AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Fikk ikke svar på et innlegg jeg kommenterte på så laget en eget innlegg, desp ja Jeg er litt forvirret og frustrert akkurat nå. Kan godt si jeg har noe på gang med en fyr siden vi har pratet og tekstet i ca 2-3 måneder nå. Vi prater og har det gøy, når vi først snakker sammen har jeg ingen tvil om at han er interessert osv. Men han bruker til tid på å svare, det kan variere til 2 timer noe som er helt greit og normalt. Men det kan ta en hel dag noen ganger før han svarer, jeg venter litt med å svare selv for å ikke virke altfor PÅ. Men jeg er litt usikker om han kjeder seg, eller er interessert siden jeg ikke føler meg helt 100% prioritert, akkurat som å sjekke mobilen å svare er det han gjør på slutten av dagen. Vil at han skal være gira, ikke vet jeg hva som foregår om han bare er treig eller om jeg overtenker som en gal jente. Fordi jeg føler vi snakker litt mer sjeldent, men når han først svarer, skriver han jo laange meldinger osv og spør spørsmål. Så det litt 50/50, BLIR GAL!Er jo jente som trenger bekreftelse hele tiden og han kanskje tar det litt mer med ro. Er litt forvirret....Har dere noen formeninger om dette? Anonymous poster hash: 0f18d...3b8 Anonymous poster hash: 0f18d...3b8
Apehjerne Skrevet 2. juni 2014 #2 Skrevet 2. juni 2014 Hvorfor gir ikke du han bekreftelse da? Kan ikke bare sitte å vente på at andre skal gjøre det. Når det er sagt er det ekstremt slitsomt med folk som trenger bekreftelser 24/7 og blir urolige fordi man ikke svarer på et par timer. Hele verden spinner ikke rundt deg og dittt hode
Gjest Herr Heftig Skrevet 2. juni 2014 #3 Skrevet 2. juni 2014 Etterhvert går man vel tom for ting å snakke om?
Gjest Skrevet 3. juni 2014 #4 Skrevet 3. juni 2014 Vi bruker mobilen veldig forskjellig. Noen er tilgjengelig stort sett hele tiden og svarer relativt fort, mens andre kan det ta lenger tid med. Det trenger ikke være verre enn det. Om han svarer med lengre meldinger, stiller spørsmål og virker interessert så er det jo tydelig at han ønsker kontakt med deg. Det burde være bekreftelse nok.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #5 Skrevet 3. juni 2014 Huff kjenner meg igjen. At en gutt har sagt jeg er nydelig og gitt meg hjerter og sagt han vil treffes er ikke nok når det blir stille et par dager. Slitsomt Anonymous poster hash: 53e79...2a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå