Gå til innhold

Litt mage som ikke vil vekk...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uansett hvor mange sit-ups jeg tar så får jeg ikke den siste lille resten vekk..Er ikke noe som er veldig plagsomt, men hvis noen har noen bra tips så tar jeg gjerne imot!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

For det første: de aller fleste jenter lagrer fett på magen, det er genetisk betinget, og egentlig ganske søtt, hvis det ikke er så mye.

Fra "spøk" til alvor: det nytter ikke kun med styrkeøvelser for å forbrenne fett på magen; til det trengs det utholdenhetstrening (aerobic, spinning, løping, svømming, osv) for å forbrenne fett generelt. Stykreøvelser gjør magemusklene strammere, men de ligger fortsatt bak et lag med polstring.

Altså: ut og løp, bli svett! er mitt tips :)

Skrevet

1. Punktforbrenning funker ikke.

2. Styrketrening forbrenner ikke bort fettet.

Du er nødt til å drive med fettforbrennende trening. kostholdet er også viktig.

(Kan jo også legge til at for oss kvinner så er det faktisk sunt å ha den lille magen, og det er veldig vanskelig for oss å få så lav fettprosent at magerutene blir synlige).

Gjest Fraggel
Skrevet
(Kan jo også legge til at for oss kvinner så er det faktisk sunt å ha den lille magen' date= og det er veldig vanskelig for oss å få så lav fettprosent at magerutene blir synlige).

... spesielt de nederste - og for ikke å snakke om at det for mange jenter er direkte farlig å ha så lite fett at de faktisk får dem frem.

Gjest Gjesta
Skrevet

Noen fortalte meg at kvinner bør ha det lille fettet på magen med tanke på en fremtidig graviditet.....

Clea

Skrevet
Noen fortalte meg at kvinner bør ha det lille fettet på magen med tanke på en fremtidig graviditet.....

:Nikke:

Skrevet

Dere sier at styrketrening ikke brenner bort fettet, ikke helt riktig, for styrketrening setter fart på fettforbrenningen-husk det!!!

Skrevet

...Og ikke nok med det Estrella, men styrketrening får også magen til å blir fastere pga. muskler.

Gjest Fraggel
Skrevet

Grunnen til at vi (jeg!) er kjapp med å poengtere at styrketrening ikke er nok for å få vekk "ekstra-mage", er at mange tror at sit-up's er det som skal til for å få den vekk.

Og det er det jo ikke.

• 2 uker senere...
Gjest Coolaid
Skrevet

Hvorfor skal den absolutt helt vekk? Det har noe med det som er naturlig hos kvinner....... De fleste kvinner er laget sånn fra naturens side, hørt om kvinnelige former? Vi gutta derimot er konstruert litt anderledes.... Du er sikkert kjempeflott, det virker som om du tar vare på kroppen din godt nok som det er, dessuten er det mere sexy med kvinnelige former....... Skulle gjerne sett litt nærmere på den magen din altså........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...