AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Vi var en vennegjeng i midten av 20-årene som hadde fest igår, og der skjedde det litt av hvert. Så mye utroskap har jeg ikke sett under samme tak på én kveld.. Én fyr, som hadde med seg dama si, gikk på do hele tiden for så å sende meg mld om hvor kåt han var, gjentatte ganger. Dette har han gjort en stund nå, men jeg får meg ikke til å fortelle henne det. Mitt eneste bidrag så langt er å ikke gi han noe respons og håpe at det snart tar slutt. Dama satt rett ovenfor meg, synes det var veldig kleint. Han har også flere ganger sendt meg bilder av pikken sin. En jente, som vi vet at har kjæreste boende i en annen by, endte opp med å ha sex med en random fyr ute bak huset. Og min utkårede for kvelden, som jeg forsåvidt også hadde sex med 4 ganger og tilbragte hele natten med, har tydeligvis dame, ut i fra både Facebook og Instagram-kontoen hans.. Likevel ga han meg tidligere tlf.nr sitt og sa "vi snakkes". For noen måneder siden møtte jeg også en fyr på byen, som la ann på meg og ga meg tlf.nr sitt. Mens på Facebook var han i ett langvarig forhold og hadde to barn. Altså, hva er det som driver sånne mennesker, som ikke eier hemninger? Og hvorfor stoler alle så lett på at ingen skal sladre på dem?Anonymous poster hash: d69d3...b44
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #2 Skrevet 1. juni 2014 Og hvorfor stoler alle så lett på at ingen skal sladre på dem? Fordi de ikke sladrer? Du må jo svare han som sender deg meldinger og be ham slutte og kutte ham ut av vennekretsen. Anonymous poster hash: a86bb...eb0
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #3 Skrevet 1. juni 2014 Jepp. Er sånn det skal være. Det der trofasthetgreiene er forlengst gått ut på dato og er forferdelig gammeldags. Anonymous poster hash: 06f34...a34
Gjest extra Skrevet 1. juni 2014 #4 Skrevet 1. juni 2014 Vi var en vennegjeng i midten av 20-årene som hadde fest igår, og der skjedde det litt av hvert. Så mye utroskap har jeg ikke sett under samme tak på én kveld.. Én fyr, som hadde med seg dama si, gikk på do hele tiden for så å sende meg mld om hvor kåt han var, gjentatte ganger. Dette har han gjort en stund nå, men jeg får meg ikke til å fortelle henne det. Mitt eneste bidrag så langt er å ikke gi han noe respons og håpe at det snart tar slutt. Dama satt rett ovenfor meg, synes det var veldig kleint. Han har også flere ganger sendt meg bilder av pikken sin. En jente, som vi vet at har kjæreste boende i en annen by, endte opp med å ha sex med en random fyr ute bak huset. Og min utkårede for kvelden, som jeg forsåvidt også hadde sex med 4 ganger og tilbragte hele natten med, har tydeligvis dame, ut i fra både Facebook og Instagram-kontoen hans.. Likevel ga han meg tidligere tlf.nr sitt og sa "vi snakkes". For noen måneder siden møtte jeg også en fyr på byen, som la ann på meg og ga meg tlf.nr sitt. Mens på Facebook var han i ett langvarig forhold og hadde to barn. Altså, hva er det som driver sånne mennesker, som ikke eier hemninger? Og hvorfor stoler alle så lett på at ingen skal sladre på dem?Anonymous poster hash: d69d3...b44 Mangelfull moral, for mye realityserier og ansvarsfraskrivels. Egoisme. Bare for å si noe...
Gjest Evel Skrevet 1. juni 2014 #5 Skrevet 1. juni 2014 Det er derfor det er veldig viktig at alle som vet om utroskap sier ifra! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå