AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Jeg har ei venninne, hun bor sammen med en fyr som jeg... ikke liker i det hele tatt. Hva hun har fortalt om han syns jeg er uakseptabelt, og jeg mener at hun fortjener mye bedre enn en sånn douchebag av en type. For eksempel så drikker han mye, siden han ikke har noe jobb, og når han er med henne på byen eksploderer han på henne hvis han ser hun snakke med en annen. Og truer med å slå opp. Sånn som for eks i går da de var ute på byen, så skjedde nettopp dette. Han eksploderte og skrek til henne at han slår opp.. jeg vet ikke hele historien, men jeg bare syns så synd på henne som må finne seg i dette. Hun fortalte dette til meg i dag, og som jeg forsto det, gjorde de det slutt. men nei, når kjæresten hennes hadde roa seg ned mente han det ikke og blablabla.. Sånn jeg forstår det skjer dette ofte, siden hun har fortalt noen liknende historier før. Men de ender alltid opp sammen igjen.. Han klikker helt, hvis han ser henne bare snakke med noen andre gutter. og skriker til henne offentlig, til hun begynner å gråte. Han har trua henne med å gjøre det slutt mange ganger, men ender altså alltid opp sammen igjen.. hun sier også det at de ikke finner på noe sammen. De ser på tv og røyker. That's it. De sier at de er glade i hverandre, men jeg tror ikke helt på det etter hvordan han behandler henne på.. Hun fortjener mye bedre.. Jeg vil bare at hun ikke skal bruke tiden på noe hun kommer til å angre på senere.. Anonymous poster hash: 82a6b...6fe
Ruby_Tuesday Skrevet 1. juni 2014 #3 Skrevet 1. juni 2014 Det er nok ikke så mye du kan gjøre med det. Har mange venninner som har hatt drittsekk-kjærester før, og hver gang jeg har sagt min mening, har det resultert i at jeg og den venninnen det gjelder ikke snakket sammen på en stund... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå