AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Jeg har vanskeligheter med å puste ordentlig med magen. Glemmer på en måte å puste. Så må ta lange åndedrag for å forsikre meg at jeg puster. er veldig skremmende.. også har jeg klump i halsen, og vondt i brystet. Jeg får ofte flashbacks, og begynner plutselig å bryte ut i gråt.. Noen som vet hvordan jeg kan forbedre dette? Og er alt dette normalt? Anonymous poster hash: 2513f...087
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #2 Skrevet 1. juni 2014 Sug og svelg det er snart helg! Anonymous poster hash: 7777d...5f2 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #3 Skrevet 1. juni 2014 Sug og svelg det er snart helg! Anonymous poster hash: 7777d...5f2 Dette hjalp ikke så mye. Dessuten er det ikke snart helg. Ingen fler? Anonymous poster hash: 2513f...087
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #4 Skrevet 1. juni 2014 Og er alt dette normalt? Anonymous poster hash: 2513f...087 Kommer an på hvor lenge det har vart Anonymous poster hash: ef40d...e0a
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #5 Skrevet 1. juni 2014 Jeg har vanskeligheter med å puste ordentlig med magen. Glemmer på en måte å puste. Så må ta lange åndedrag for å forsikre meg at jeg puster. er veldig skremmende.. også har jeg klump i halsen, og vondt i brystet. Jeg får ofte flashbacks, og begynner plutselig å bryte ut i gråt..Noen som vet hvordan jeg kan forbedre dette? Og er alt dette normalt? Anonymous poster hash: 2513f...087 Ikke steng det inne. Da blir det bare verre og du må jobbe med det mye lengre i stedet. Selv om det gjør dritvondt, så bare få det ut og bli ferdig med det. *klem*Anonymous poster hash: c7b27...f06 1
Sylvari Skrevet 1. juni 2014 #6 Skrevet 1. juni 2014 Jada, det er helt normalt. Det gjør vondt, og det kommer nok til å gjøre vondt en stund. Men det går over etterhvert, så du får prøve å distrahere deg selv med å gjøre ett eller annet du trives med for å kunne tenke på noe annet en stund.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #7 Skrevet 1. juni 2014 Jeg har vanskeligheter med å puste ordentlig med magen. Glemmer på en måte å puste. Så må ta lange åndedrag for å forsikre meg at jeg puster. er veldig skremmende.. også har jeg klump i halsen, og vondt i brystet. Jeg får ofte flashbacks, og begynner plutselig å bryte ut i gråt.. Noen som vet hvordan jeg kan forbedre dette? Og er alt dette normalt? Anonymous poster hash: 2513f...087 Jeg reagerte ganske likt da jeg ble avvist av drømmemannen for en stund siden. Gi deg selv tid til å gråte ut og puste. Da det sto på som verst, gråt jeg masse (liggende i senga mi eller i dusjen) og lå på ryggen flat ut i senga mi og pustet. Den klumpen i halsen og i magen er vond å kjenne på og sånn hadde jeg det en periode. Jeg var veldig snill med meg selv denne tiden, gjorde akkurat hva jeg ville mht. sosialisering, matinntak, trening, gråring, soving, shopping osv. Jeg tror det er best slik, at når man har hjertesmerte må man være sine egen bestevenn. Man må aldri avvise seg selv i allefall. Lykke til og pust med magen. Opp med haken og prøv å se fremover innimellom tårene. Det blir bedre. Anonymous poster hash: ef458...286 1
Gjest Evel Skrevet 1. juni 2014 #8 Skrevet 1. juni 2014 Var det et vanskelig forhold? Det kan forklare reaksjonen, pluss at du nok har mye sorg og skuffelser. 1
Kaizerr Skrevet 2. juni 2014 #9 Skrevet 2. juni 2014 Selv om det ikke lett, så kan du jo fokusere på noe som er gøy, sånn at du får tankene over på noe annet. Og om du har noen du kan snakke med det om, så hjelper det å snakke om følesene dine. Få dem ut. Jeg selv gikk igjennom et brudd for en liten stund siden. Sånn er aldri lett. Stor klem til deg
Gjest brutal_mann Skrevet 2. juni 2014 #10 Skrevet 2. juni 2014 Etter at en jeg holdt kjær forlot livet mitt gikk det et par år før jeg sluttet å få panikkanfall og å hyperventilere uten forvarsel. Smerten går over, så det er ingen grunn til å miste motet. Samtidig vil du lære masse om deg selv og hvor mye smerte du faktisk tåler uten at det knekker deg. Der vil du finne styrke til andre utfordringer livet måtte by på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå