Gjest Cid Skrevet 10. august 2022 #81 Del Skrevet 10. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Kanskje det ja 👍😊 Kjør på! Heh jeg skal ikke fri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 10. august 2022 #82 Del Skrevet 10. august 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Heh jeg skal ikke fri 😱 Kanskje Franzen gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. august 2022 #83 Del Skrevet 10. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): 😱 Kanskje Franzen gjør det Fru franzen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 10. august 2022 #84 Del Skrevet 10. august 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Fru franzen? Franzemann 🤔😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. august 2022 #85 Del Skrevet 10. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Franzemann 🤔😊 Herr og fru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. august 2022 #86 Del Skrevet 10. august 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): April da. Vi har vokst mye siden da😎 Ja, det har vi jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. august 2022 #87 Del Skrevet 10. august 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Ja, det har vi jo Nei ser man det, her blåser det litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. august 2022 #88 Del Skrevet 10. august 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Nei ser man det, her blåser det litt Så en flekkeflue i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. august 2022 #89 Del Skrevet 10. august 2022 Satanshelvetefaen så varmt det er! 27 grader ute nå. Orker ikke dette jeg. Jeg vil ha max 20 grader og høst. Går og legger meg i fryseren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. august 2022 #90 Del Skrevet 10. august 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Så en flekkeflue i går Hegrene bråker fælt om natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. august 2022 #91 Del Skrevet 10. august 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Hegrene bråker fælt om natta Har sand mellom tærne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. august 2022 #92 Del Skrevet 10. august 2022 forfatterina skrev (Akkurat nå): Sterk som en okse 🐂 Dum som en gås 🦢 (fant ingen gås, så da måtte en stakkars svane ofres) Klok som en ugle 🦉 Dette var mitt bidrag til avsporingstråden hehe. Nå skal jeg fjase videre over til et annet sted.... tjolahopp! Ugler er dumme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. august 2022 #93 Del Skrevet 10. august 2022 forfatterina skrev (3 minutter siden): Å? Hvordan da? De er uintelligente 🦉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IntrovertDeluxe Skrevet 10. august 2022 #94 Del Skrevet 10. august 2022 Ser på The Sandman jeg også🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. august 2022 #95 Del Skrevet 10. august 2022 IntrovertDeluxe skrev (9 minutter siden): Ser på The Sandman jeg også🤓 Sleep with one eye opeeen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. august 2022 #96 Del Skrevet 10. august 2022 IntrovertDeluxe skrev (57 minutter siden): Ser på The Sandman jeg også🤓 Enter Sandman er ok men er ikke akkurat Master of Puppets for å si det sånn 🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. august 2022 #97 Del Skrevet 10. august 2022 forfatterina skrev (58 minutter siden): Stakkars ugler... 😢 Stakkars gåser også, egentlig, når jeg tenker meg om... 😭 😱 Stakkars alle ! Ja men de har det nok ok likevel, nesten ingen andre fugler enn ugler kan se i mørket 🤗 Og gjess har et fint og seriøst kjærlighetsliv 🧡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IntrovertDeluxe Skrevet 10. august 2022 #98 Del Skrevet 10. august 2022 Entern skrev (6 minutter siden): Enter Sandman er ok men er ikke akkurat Master of Puppets for å si det sånn 🧐 R.I.P Eddie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. august 2022 #99 Del Skrevet 10. august 2022 forfatterina skrev (1 time siden): Sterk som en okse 🐂 Dum som en gås 🦢 (fant ingen gås, så da måtte en stakkars svane ofres) Klok som en ugle 🦉 Dette var mitt bidrag til avsporingstråden hehe. Nå skal jeg fjase videre over til et annet sted.... tjolahopp! Oksen Anton Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. august 2022 #100 Del Skrevet 10. august 2022 Cid skrev (12 minutter siden): Oksen Anton 🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶🍱🍣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå