35e...58f
Scherbatsky Skrevet 7. juni 2014 #7 Skrevet 7. juni 2014 Tusen takk! Har ikke noen butikker i nærområdet som selger det, derfor jeg er litt usikker, men får du igjen glidelåsen med macen i? Anonymous poster hash: bc35e...58f Jepp!
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #8 Skrevet 7. juni 2014 Jepp! Så bra! bare for å være 100% sikker, det er denne : http://www.shopbop.com/selma-large-satchel-michael-kors/vp/v=1/1555297943.htm#reviewsArea ikke sant? Anonymous poster hash: bc35e...58f
Scherbatsky Skrevet 9. juni 2014 #9 Skrevet 9. juni 2014 Ja, det er den fargen jeg har. Du må jo sette den på skrå i vesken, så klart (mål på vesken er 10" høyde), men glidelås går fint igjen uten å stramme. Jeg sjekket nettopp for å trippelsjekke at jeg ikke hadde en annen veske, men det er akkurat samme, og samme data. Elsker at man kan ha den over skulder. Deilig å avlaste. Lykke til med eventuelt kjøp
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #10 Skrevet 9. juni 2014 Ja, det er den fargen jeg har. Du må jo sette den på skrå i vesken, så klart (mål på vesken er 10" høyde), men glidelås går fint igjen uten å stramme. Jeg sjekket nettopp for å trippelsjekke at jeg ikke hadde en annen veske, men det er akkurat samme, og samme data. Elsker at man kan ha den over skulder. Deilig å avlaste. Lykke til med eventuelt kjøp Tusen takk! da satser jeg på denne, den er så utrolig fin! Veldig praktisk som kan bæres i hånd og over skulder ja! gleder meg mye til jeg får den! Anonymous poster hash: bc35e...58f 1
Sophie-Ann Skrevet 11. juni 2014 #11 Skrevet 11. juni 2014 Bare vær sikker på at du kjøper den fra en godkjent nettside. Er mye piratkopier der ute....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå