Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i Oslo og har tenkt å sjekke opp jenter på gata i byen og sånt, ville mange her ha likt det?

Og et annet spørsmål: Ville du ha følt deg truet siden jeg er relativt høy (190)?

Anonymous poster hash: 1d6b2...139

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du flink til å håndtere avvisning? :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs helt hvordan du gjør det og hvordan du framstår. Hvis du ser skummel eller skikkelig uflidd ut eller er er altfor glætt (sleik, hvite bukser, trang t-skjorte så du får vist fram musklene etc) hadde jeg nok vært svært skeptisk. Hvis du derimot ser ut som og oppfører deg som en vanlig og hyggelig fyr med litt glimt i øyet og ikke bruker en typisk sjekkereplikk, ser jeg ikke bort fra at jeg kunne latt meg sjarmere nok til å treffe deg igjen senere.

Anonymous poster hash: ca1a0...f02

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok en tur innom sentrum for å kjøpe noen klær, og jeg prøvde meg på en ved bussholdeplassen på vei hjem igjen. Hun var sikkert rundt tjue (19-22 kanskje) og en nydelig brunette.

Sånn gikk det:

Meg: Du ser ganske interessant ut!

Henne: Haha, hva? (så helt overasket ut)

Meg: Du ser ut som en eller annen kjendis, men kommer ikke på hvem. Synger du?

Henne: Haha nei, jeg kan ikke synge.

Meg: Da kan du ihvertfall danse!

Henne: Ja , men det kan vel ikke du? (hun sa det på en litt ertende måte)

Meg: Jo selvfølgelig kan jeg det, en proff tangodanser her!

Henne: Hahaha

Etter dette så snakket vi litt om hva hun gjorde her og sånt, jeg kommenterte på at studiet hun gikk på ikke hadde noen mening (etter jeg sa dette så ble jeg faktisk redd for at hun skulle bli sint eller opprørt, men det gikk fint). Deretter kom bussen hennes og jeg spurte raskt om nummeret, jeg måtte faktisk gå på bussen for å få tid til å skrive ned nummeret før jeg gikk av på neste.

Jeg føler det gikk greit, men håper nummeret ikke var falskt da! :P

Men i denne situsajonen satt vi begge på benken og høyden spilte ikke noen stor rolle egentlig, men hvis jeg skulle stoppe noen på gaten og sånt, ville det vært positivt eller truende med høyden min?

PS, jeg hadde vanlige klær på meg (skjorts, skjorte og joggesko) og pleier ikke å gå med de klærne som blir nevnt ovenfor.

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En kar kom bort til meg i fjor da jeg skulle møte en veninne. Blablabla, avslutter med om han kan få nr mitt når veninna mi kom gående.

Jeg har samboer, og det er nok det kleineste jeg har vært med på.

Anonymous poster hash: e9adc...7b6
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i Oslo og har tenkt å sjekke opp jenter på gata i byen og sånt, ville mange her ha likt det?

Og et annet spørsmål: Ville du ha følt deg truet siden jeg er relativt høy (190)?

Nei. Og det er ikke høyden jeg ville følt meg truet av, men sjekking på gata er totalt uaktuelt.

Anonymous poster hash: fd9d8...d08

• Liker 2
Skrevet

Hadde du gått bort til meg på gata kun for å sjekke meg opp så hadde jeg nok bare sett dumt på deg og gått. Spesielt dersom jeg ikke visste hvem du var fra før.

Har du ikke mulighet til å bli kjent med nye mennesker gjennom en interesse eller noe?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde du gått bort til meg på gata kun for å sjekke meg opp så hadde jeg nok bare sett dumt på deg og gått. Spesielt dersom jeg ikke visste hvem du var fra før.

Har du ikke mulighet til å bli kjent med nye mennesker gjennom en interesse eller noe?

De jeg holder på med ser jeg på som venner (både jenter og gutter) og kun det. Hvis noe skulle gå ille så vil jeg ikke at det skal påvirke vennekretsen min eller mine interesser. Jeg skjønner at det ikke er så normalt i Norge, men det er så mange som sier at de ville ha klasket til enhver mann som hadde prøvd å sjekke dem opp. Er dette virkelig så negativt for kvinner? Skal jeg heller sitte med dyne og klistre øynene mine til datingnettsider istedet, er det virkelig mer attraktivt?

Jeg tror hun jeg snakket med i dag ble ganske glad for at jeg pratet med henne, det så ihvertfall sånn ut. Og hun svarte på meldingen min om å møtes på tirsdag, så tror det skal gå greit med hun ihvertfall.

TS

• Liker 1
Skrevet

Åhh herregud! Det å bli sjekket opp på gata er bare morsomt! Syntes du burde forsette jeg :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke redd for at hun skal komme over denne tråden og innse at hun bare er en del av et prosjekt du har gående?

Anonymous poster hash: 98417...166

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke redd for at hun skal komme over denne tråden og innse at hun bare er en del av et prosjekt du har gående?Anonymous poster hash: 98417...166

Hva mener du?

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok en tur innom sentrum for å kjøpe noen klær, og jeg prøvde meg på en ved bussholdeplassen på vei hjem igjen. Hun var sikkert rundt tjue (19-22 kanskje) og en nydelig brunette.

Sånn gikk det:

Meg: Du ser ganske interessant ut!

Henne: Haha, hva? (så helt overasket ut)

Meg: Du ser ut som en eller annen kjendis, men kommer ikke på hvem. Synger du?

Henne: Haha nei, jeg kan ikke synge.

Meg: Da kan du ihvertfall danse!

Henne: Ja , men det kan vel ikke du? (hun sa det på en litt ertende måte)

Meg: Jo selvfølgelig kan jeg det, en proff tangodanser her!

Henne: Hahaha

Etter dette så snakket vi litt om hva hun gjorde her og sånt, jeg kommenterte på at studiet hun gikk på ikke hadde noen mening (etter jeg sa dette så ble jeg faktisk redd for at hun skulle bli sint eller opprørt, men det gikk fint). Deretter kom bussen hennes og jeg spurte raskt om nummeret, jeg måtte faktisk gå på bussen for å få tid til å skrive ned nummeret før jeg gikk av på neste.

Jeg føler det gikk greit, men håper nummeret ikke var falskt da! :P

Men i denne situsajonen satt vi begge på benken og høyden spilte ikke noen stor rolle egentlig, men hvis jeg skulle stoppe noen på gaten og sånt, ville det vært positivt eller truende med høyden min?

PS, jeg hadde vanlige klær på meg (skjorts, skjorte og joggesko) og pleier ikke å gå med de klærne som blir nevnt ovenfor.

TSAnonymous poster hash: 1d6b2...139

Det virka som at du fikk det til ganske bra :) det eneste jeg har å pirke på er at du lot som at du trodde hun var kjendis, det grenser mot typisk sjekkereplikk.

Høyden din tror jeg ikke er noe problem, sannsynligvis heller et pluss. Hvis du ser ålreit ut og gir deg hvis du merker at hun ikke vil prate med deg går det nok fint. Jeg husker en gang jeg satt på en benk i en park og venta på en kompis, en engelsktalende utlending begynte å prate med meg, først var jeg høflig, så ble han slitsom og jeg var avvisende og sa til og med at jeg ikke ville prate med ham, men han ga seg ikke. Jeg måtte til slutt gå før kompisen min kom fordi jeg syntes det var ubehagelig. Ikke vær sånn...

Anonymous poster hash: ca1a0...f02

• Liker 1
Skrevet

Jeg har opplevd noen ganger å bli stoppet av fremmede menn som har sagt ting som at håret mitt var utrolig fint, at jeg var så pen at de bare måååååtte fortelle meg det, at jeg luktet godt, at jeg så spennende ut, at jeg gikk fint kledd ol (forskjellige menn her altså).
Slike ting gir jo en veldig selvtillit boost og jeg blir alltid glad resten av dagen etter slike ting, men jeg avbryter fort meg at jeg har samboer ol slik at de vet at det ikke er noen mulighet, men vi har alltid pratet litt løst og fast hvis jeg har tid til det før jeg går uten å gi fra meg noe nr ;)

Fortsett med å sjekke opp på gata! Det kan redde dagen til noen det ;)

Skrevet

som mange andre her sier så lenge du gjør det på riktig måte så. Som hun du sjekket opp mens dere ventet på bussen. Det blir en litt mer naturlig setting :) selfølgelig som flere og påpeker ta nei for et nei og ikke vær for pågående. Det er vell mere det at vi jenter har en del sånne opplevelser( bor selv i oslo området) og en del av de er negative feks "utlendinger" som følger etter oss osv om man bare sier hei tilbake.. så om du fremtstår normalt høflig og skikkelig og gjør det i nogenlunde normale settinger som når man venter på banen/bussen/toget så går det sikkert fint :)

Skrevet

De jeg holder på med ser jeg på som venner (både jenter og gutter) og kun det. Hvis noe skulle gå ille så vil jeg ikke at det skal påvirke vennekretsen min eller mine interesser. Jeg skjønner at det ikke er så normalt i Norge, men det er så mange som sier at de ville ha klasket til enhver mann som hadde prøvd å sjekke dem opp. Er dette virkelig så negativt for kvinner? Skal jeg heller sitte med dyne og klistre øynene mine til datingnettsider istedet, er det virkelig mer attraktivt?

Jeg tror hun jeg snakket med i dag ble ganske glad for at jeg pratet med henne, det så ihvertfall sånn ut. Og hun svarte på meldingen min om å møtes på tirsdag, så tror det skal gå greit med hun ihvertfall.

TS

Jaja, lykke til iallfall. Men du, hva med å snakke om ting du virkelig mener istedenfor slikt kjendisgreier?

• Liker 1
Skrevet

Jaja, lykke til iallfall. Men du, hva med å snakke om ting du virkelig mener istedenfor slikt kjendisgreier?

Veldig enig med deg, kjendis greiene blir litt småteit :fnise: Men skjønner jo at man blir litt sjenert kansje og da sier kansje litt mye rart ;) Tøft av han å tørre da syns jeg :Nikke:

AnonymBruker
Skrevet

Sjekking på gata gjør jeg kun av kjedsomlighet sammen med andre venner. Da er det om og gjøre å virke mest klein og ubehagelig som mulig, men alikevell oppføre seg innenfor det som kan kalles normalt. Den som freaker ut en kvinne mest vinner.

Har hatt et par morsomme opplevelser der vi blant annet sjekket opp folk på kvelden på en gravlund. Aldri sett en gravid person løpe så fort lol.

Anonymous poster hash: dfd32...f59
  • Liker 1
Skrevet

Veldig enig med deg, kjendis greiene blir litt småteit :fnise: Men skjønner jo at man blir litt sjenert kansje og da sier kansje litt mye rart ;) Tøft av han å tørre da syns jeg :Nikke:

Ja, det er tøft gjort det er det. :)

Sjekking på gata gjør jeg kun av kjedsomlighet sammen med andre venner. Da er det om og gjøre å virke mest klein og ubehagelig som mulig, men alikevell oppføre seg innenfor det som kan kalles normalt. Den som freaker ut en kvinne mest vinner.

Har hatt et par morsomme opplevelser der vi blant annet sjekket opp folk på kvelden på en gravlund. Aldri sett en gravid person løpe så fort lol.

Anonymous poster hash: dfd32...f59

Nei herregud.. Er det rart jenter blir fortvilt når dere gjør noe slikt? :nei:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hei igjen!

Tror jeg skal lage en liten logg jeg kan se på ettertid, noe som varer i noen uker kanskje.

I dag (om morgenen) prøvde jeg meg på et par (veninner) og sjekket opp den ene blondé jenta. Jeg tilbød meg å hjelpe dem med posene på bussen ettersom det var mange av dem (5-7 stk), etter det fortsatte jeg bare å snakke med dem i bussen, og fikk nummeret til den blonde. Hun hadde det veldig travelt med jobb og skole så hun kunne bare møtes på lørdag denne uken, men det er greit for meg det. :)

Veninna hennes kommenterte tilogmed at jeg kanskje var den siste gentlemannen i verden, noe jeg lo litt av.

Når jeg skulle hjemover igjen prøvde jeg meg på en som kanskje var en del år eldre enn meg (sent i tjueårene eller tidlig trettiårene), hun var ganske sjenert. Følte nesten at hun bare kom til å gå med en gang jeg kom. Hun pratet ikke så engasjerende heller, som de andre jentene.

Meg: Hei, vet du hvor jeg kan kjøpe slike tights? (hun hadde på seg tights ettersom hun jogget)

Hun: Ja, det er en sportsbutikk som selger disse der borte. (pekte over gaten)

Meg: Hmm, synes du tights på menn er bra?

Hun: Vet ikke, sikkert noen som har det...

Meg: Hehe, bare meg...

Hun: Hahah

Meg: Vel, du ser atletisk ut og vi bør jogge sammen en gang, hva er nummeret ditt?

Hun: Jeg gir ikke nummeret mitt til fremmede.

Meg: Hei, "Anonym" og du?

Hun: Katrine

Meg: Da kjenner vi hverandre!

Hun: Haha greit, jeg får vel gi deg en sjanse...

Meg: Okei, men det kommer ikke jeg til å gjøre når vi jogger!

Hun: Hahah.

Dette gikk forsåvidt greit, fikk nummeret til slutt, men var ikke helt det samme som de to andre gangene. Men tror bare hun var sjenert, vi får se!

Forresten, er det noen som tror at Operahuset i oslo er et bra sted å være med ei jente? Det er der jeg har tenkt å ta med brunetten jeg møtte igår til i morgen.

TS

Gjest .-L-.
Skrevet

Så gøy :) You go bro!

Fortell hvordan det går videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...