AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Jeg er ei jente på 20 år, som ble singel for ca. tre måneder siden, etter et forhold som varte i tre år. Vi var begge enige om å gjøre det slutt, og jeg var veldig lei av han, og hadde ikke noe spesielt til kjærlighetssorg e.l. Jeg er en veldig flørtende jente (har jeg funnet ut), og jeg får en del oppmerksomhet fra gutter. Vet ikke hvorfor, men tør påstå at jeg er helt ok å se på, i tillegg til at jeg som sagt er flørtende og veldig lett å prate med. Likevel er jeg ganske bestemt på at jeg ikke vil ha kjæreste nå, siden det er bare tre måneder siden bruddet, og jeg ønsker å være singel en stund før jeg innleder noe nytt seriøst forohld. I tiden etter at jeg ble singel har jeg pratet med flere gutter, og et par av dem har jeg blitt helt på tuppa etter. Det er en nå som jeg kjenner sånn delvis, som jeg er veldig gira på å møte osv, men problemet er jo at dette kan bli feil ovenfor han siden jeg vet at jeg ikke vil ha noen kjæreste nå. Av og til har jeg lyst til å bare gå all in med han, men så minner jeg meg selv på at jeg ikke skal ha kjæreste nå. Tror problemet mitt er at jeg er alt for glad i gutter, og blir veldig fort betatt (bare de gir meg komplimenter og viser interesse, så blir jeg automatisk smigret og interessert i han). Er det noen som har råd til meg i denne situasjonen? Hva bør jeg gjøre? Synes dette er veldig frustrerende, og føler jo det blir feil ovenfor gutten(e) å gi dem signaler om at jeg er interessert, hvis jeg ikke vil gå et steg videre. Anonymous poster hash: 741f7...355
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #3 Skrevet 1. juni 2014 Skaff deg en knall kompis. Hva mener du? Anonymous poster hash: c2272...ee5
-Missi- Skrevet 1. juni 2014 #4 Skrevet 1. juni 2014 ut fra det du skriver, er dette gutter du ikke har møtt enda, altså bare snakket med på nett? I så fall så er det ganske sannsynlig at de heller ikke tar det så seriøst. Si det du har sagt her da vell, at du vil være singel osv. Kansje han syns det er helt ok ? Går vell for det samme om det er en du har blitt kjent med inrl sånn sett men da er sjangsen større for at han og er seriøs. Virker som du er ute etter en elsker/knullekompis etc? Det er ikke vanskelig å finne, men skal litt til å finne en god en Da jeg var nysingel var jeg heller ikke ute etter noe forhold, sa ting som det var jeg at jeg ikke var ute etter noe forhold. De fleste gutter syns det er helt ok og blir gjerne med på å ha et "elsker" forhold". eventuelt kan du ta den klassiske: Vi dater og så ser vi hva som skjer eller ? *blunke blunke* funker fjell. Gå ut der og finn det du vil ha jente good luck 1
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2014 #6 Skrevet 1. juni 2014 Hva mener du? Anonymous poster hash: c2272...ee5 En Fuckings Friend. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #7 Skrevet 1. juni 2014 ut fra det du skriver, er dette gutter du ikke har møtt enda, altså bare snakket med på nett? I så fall så er det ganske sannsynlig at de heller ikke tar det så seriøst. Si det du har sagt her da vell, at du vil være singel osv. Kansje han syns det er helt ok ? Går vell for det samme om det er en du har blitt kjent med inrl sånn sett men da er sjangsen større for at han og er seriøs. Virker som du er ute etter en elsker/knullekompis etc? Det er ikke vanskelig å finne, men skal litt til å finne en god en Da jeg var nysingel var jeg heller ikke ute etter noe forhold, sa ting som det var jeg at jeg ikke var ute etter noe forhold. De fleste gutter syns det er helt ok og blir gjerne med på å ha et "elsker" forhold". eventuelt kan du ta den klassiske: Vi dater og så ser vi hva som skjer eller ? *blunke blunke* funker fjell. Gå ut der og finn det du vil ha jente good luck Han jeg er litt close til nå har jeg møtt flere ganger in real life, ja. Og han virker interessert etter noe seriøst. Er ikke ute etter noen elsker. Det jeg prøver å forklare med denne tråden, er at jeg har bestemt meg for å ikke ha noe forhold nå, men synes det er vanskelig siden jeg blir så fort betatt, og dermed blir usikker på om jeg vil ha kjæreste nå eller ikke. Spør derfor om råd i denne situasjonen, om hva jeg eventuelt kan gjøre, eller hva dere synes. Er ikke gira på å ha noen knullekompis, nei. Med gutter jeg blir betatt av/forelsket i, vil jeg enten ha et seriøst forhold med, eller ingenting. Anonymous poster hash: c2272...ee5
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #8 Skrevet 1. juni 2014 Han jeg er litt close til nå har jeg møtt flere ganger in real life, ja. Og han virker interessert etter noe seriøst. Er ikke ute etter noen elsker. Det jeg prøver å forklare med denne tråden, er at jeg har bestemt meg for å ikke ha noe forhold nå, men synes det er vanskelig siden jeg blir så fort betatt, og dermed blir usikker på om jeg vil ha kjæreste nå eller ikke. Spør derfor om råd i denne situasjonen, om hva jeg eventuelt kan gjøre, eller hva dere synes. Er ikke gira på å ha noen knullekompis, nei. Med gutter jeg blir betatt av/forelsket i, vil jeg enten ha et seriøst forhold med, eller ingenting. Anonymous poster hash: c2272...ee5 Kan legge til at jeg ikke har møtt han alene, men i sosiale sammenkomster Anonymous poster hash: c2272...ee5
