Gå til innhold

Råd om hvordan avvikle datingen etter krisestøtte.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtt en hyggelig gutt for noen måneder siden. Jeg kom nettopp ut av et langt forhold, så jeg var klar på at jeg ikke ville inn i noe seriøst. Dette var også hans oppfordring. Vi skulle bare være "seksuelt gode venner".

I starten var dette helt problemfritt. Bootycalling over en lav sko, samt en del hyggelige måltider sammen.

Men så har det seg slik at jeg havnet i en knipe der jeg "ufrivillig" fikk oppmerksomhet fra han langt over det som bare er vennskapelig. Noe à la dette (selvfølgelig helt omskrevet):

Kræsjet bilen min når jeg var på besøk hos han, han hjalp meg fordi det var den eneste muligheten. I prosessen måtte jeg bo en uke hos han, møtte flere av hans venner og han tok veldig vare på meg. På toppen av det hele sa han at han begynner å få følelser for meg.

Det er ingen bil inne i i bildet (ikke penger heller, før noen måtte tro det), men omsorgsnivået, nærheten og introduseringen for venner og familie er tilsvarende. Situasjonen var enda mer kompisert og uungåelig fra min side.

Dette setter meg selvfølgelig i en kinkig posisjon, da ting helt plutselig ble mer seriøse enn de var ment for å være. Jeg er absolutt ikke klar for å ta dette til det neste nivået, selv om jeg ufrivillig havnet oppi det per dags dato.

Føler jeg må ta avstand kjapt, for å ikke villede han ytterligere. Samtidig er jeg så takknemmelig for alt det han gjorde for meg i en krisesituasjon, og føler meg litt i gjeld til han.

Hvordan avvikle datingen på en minst mulig sårende måte? Tviler på det kommer til å gå tilbake til det laid-back'e forholdet vi hadde før.

Råd mottas med takk!

Anonymous poster hash: db81b...65a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si det som det er.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Si det som det er.

Men hvordan? Face to face?

Gjest Svampebob1
Skrevet

Men hvordan? Face to face?Anonymous poster hash: db81b...65a

Det er sannsynligvis det beste, ja... Ubehagelig og kjipt sikkert, men sannsynligvis også det som skal til for å få avklart dette.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er sannsynligvis det beste, ja... Ubehagelig og kjipt sikkert, men sannsynligvis også det som skal til for å få avklart dette.

Det som er så kjipt er at jeg føler meg litt i gjeld til han etter han hjalp meg tilbake på bena (jeg var fysisk ikke var istand til å motsette meg hans assistanse). Og jeg setter jo utrolig pris på alt han gjorde.

:(

Gjest Svampebob1
Skrevet

Det som er så kjipt er at jeg føler meg litt i gjeld til han etter han hjalp meg tilbake på bena (jeg var fysisk ikke var istand til å motsette meg hans assistanse). Og jeg setter jo utrolig pris på alt han gjorde.

:(Anonymous poster hash: db81b...65a

Jeg ser den.. Det må du jo bare være takknemlig for. Men det blir jo litt drøyt om du skal være sammen med han fordi du føler du står i gjeld til han? Det tror jeg ikke han forventer heller.

• Liker 1
Skrevet

Men hvordan? Face to face?Anonymous poster hash: db81b...65a

Kanskje best det ja. Siden du bryr deg som en venn. Jeg har faktisk dumpa folk over facebook/ mld men det var en jeg bare hadde møtt få ganger og brydde meg ikke nevneverdig heller egentlig

Skrevet

Han hørtes ut som en bra fyr. Helt sikker du ikke vil vente og se om dette kan utvikle seg til noe bra?

Men ellers, er nok svaret å snakke med han f2f.

• Liker 1
Skrevet

Han hørtes ut som en bra fyr. Helt sikker du ikke vil vente og se om dette kan utvikle seg til noe bra?

Men ellers, er nok svaret å snakke med han f2f.

Samme synes jeg. Fyren høres jo ut som en bra fyr! Er du sikker på at du vil dumpe han?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...