Entern Skrevet 20. januar 2023 #401 Skrevet 20. januar 2023 Kvakkekyllingen skrev (34 minutter siden): 😁 5 åringen her var ganske enig. Men litt for skummel 😂 Håper ikke 5-åringen ble redd og lei seg da 🥲 Det morsomme med det bandet der er at cover og sangtitler roper "black metal" men de spiller veldig tradisjonell, gammeldags metal a la 1980 inspirert av Mercyful Fate* og Black Sabbath 😁 *=også en av hovedinspirasjonene til Ghost
Beneath the Moon Skrevet 20. januar 2023 #402 Skrevet 20. januar 2023 Entern skrev (1 time siden): 😊 Vil du høre en kul heavy sang? Denne er veldig veldig kul: hei @Athena Catalina., kanskje dette er en sang for deg og Ja, den var kul 1
Entern Skrevet 20. januar 2023 #403 Skrevet 20. januar 2023 Athena Catalina. skrev (1 minutt siden): Ja, den var kul Glad du likte den 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. januar 2023 #404 Skrevet 20. januar 2023 Entern skrev (50 minutter siden): Håper ikke 5-åringen ble redd og lei seg da 🥲 Det morsomme med det bandet der er at cover og sangtitler roper "black metal" men de spiller veldig tradisjonell, gammeldags metal a la 1980 inspirert av Mercyful Fate* og Black Sabbath 😁 *=også en av hovedinspirasjonene til Ghost Neida. Kult 😀👍
Entern Skrevet 20. januar 2023 #405 Skrevet 20. januar 2023 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Neida. Kult 😀👍 Bra Bandet Magister Templi er forresten norsk Ser veldig ut som de pleier å henge på en brun pub i Innlandet
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. januar 2023 #406 Skrevet 20. januar 2023 Entern skrev (5 minutter siden): Bra Bandet Magister Templi er forresten norsk Ser veldig ut som de pleier å henge på en brun pub i Innlandet Haha. Kanskje du har sett dem der en gang 😛 Har pratet med et tidligere bandmedlem innenfor metal gjennom et skoleprosjekt på vgs. Han satt i fengsel for drap, du kan kanskje tippe hvem 😂
Entern Skrevet 20. januar 2023 #407 Skrevet 20. januar 2023 Kvakkekyllingen skrev (9 minutter siden): Haha. Kanskje du har sett dem der en gang 😛 Har pratet med et tidligere bandmedlem innenfor metal gjennom et skoleprosjekt på vgs. Han satt i fengsel for drap, du kan kanskje tippe hvem 😂 Vel det er en av to, sannsynligvis: enten Christian Vigernes (Greven) eller han gærningen i Emperor (som jeg ikke husker navnet på ).
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. januar 2023 #408 Skrevet 20. januar 2023 Entern skrev (22 minutter siden): Vel det er en av to, sannsynligvis: enten Christian Vigernes (Greven) eller han gærningen i Emperor (som jeg ikke husker navnet på ). Greven ja 👍 Glemte å si at det var et norsk band 😂
Entern Skrevet 20. januar 2023 #409 Skrevet 20. januar 2023 Kvakkekyllingen skrev (14 minutter siden): Greven ja 👍 Glemte å si at det var et norsk band 😂 Forferdelig og ikke minst klin sprø fyr🤪
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. januar 2023 #410 Skrevet 20. januar 2023 Entern skrev (14 minutter siden): Forferdelig og ikke minst klin sprø fyr🤪 Jeppz! 👍
Entern Skrevet 20. januar 2023 #411 Skrevet 20. januar 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Jeppz! 👍 Han er om mulig enda sprøere nå🤪
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. januar 2023 #412 Skrevet 20. januar 2023 Entern skrev (15 minutter siden): Han er om mulig enda sprøere nå🤪 Godt mulig det ja. Har ikke kontakt med ham 😂 Sprø greier han drev med iallefall.
Måneskinn Skrevet 21. januar 2023 #413 Skrevet 21. januar 2023 Har så innmari lyst å kysse noen jeg . Jeg er kyssesyk 😎 1
Baktus2024 Skrevet 30. januar 2023 #414 Skrevet 30. januar 2023 En ting jeg glemte å skrive i uka som gikk ..jeg tror jeg gasset meg ihjel med rødspritdamp..jeg hadde egentlig drukket et par flasker rødvin p ettermiddagen og skulle koke opp den siste suppeposer min før jeg kastet hele stormkjøkkenet..jeg satt på lite rom uten utlufting, bare et lite vindu under taket..der satt jeg med to vinfl innabords med trynet over rødsprit fyringen i 25 minutter.. mer husker jeg ikke av onsdagskvelden..totalt svart..før jeg våknet midt på natta..jeg kikket i mellom 17 og 18 ..så var lenge borte .. Det eneste jeg vet er at det var mildt og veldig glatt ute , og mener jeg tok en omvei til skolen, der jeg låg.. ( nå tenker du sikkert at ..du falt ikke på den glatte isen da , ho-ho ) , nei .. jeg er vant til å drikke vin og takler helt fint 2 fl.. bevissthet tap har jeg aldri når jeg drikker.. dagen etterpå var jeg dritelendig og ble liggende og brekke meg , hadde null krefter i kroppen.. måtte bare ligge..prøvde å reparere men fikk ingenting ned.. Jeg kom til å tenke på , hva var det jeg gjorde rett før det svartnet..jeg kom også på at en eldre tidligere alkis i Bodø engang sa at han hadde drevet med damping av rødsprit før han sluttet.. jeg begynte så smått å sortere ut tankene..kan jeg rett og slett ha dampet på meg overdose i tillegg til alkoholrusen..jeg googlet og fant noen symptomer som folkehelseinst hadde utgitt.. stemte helt overens med symptomene, svært ruset og bevisstløs var noen av dem, blodsukkerfsll dehydrering etc blussende irritabel hud osv.. Jeg kunne faktisk ha ruset på meg hjertestans.. ikke bare overdose men også giftstoffene i rødspriten.. Jeg las videre et annet sted der damping var benyttet som rusmidler blant jenter i England for ikke å legge på seg..det var fra begynnelsen av 2000 tallet. Jeg tok for meg instruksjonshefte til stormkjøkkenet og det står det klart , innendørsbruk , kun med mye tilgang til ventilasjon. Aldri mer for min del , heretter blir det vedfyring i Monsen stil. Vær OBS på dette hvis dere skulle sitte i lavvo eller stort telt med et slikt spritapparat.
Gjest Agent smith Skrevet 30. januar 2023 #415 Skrevet 30. januar 2023 Måneskinn skrev (På 21.1.2023 den 17.19): Har så innmari lyst å kysse noen jeg . Jeg er kyssesyk 😎 Hvordan gikk det
Entern Skrevet 30. januar 2023 #416 Skrevet 30. januar 2023 Nye plata til ...And Oceans er kul på en litt retro sen-90-talls melodisk/symfonisk black metal måte
Gjest Agent smith Skrevet 30. januar 2023 #417 Skrevet 30. januar 2023 Baktus skrev (3 timer siden): En ting jeg glemte å skrive i uka som gikk ..jeg tror jeg gasset meg ihjel med rødspritdamp..jeg hadde egentlig drukket et par flasker rødvin p ettermiddagen og skulle koke opp den siste suppeposer min før jeg kastet hele stormkjøkkenet..jeg satt på lite rom uten utlufting, bare et lite vindu under taket..der satt jeg med to vinfl innabords med trynet over rødsprit fyringen i 25 minutter.. mer husker jeg ikke av onsdagskvelden..totalt svart..før jeg våknet midt på natta..jeg kikket i mellom 17 og 18 ..så var lenge borte .. Det eneste jeg vet er at det var mildt og veldig glatt ute , og mener jeg tok en omvei til skolen, der jeg låg.. ( nå tenker du sikkert at ..du falt ikke på den glatte isen da , ho-ho ) , nei .. jeg er vant til å drikke vin og takler helt fint 2 fl.. bevissthet tap har jeg aldri når jeg drikker.. dagen etterpå var jeg dritelendig og ble liggende og brekke meg , hadde null krefter i kroppen.. måtte bare ligge..prøvde å reparere men fikk ingenting ned.. Jeg kom til å tenke på , hva var det jeg gjorde rett før det svartnet..jeg kom også på at en eldre tidligere alkis i Bodø engang sa at han hadde drevet med damping av rødsprit før han sluttet.. jeg begynte så smått å sortere ut tankene..kan jeg rett og slett ha dampet på meg overdose i tillegg til alkoholrusen..jeg googlet og fant noen symptomer som folkehelseinst hadde utgitt.. stemte helt overens med symptomene, svært ruset og bevisstløs var noen av dem, blodsukkerfsll dehydrering etc blussende irritabel hud osv.. Jeg kunne faktisk ha ruset på meg hjertestans.. ikke bare overdose men også giftstoffene i rødspriten.. Jeg las videre et annet sted der damping var benyttet som rusmidler blant jenter i England for ikke å legge på seg..det var fra begynnelsen av 2000 tallet. Jeg tok for meg instruksjonshefte til stormkjøkkenet og det står det klart , innendørsbruk , kun med mye tilgang til ventilasjon. Aldri mer for min del , heretter blir det vedfyring i Monsen stil. Vær OBS på dette hvis dere skulle sitte i lavvo eller stort telt med et slikt spritapparat. Kan du ikke holde deg til spylevæske destillert gjennom loff som oss andre
Entern Skrevet 30. januar 2023 #418 Skrevet 30. januar 2023 Agent smith skrev (3 minutter siden): Kan du ikke holde deg til spylevæske destillert gjennom loff som oss andre 😁
Baktus2024 Skrevet 30. januar 2023 #419 Skrevet 30. januar 2023 Tre hovedruter denne sommeren , slik jeg har tenkt det ..forutsetter at jeg lever og har helsa i behold , det er ingen seff. Geilo - Voss via Rallarvegen til fots.. den skal taes uansett vær.. Vikersund skiflygingsarena , alle trappene opp og overnatte , med full oppakning , inkl vin og vann , og gå ned igjen de samme trappene.. før noen andre utflukter rundt Vikersund og Tyrifjord. Seff med kamera som begrunnelse.. Etter det blir det nord igjen.. som jeg forøvrig er på vei til , om et par uker.. Før denne weekend skal jeg tråkke ned Hallingdal , fra Geilo , tenkte Numedal via Dagali , vasstulan, men det er 1100 meter og kan bli uforutsett på disse tider , vedr vær..nesten ingen steder med mulighet for camp der vinterstid.. I helgen var det vøss , lekre og staute jenter men de gamle menns og kvinners er rasshøl , fikk fred for vossavekteren , som jeg trengte i det været , vått og kaldt.. Inatt er det meldt en del vind og 10 minus , helt i orden, muligens et par minus til iløpet av uka om natta ..det gjør bare greit.. Forventet tid Hallingdalen er 10 dager..kan bli litt problemer med høye brøytekanter , litt nedbør og kortere dager enn da jeg ifjor gikk Mjøndalen til Ål ..på seinsommeren.. Mye fin tid i vente med andre ord , snart vinterdvalen over ..blir litt venterommet og dvale på denne tiden , men 8 mnd i året er full aktivitet , heldigvis.
Baktus2024 Skrevet 30. januar 2023 #420 Skrevet 30. januar 2023 Agent smith skrev (2 timer siden): Kan du ikke holde deg til spylevæske destillert gjennom loff som oss andre Hva var det Kristian Gratangen sa i serien Karl og co , da han ble tilbudt en loff.. denne konjakken trenger ikke siles nei.. 🙂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå