Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker 2D, men de jeg drar med vil se 3D. Men vil øynene og hjernen oppfatte dette som 2D om jeg ikke har brillene? Synes 3D er ganske tullete, og jeg har i tillegg lest nyhetssaker om at det kan være skadelig for synet.

Anonymous poster hash: 0de00...8e3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ganske skurrete uten brillene. Jeg hadde ikke gjort det. Det ødelegger filmen.

• Liker 2
Skrevet

Nei, hvis du ikke bruker brillene blir det som å se dobbelt.

Er forøvrig enig i at 3D er irriterende, men tviler på at det er skadelig for synet hvis du er voksen med fullt utviklede øyne.

Skrevet

Filmen blir kjempe blury uten briller, tror nesten det er mer skadelig å se på enn med briller :P

Skrevet

Alt blir dobbelt uten briller.

Skrevet

Tro meg, ikke gå på en 3D-film uten briller! Jeg hadde med 3D-briller som fulgte med til TV'en jeg kjøpte. Jeg og en kompis gikk på kino og jeg sa til han at "disse brillene funker perfekt, så vi slipper å kjøpe 3D-briller på kinoen". Jeg tok derimot grundig feil og vi hadde migrene da filmen var slutt, og han snakket ikke til meg på et par dager.

Så ja, ikke se en 3D-film uten briller. :laugh:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg likte ikke å se 3D-filmer før, men jeg tror de har kommet med mye bedre briller på kino nå om dagen - og muligens selve filmene også har blitt mye bedre.

I hvert fall har jeg blitt overbevist. Jeg digger å se på 3D, spesielt tegnefilmer er kult i 3D.

Og bare sier det samme som de andre over her også (sånn bare for å ha svart på det som ble spurt om også):

Nei, det er vondt å se på 3D-film uten brillene.

Endret av Anna Kronisme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...