AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 men jeg klarte aldri å fortelle det til henne mens hun var min. Jeg våget aldri å forplikte meg til henne slik jeg innerst inne ønsket. Jeg feilet med å gi henne det eneste hun ønsket seg, å vite at jeg var hennes kjæreste. Nå er det for sent og jeg får aldri gjort eller sagt det til henne. Jeg vet at smerten vil bli mindre når mer tid har passert. Det er en passende straff den selvforakt og hat jeg føler, for alt det slemme jeg gjorde mot deg. Jenta mi, jeg skulle så gjerne ønske du kunne lese dette. Så kunne du se, at du var hele livet mitt. Du var kjæresten min, familien min og vennene mine, alt i en og samme jenta. Jeg elsker deg sånt kjære, jeg ville gitt mitt liv for å gjøre det godt igjen. Anonymous poster hash: c0c94...0fe
Red-Ruby Skrevet 1. juni 2014 #2 Skrevet 1. juni 2014 Er du sikker på at du innerst inne ønsket å behandle henne bra mens dere fremdeles var sammen? eller er dette en følelse som skapes fordi det faktisk er slutt? tror du at følelsene hadde vært samme hvis du fikk henne igjen? isåfall, hvorfor skrive anonymt på nettet og ikke si det til henne NÅ? du har jo fortsatt muligheten til å angre 1
Gjest Evel Skrevet 1. juni 2014 #3 Skrevet 1. juni 2014 Hvorfor kan du ikke kontakte henne og si dette?
Hypnotica Skrevet 1. juni 2014 #4 Skrevet 1. juni 2014 men jeg klarte aldri å fortelle det til henne mens hun var min. Jeg våget aldri å forplikte meg til henne slik jeg innerst inne ønsket. Jeg feilet med å gi henne det eneste hun ønsket seg, å vite at jeg var hennes kjæreste. Nå er det for sent og jeg får aldri gjort eller sagt det til henne. Jeg vet at smerten vil bli mindre når mer tid har passert. Det er en passende straff den selvforakt og hat jeg føler, for alt det slemme jeg gjorde mot deg. Jenta mi, jeg skulle så gjerne ønske du kunne lese dette. Så kunne du se, at du var hele livet mitt. Du var kjæresten min, familien min og vennene mine, alt i en og samme jenta. Jeg elsker deg sånt kjære, jeg ville gitt mitt liv for å gjøre det godt igjen. Anonymous poster hash: c0c94...0fe Hva var det som gjorde at du ikke våget forplikte deg til henne da dere var sammen? Og hva var det slemme du gjorde mot henne? Hva er det som gjør at du nå plutselig vil ha det du tidligere kunne få?
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #5 Skrevet 1. juni 2014 Er du min eks? Som jeg elsket så høyt, så dypt, så intenst som jeg kan elske noen? Men som såret meg gang på gang ved å ikke forplikte seg, ikke en eneste gang fortelle eller vise betydningen min for deg? Er du min eks som jeg sa "jeg elsker deg" til, og som da snudde meg ryggen fordi du ikke klarte å hverken vise eller si de følelsene i gjengjeld? I såfall har jeg grått meg i søvn hundre netter pga deg, jeg har gått mange runder med meg selv, jeg har blitt usikker og fått et dårlig selvbilde. Tenk deg om før du gjør dette mot noen igjen, jeg står på andre siden og jeg vet hvor smertefullt det er. Anonymous poster hash: 1183c...429 3
Teeden Skrevet 1. juni 2014 #6 Skrevet 1. juni 2014 Ikke for å være ufølsom, men om hun klarte å bli alt det der for deg, tror jeg det er like greit at du slipper å ha henne, for hun kommer til å bli for mektig i forholdet når du ser på henne slik. Du vil ikke ha en dame du forguder, det kommer bare til å gjøre deg selvutslettende. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #7 Skrevet 1. juni 2014 Ikke for å være ufølsom, men om hun klarte å bli alt det der for deg, tror jeg det er like greit at du slipper å ha henne, for hun kommer til å bli for mektig i forholdet når du ser på henne slik. Du vil ikke ha en dame du forguder, det kommer bare til å gjøre deg selvutslettende. Du er faen meg sær. Sykt å være redd for å ha en dame som er bedre enn seg. Din lille pussy. Anonymous poster hash: 2314c...424 8
Gjest Evel Skrevet 1. juni 2014 #8 Skrevet 1. juni 2014 Du fikk meg til å gråte ts.. Tenk om flere kunne vedgå dette til sine ekser. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #9 Skrevet 1. juni 2014 Din lille pussy.Anonymous poster hash: 2314c...424 Teeden er et prakteksempel på at de største kvinnehaterne er de mest usikre mennene.Anonymous poster hash: 2ef69...260 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #10 Skrevet 1. juni 2014 Jeg kan være et eksempel på hun som ikke våget å gjengjelde, i frykt for hva annet jeg kunne gå glipp av. Egoistisk, men sant. I etterkant innser jeg gang på gang at det var kun du, oss. Jeg har kontaktet deg et par ganger, men det er som om noe stopper oss fra å komme dit igjen. Etterhvert har tankegangen snudd seg til at jeg var dum som "kastet deg ut", og at du fortjener noe bedre enn dette.. I fremtiden vil jeg fremdeles savne, og alltid huske det som var. Anonymous poster hash: 0eba3...dee 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå