Gå til innhold

Tredemøller til 4-6.000 kr, er de brukendes?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke noe fancy greier, men det må selvsagt gå an å jogge på den :)

Anonymous poster hash: 2a46e...904
Videoannonse
Annonse
Gjest Coolaid
Skrevet

Trenger ikke noe fancy greier, men det må selvsagt gå an å jogge på den :)

Anonymous poster hash: 2a46e...904

Siden du ikke trenger noen fancy greier så vet jeg om en som er topp kvalitet og mye greiere i prisen. Rett uten for utgangsdøren din har du alt du trenger. Frisk luft får du også :)

Skrevet

Siden du ikke trenger noen fancy greier så vet jeg om en som er topp kvalitet og mye greiere i prisen. Rett uten for utgangsdøren din har du alt du trenger. Frisk luft får du også :)

Det var et skikkelig nytenkende, spenstig råd, som jeg tipper TS ikke hadde tenkt på....

• Liker 3
Gjest Coolaid
Skrevet

Det var et skikkelig nytenkende, spenstig råd, som jeg tipper TS ikke hadde tenkt på....

Jepps.. har en tendens til å være innovativ når anledningen byr seg... :fnise:

Skrevet

Ikke kjøp tredemølla,løp heller på treningssenter. Finnes sentre der det koster 200kr pr mnd. Også løp ute. Bortkasta 4000kr....skal du begynne å trene for første gang på lenge så er sannsynligheten stor for at apparatet bare står og samler støv,dra heller på treningssenter,

AnonymBruker
Skrevet

Ikke kjøp tredemølla,løp heller på treningssenter. Finnes sentre der det koster 200kr pr mnd. Også løp ute. Bortkasta 4000kr....skal du begynne å trene for første gang på lenge så er sannsynligheten stor for at apparatet bare står og samler støv,dra heller på treningssenter,

Jeg har en tredemølle jeg kjøpte for 7 år siden, og den er det eneste treningsapparatet som ikke har blitt klesstativ.

Den kostet 8000 da jeg kjøpte den, og det ville kostet meg det dobbelte å betale 200 kr mnd i disse 7 årene.

For mange vil det at de slipper å reise til treningssenter, eller løpe ute, være nettopp det som skal til for at de føler det er lettere å komme i gang.

Anonymous poster hash: 143d2...806

Gjest Runforit
Skrevet

Jeg punget ut med 10.000. Da fikk jeg en mølle med bredt bånd som hadde fart opp til 18 og mye helling.

Den var laget såpass solid at den taklet et maratonløper. I dag, 6 år etter, så går den som en klokke og har hjulpet meg frem til den løpeformen jeg er i idag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...