AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Heihei! Vi skal til Barcelona i juli/august og lurte derfor på om noen av dere hadde noen tips når det kommer til hotell. For oss er beliggenheten viktigst og vil helst at hotellet ligger så sentralt så mulig. Vi har sett på en pakkereise med hotellet Santa Marta, noen som har noen erfaringer med dette hotellet? eller vet hvordan det ligger i forhold til strand og sentrum? Anonymous poster hash: 3e2a1...49c
Alina X Skrevet 1. juni 2014 #2 Skrevet 1. juni 2014 Finn hoteller som ligger nederst av Las Ramblas ved stranden. Da har du kort avstand til strand,hovedgata,barrio gotico osv. De fleste av hotellene i det området ligger i nærheten av Barrio gotico og lengre opp,men det beste er nederst....da er stranda rett ved,og det er veldig deilig å kun gå 5min for å kunne bade i varmen enn 20mi. Nedover en overbefolka Turistgate.
Gjest celine Skrevet 1. juni 2014 #3 Skrevet 1. juni 2014 Har bodd en gang på Hotel Husa Oriente, som ligger på Ramblaen, ganske langt ned mot vannet. Bare positive erfaringer med hotellet og beliggenheten
dillyduzit Skrevet 1. juni 2014 #4 Skrevet 1. juni 2014 (endret) Hvor mange er dere? Er dere bare to, kunne en leilighet vært en ide? Picasso Apartments er jeg strålende fornøyd med og leier som regel av dem hver gang jeg er i byen. Om dere vil ha litt mer luksus, kan Arial Aparthotel være noe. Begge to ligger sentralt, men dog noe kronglete å finne fram til riktig dør hos Picasso og tror det er litt flaks om dere får toppleilighet. Edit: Ser nå at "hovedbildet" til Picasso Apartments kan se veldig ghetto ut, det er det ikke og du har Santa Maria kirken et steinkast unna. Endret 1. juni 2014 av dillyduzit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå