Gå til innhold

pakken ble ikke sendt på fredag en gang fra netonnet.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk bare en voldsom mail om kredittsjekk på fredag. Hvorfor tar det så lang tid på netonnet.no?

Videoannonse
Annonse
Gjest extra
Skrevet

Jeg fikk bare en voldsom mail om kredittsjekk på fredag. Hvorfor tar det så lang tid på netonnet.no?

Det samme fikk jeg etter å ha lagt inn ordre på en laptop. Mailen var vond for øynene å lese. Laptopen var jo på lager i følge nettsiden. Kanskje det tar lenger tid å behandle ordre dersom man handler på kreditt?

Skrevet

Ok. Hvor mange dager tok det før den ble sendt?

Gjest extra
Skrevet (endret)

Ok. Hvor mange dager tok det før den ble sendt?

Jeg bestilte den på torsdag denne uken.

Endret av extra
AnonymBruker
Skrevet

Den blir nok sendt i morgen:)

Anonymous poster hash: 839a9...baa
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener dere om at mailen var voldsom og vond å lese?, jeg ble nysgjerrig.

Anonymous poster hash: 51ee6...333
Skrevet

Ok. Når den blir sendt i morgen og jeg valgte express post 2-5 virkedager og jeg bor på Haugalandet, hvor mange dager tar det mest sansynlig før den kommer frem?

Skrevet

Hva mener dere om at mailen var voldsom og vond å lese?, jeg ble nysgjerrig. Anonymous poster hash: 51ee6...333

Kreditt eposten var kjempelang å kjempekomplisert syns jeg.

Skrevet

Er det noen som vet når pakken mest sansynlig kommer frem?

Skrevet

Er det noen som vet når pakken mest sansynlig kommer frem?

2-5 virkedager...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det tar mange dager ekstra når man ikke forhåndsbetaler. Da skal kredittsjekk bestilles, gjennomføres og resultatet skal rapporteres tilbake til selskapet før pakken sendes.

Skal man ha pakken fort, så må man bare forhåndsbetale (så lenge det er en nettbutikk som er til å stole på, naturligvis).

Anonymous poster hash: a4bc1...ed5
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bor også i ca samme området og bestilte også fra netonnet på onsdag forrige uken. Det ble oppdatert til "under transport til terminal" fredag ettermiddag dette står fremdeles, så er ikke registrert andre plasser siden da.Tok også ekspress og har forhåndsbetalt. Bør jeg være bekymret, er vant til å kunne spore hele tiden men er en stund siden jeg har hatt behov for å spore pakker :-) Blir utålmodig.

Anonymous poster hash: a5534...f36

AnonymBruker
Skrevet

Bor også i ca samme området og bestilte også fra netonnet på onsdag forrige uken. Det ble oppdatert til "under transport til terminal" fredag ettermiddag dette står fremdeles, så er ikke registrert andre plasser siden da.Tok også ekspress og har forhåndsbetalt. Bør jeg være bekymret, er vant til å kunne spore hele tiden men er en stund siden jeg har hatt behov for å spore pakker :-) Blir utålmodig.

Registreres kanskje ikke så mye i helga? Men hvis det ikke skjer noe nå iløpet av formiddagen så ville jeg kanskje ringt og spurt.

AnonymBruker
Skrevet

Er nok bare meg som er utålmodig, kom jo en helligdag også imellom der. Er bare vant md at de registrere det før 9 på de plassene jeg vet pakkene mine går oftest mellom. Men ha litt tålmodighet har jo vært helg som du sier, og en helligdag :-)

Skrevet

Pakken ble sendt i dag jeg har fått kollinummer også.

Skrevet

Sist jeg bestillte fra netonnet betalte jeg med en gang, men det tok fremdeles flere dager før pakken i det hele tatt ble sendt. Syns de er alt for treige på å sende pakkene sine, da flere andre nettsider sender omtrent samme dag som man bestiller.

AnonymBruker
Skrevet

Min ble nå registrert i Stavanger kl 11, må nok smøre meg med tålmodighet til i morgen før den blir sendt videre hit :) Er ikke sikker det er så galt, men jeg egner meg egentlig ikke å bestille på nett da jeg helst skulle hatt det der og da. Men ble noen hundre lapper billigere så da ble det netonnet denne gang. :)

AnonymBruker
Skrevet

Går nok litt fortere om man bestiller (og forhåndsbetaler) på en mandag i en helt vanlig uke, så slipper man helligtorsdager og helger som dobler leveringstiden :)

AnonymBruker
Skrevet

Jada absolutt. :) Er bare vant me at de registrerer på posten også på lørdager, så var helst at jeg var bekymret for at pakken var havnet et sted feil, det hender det også :) Men den kommer frem til slutt for både meg og TS :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...