AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Jeg er begynt å bli litt interessert i en medstudent. Vi henger litt sammen når vi skal lese. Men jeg vil holde litt kontakt med han i sommer og. Men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem da, for å ikke virke for pågående. For det blir jo ikke like "naturlig" å møtes slik som når vi har lest sammen. Hvordan går jeg frem? Vi har litt felles interesser, så jeg tenker kanskje jeg kan høre om han blir med å gjøre noen av de, dersom det passer. Men mer ideer har jeg ikke. Anonymous poster hash: 0f9f8...93f
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #2 Skrevet 1. juni 2014 Snakk til han på facebook Anonymous poster hash: a09d8...8c4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #3 Skrevet 1. juni 2014 Du kkan for eksempel begynne med å ringe eller snakke eller sende en sms i følge hva du er mest vel med, og si at du skal lese litt pensum i sommer og spørre om han skal gjøre det samme. Så tilsetter du at du jo ikke bare skal lese, og har noen hyggelige/spennende planer. Kanskje svarer han da med å spørre hvilke planer, og da nevner du noe dere har felles interesse i, så spør du om han vil bli med, og tilsetter at det blir hyggelig om han gjør det. Anonymous poster hash: cf3bf...a84
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #4 Skrevet 1. juni 2014 Bli bedre kjent, skal dere bo i samme by i sommer? Spør om å finne på noe, inviter til grilling eller hva som helst egentlig. Anonymous poster hash: 738dd...df1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #5 Skrevet 1. juni 2014 Bli bedre kjent, skal dere bo i samme by i sommer? Spør om å finne på noe, inviter til grilling eller hva som helst egentlig. Anonymous poster hash: 738dd...df1 Vi bor i samme by, så det skal jo være mulig å finne på noe! Han kaller meg venninne når han feks. ringer noen og de spør hvem han er med. Han har også spurt noen ganger om jeg har lyst å være med en tur på byen, men da har jeg ikke kunnet. Så jeg bør sikkert ikke være redd for å spørre. Men det blir jo litt sånn, når jeg er litt interessert. Anonymous poster hash: 0f9f8...93f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå