AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Jeg prøver å fylle livet mitt selv om jeg er alene med sunne og bra aktiviteter. Blir lett litt usosial på fritiden, det er det eneste som kan være litt dumt. Men ellers så prøver jeg å trene mye, se filmer, gå i noen besøker innimellom, finne på artige ting sammen med barna, og innimellom er jeg en del helt alene. Hva fyller dere livet deres med av aktiviteter? Anonymous poster hash: 7ccc6...5d6
Gjest Kv84 Skrevet 1. juni 2014 #2 Skrevet 1. juni 2014 Mest usosialt som finnes på grunn av sosial angst.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2014 #3 Skrevet 1. juni 2014 Trening, venner, konserter, frivillig arbeid, aktmodelling, kunsten min, tarot, 3D. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #4 Skrevet 1. juni 2014 Trening, venner, konserter, frivillig arbeid, aktmodelling, kunsten min, tarot, 3D. Hva menes med aktmodelling? Anonymous poster hash: 36e20...0f9
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #5 Skrevet 1. juni 2014 Internett og kun internett. Anonymous poster hash: 6d760...572
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2014 #6 Skrevet 1. juni 2014 Hva menes med aktmodelling? Anonymous poster hash: 36e20...0f9 Jeg står akt på fritiden for figurative malere og skulptører.
Fiolinisten Skrevet 1. juni 2014 #7 Skrevet 1. juni 2014 musikk både lage, delta, dele og lære, trearbeid, matlaging, bøker, skriverier, film, fotografering, kunst, byggeprosjekter... Noen få ting jeg driver med, men det er mye mer. 1
Gjest Evel Skrevet 1. juni 2014 #8 Skrevet 1. juni 2014 Gå turer i naturen, byen, kafe, kino, treffe familie, bruke biblioteket, reise, tulleprate på kg, kjefte på eksen hehe.. Neida, den siste var tull. Men prøver å gjøre nye ting, oppsøke nye steder. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #10 Skrevet 1. juni 2014 Jeg står akt på fritiden for figurative malere og skulptører. Naken? Anonymous poster hash: 6c874...d1e
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #11 Skrevet 1. juni 2014 Jeg har aldri en gang tenkt over denne problemstillingen, at man må «fylle tiden». Har mer enn nok å finne på og mange folk å henge med, problemet mitt er egentlig omvendt, jeg har ikke tid og energi nok til å gjøre alt jeg vil gjøre og møte alle jeg vil møte per i dag. Føler egentlig at en kjæreste kommer i veien for livet mitt, eller tar mer energi enn jeg har råd til å gi. Denne følelsen vil kanskje forsvinne hvis jeg møter en jeg virkelig passer sammen med da, men det vet jeg ikke før det eventuelt skjer. Nå skal det sies at jeg er syk med ME da, så energi for meg er noe veldig dyrebart og som jeg må være veldig gnien på. Når man i perioder orker å dra ut av leiligheten for å være sosial én gang i uken vil man helst bruke den energien på å møte gode venner og å være med familie (i hvert fall vil jeg det). De gangene jeg har datet har gutten slukt alt for mye av energien min sånn at jeg er blitt dårligere, OG jeg har ikke fått tid nok til vennene og familien min. Nå er jeg veldig vant til å være singel da, og har alltid satt venner og familie høyere enn gutter. - J 26 Anonymous poster hash: b6700...5db 3
Gjest Evel Skrevet 1. juni 2014 #12 Skrevet 1. juni 2014 Naken? Anonymous poster hash: 6c874...d1e Klart det er naken. Men ikke alltid regner jeg med. Det er vel forskjellige uttrykk kunstnere ønsker.
Catlin Skrevet 1. juni 2014 #13 Skrevet 1. juni 2014 fritid? Med 100% jobb og 3 unger på omtrent full tid, er det ikke særlig fritid å fylle. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #14 Skrevet 1. juni 2014 Klart det er naken. Men ikke alltid regner jeg med. Det er vel forskjellige uttrykk kunstnere ønsker. Man er naken? Men ikke alltid? Dette ble noe selvmotsigende Dessuten spurte jeg "Gjest". Anonymous poster hash: 6c874...d1e
Gjest Evel Skrevet 1. juni 2014 #15 Skrevet 1. juni 2014 Man er naken? Men ikke alltid? Dette ble noe selvmotsigende Dessuten spurte jeg "Gjest". Anonymous poster hash: 6c874...d1e Hehe, snakker om å fokusere på nakenhet og sex..
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2014 #16 Skrevet 1. juni 2014 Naken? Anonymous poster hash: 6c874...d1e Ja. 1
-Missi- Skrevet 1. juni 2014 #17 Skrevet 1. juni 2014 Tja sier som mange andre her etter jobb, barnet, trening og venner er det ikke mye fritid igjen gitt. Har aldri hatt det problemet at jeg kjeder meg eller trenger å fylle tiden med noe har liksom alltid masse som skal gjøres og ikke tid nok syns jeg Som i helga feks, hadde langhelg og barnefri. Bestemte meg på forhånd at nå skulle jeg ikke si ja til å bli med på noe sprell med venner fordi jeg ville få unna en del ting i huset som måtte gjøres. Så jeg har gjort det, vasket rundt, bakt brød og andre hus ting som trengte oppmerksomhet. I tilegg har jeg kost meg med egentid. Lest bøker, spilt pc spill, hengt på nettet, sittet ute på terassen i finværet, og hatt et par lange samtaler med både mormor og mamma. Det er jo sånt man nesten ikke har tid til ellers så godt med litt fokus på det området Nå er det snart kvelden, skal ta den ukentlige samtalen med xn nå(barnefar) og klargjøre ferieplaner osv, litt organisering som må til. Så blir det vell å se litt på en serie og så er det natta igjen og sånn går nå dagan som vi sier der jeg kommer fra
Gjest Kv84 Skrevet 1. juni 2014 #18 Skrevet 1. juni 2014 Ja. Virker som den tøffe dama, som ikke er redd for å gjøre eller si noe skummelt.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2014 #19 Skrevet 1. juni 2014 Virker som den tøffe dama, som ikke er redd for å gjøre eller si noe skummelt. Jeg prøver å leve livet mitt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå