Gå til innhold

Jeg har smertefullt innsett at Drømmemannen er..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

..den man gleder seg til å komme hjem til på kvelden, fordi han gir så gode klemmer, stryker deg over håret når du er sliten og får deg til å le av de teite spøkene sine.

Sitter her med en bitter form for kjærlighetssorg. For et par år siden var jeg sammen med en sånn mann, som jeg nå ser virkelig må ha vært riktig for meg.

Men jeg var i tvil. Syntes ikke han var kjekk nok, høy nok og bra nok kledd for "en som meg". Var redd for at omverden mente jeg gikk under min standard.

Så jeg gjorde det slutt.

Har datet en del etter det, og har nå en kjæreste som er av typen kvinner snur seg etter, han er suksessfull karrieremann og har alt på stell. Men det er ikke det samme. Jeg kjenner ikke den sterke lengselen etter å få komme hjem til armkroken hans om kvelden. :(

Råder ihvertfall dere andre til å tenke to ganger igjennom det før dere gir slipp på en god kjæreste for noen som er 'bedre på papiret'..

Anonymous poster hash: 94765...42f
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Wow. Takk ts jeg tror du reddet meg nå. Du fikk banket inn mye vett i hodet mitt. Jeg har ofte følt jeg må dumpe kjæresten min fordi "alle andre" ikke skjønner hvorfor jeg er sammen med han....

Anonymous poster hash: 461e1...8a1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette trengte jeg å høre, faktisk.

Anonymous poster hash: 721f3...e1d
  • Liker 2
Skrevet

TS er mann?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

..den man gleder seg til å komme hjem til på kvelden, fordi han gir så gode klemmer, stryker deg over håret når du er sliten og får deg til å le av de teite spøkene sine.

Sitter her med en bitter form for kjærlighetssorg. For et par år siden var jeg sammen med en sånn mann, som jeg nå ser virkelig må ha vært riktig for meg.

Men jeg var i tvil. Syntes ikke han var kjekk nok, høy nok og bra nok kledd for "en som meg". Var redd for at omverden mente jeg gikk under min standard.

Så jeg gjorde det slutt.

Har datet en del etter det, og har nå en kjæreste som er av typen kvinner snur seg etter, han er suksessfull karrieremann og har alt på stell. Men det er ikke det samme. Jeg kjenner ikke den sterke lengselen etter å få komme hjem til armkroken hans om kvelden. :(

Råder ihvertfall dere andre til å tenke to ganger igjennom det før dere gir slipp på en god kjæreste for noen som er 'bedre på papiret'..

Anonymous poster hash: 94765...42f

Skulle tro du var Drømmemannen som ble dumpet.

Anonymous poster hash: 9f636...5a7

• Liker 1
Skrevet

Hva?! :hakeslepp:

Er det virkelig sånn at det som betyr noe her i verden er hvordan en selv har det med den man er i forhold med?

Og at det ikke er hva naboen synes om mannen som har alt å si?

Jeg som hele tiden har trodd at man skal velge make etter hva naboen mener om saken :glare:

*Noen mennesker -- GAH, hvor overfladisk skal man være....* :klaske: :klaske: :klaske:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme om Ts er mann eller ikke. Det jeg kjenner på er at jeg er sammen med en veldig kjekk mann, men har sjeldent følt meg så lite viktig for noen..

Anonymous poster hash: c0d5e...f00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...