-Missi- Skrevet 1. juni 2014 #9 Skrevet 1. juni 2014 Hmm så du vet ikke helt hva du vil selv? ikke enkelt da altså. Da har du jo i grunn 2 valg. Gå all in for et forhold eller la vær og bare behandle han som en venn. Vis du virkelig ønsker å være singel en stund noe jeg absolutt synes er et klokt valg så får du holde deg til det Det dukker alltids opp mange menn i livet, du er ung og nysingel og føler selv at du vil være singel litt. Da syns jeg du skal gjøre nettop det Selv er jeg og singel men alt for glad i menn til å være "nonne" til jeg finner en jeg vil være sammen med igjen. Men så er jeg og av typen som kan ha et fysisk forhold til noen uten de helt store følelsene, og som ikke er helt glad i forpliktelser. Nå skal jeg gå skole i 4 år og har ikke tid til alle forpliktelser som hører med å ha en mann på fulltid. Derfor kan det godt hende jeg skaffer meg en på "deltid" igjen. Altså en elsker /knullekompis som man finner på hyggelige ting med i blant når man har tid og har god sex med. Ganske seksuell av meg så jeg MÅ ha det i livet mitt. Hadde en i et helt år en tid tilbake utmerket ordning når man vil være singel men leve litt samtidig Jeg er forresten bare 6 år eldre enn deg
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #10 Skrevet 1. juni 2014 Hmm så du vet ikke helt hva du vil selv? ikke enkelt da altså. Da har du jo i grunn 2 valg. Gå all in for et forhold eller la vær og bare behandle han som en venn. Vis du virkelig ønsker å være singel en stund noe jeg absolutt synes er et klokt valg så får du holde deg til det Det dukker alltids opp mange menn i livet, du er ung og nysingel og føler selv at du vil være singel litt. Da syns jeg du skal gjøre nettop det Selv er jeg og singel men alt for glad i menn til å være "nonne" til jeg finner en jeg vil være sammen med igjen. Men så er jeg og av typen som kan ha et fysisk forhold til noen uten de helt store følelsene, og som ikke er helt glad i forpliktelser. Nå skal jeg gå skole i 4 år og har ikke tid til alle forpliktelser som hører med å ha en mann på fulltid. Derfor kan det godt hende jeg skaffer meg en på "deltid" igjen. Altså en elsker /knullekompis som man finner på hyggelige ting med i blant når man har tid og har god sex med. Ganske seksuell av meg så jeg MÅ ha det i livet mitt. Hadde en i et helt år en tid tilbake utmerket ordning når man vil være singel men leve litt samtidig Jeg er forresten bare 6 år eldre enn deg Det er vel sikkert det beste å bare fortsette å holde fast på å være singel. Problemet er bare at jeg føler jeg går glipp av en jeg kunne hatt et seriøst forhold med, og jeg liker han jo. Men, jeg kommer vel over det etter hvert. Per i dag føles det uakutelt for meg å ha en slik knullevenn, men det kan jo ha sammenheng med at jeg er så vant til å være i et fast forhold (siden jeg har vært det så lenge). Etter hvert kan jo dette bli aktuelt også for meg, det vil vel tiden vise Anonymous poster hash: c2272...ee5
-Missi- Skrevet 1. juni 2014 #11 Skrevet 1. juni 2014 Det er vel sikkert det beste å bare fortsette å holde fast på å være singel. Problemet er bare at jeg føler jeg går glipp av en jeg kunne hatt et seriøst forhold med, og jeg liker han jo. Men, jeg kommer vel over det etter hvert. Per i dag føles det uakutelt for meg å ha en slik knullevenn, men det kan jo ha sammenheng med at jeg er så vant til å være i et fast forhold (siden jeg har vært det så lenge). Etter hvert kan jo dette bli aktuelt også for meg, det vil vel tiden vise Anonymous poster hash: c2272...ee5 Det er nok kansje det da ja, sånne forhold kjapt etter man har vært i et langvarig forhold er sjelden en god løsning Det kan jo være som du selv skriver at du er en person som fort blir betatt når noen gir deg litt oppmerksomhet. Da går det nok fort over igjen, er jo lov å flørte litt og uten at det skjer noe mer. Bare ha en god tone liksom Tro meg da jeg kom ut av mitt lange forhold( 6år som samboerskap, tok slutt da jeg var 22) så var verken forhold eller knullekvenn det første jeg tenkte på Men ble betatt av en kar og vi hadde et kortvarig forhold, det var ikke lang tid etterpå par mnd kansje. Sommerflørt. Han ble etterhvert en knullekompis i stedet men det ble jo helt feil for han hadde jo følelser og ikke jeg. Etter det fulgte det vell et par forhold før jeg fant han jeg hadde som elsker i et år. Når man selv ikke er klar for noe forhold er det ikke lurt å prøve å gå inn i et. Desverre lett å såre andre da, noe man jo selvfølgelig ikke vil ......... noe jeg desverre er litt for gå på for jeg klarer ikke helt gå inn i et skikkelig forhold enda det er gått 4 år siden mitt samboerskap. Jeg er nok en sånn som er for glad i friheten. Husker jeg møtte en kar når jeg hadde vært singel i 1 år han sa til meg at er man singel i over 1 år så blir man fort for glad i friheten. Sånn er jeg Gi det vertfall litt tid, kansje et helt år til og med? Så slipper du å bli sånn badass som jeg ble for det ble jeg desverre. Derfor er jeg heller nå singel, og vil jeg ha noe annet så er jeg 100% ærlig på åssen jeg funker. Det er best sånn i lengden for seg selv og andre
smartbimbo Skrevet 8. juni 2014 #12 Skrevet 8. juni 2014 Synes du så tidlig som mulig skal forklare situasjonen din slik at ingen blir såret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå