Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har vært ilag med typen min 1 år nå og vi har det ganske bra.

Men jeg har et lite problem med at han er ganske intim med andre jenter når han drikker. Han danser nese mot nese og han syns dette er helt greit! Han gjør ikke dette når jeg er tilstede. Verken jeg eller mine venner liker det, men siden han "vet hvor grensen går" så mener han det bare er tull at jeg bryr meg. Han har aldri gjort noe gale når han danser slik, så jeg lurer på hva dere i forum mener?

Er dette greit? Er det normalt at gutten gjør slik i et forhold?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For meg er det ikke greit. Og hvis du ikke synes det er greit og han gjør det likevel, synes jeg han er respektløs og heller burde bli sammen med noen som liker sånn oppførsel.

Anonymous poster hash: e65e3...83c
  • Liker 5
Skrevet

Jeg synes ikke det er greit, og hadde forventet at kjæresten min tok det til seg og sluttet.

• Liker 5
Skrevet

Han "vet hvor grensen går",sier han,men dere har åpenbart forskjellige grenser. Og hva er greien med "han gjør det ikke når jeg ikke er til stedet?"

For det første,hvordan vet du det da? og for det andre,hvis det er sånn at han ikke tør å gjøre det når du er der,så er det fordi han vet hvor grensen går.

jeg forstår ikke hvorfor noen skal være så sta i forhold. Hvis partneren sier at de er ukonfortable med at man er klint opp i en annen person, så bør man da kunne respektere det?

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Om det er greit er en sak mellom dere to. Om det er normalt? Ja, det er det.

• Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg synes ikke slikt er greit. Kunne aldri dansa intimt med noen menn nå som jeg har type

• Liker 2
Gjest avocadoen
Skrevet

Om det er greit er en sak mellom dere to. Om det er normalt? Ja, det er det.

Hvor er er det normalt at man danser slik med andre jenter når man er i et forhold?
  • Liker 7
Skrevet

Hva hadde han sagt om du gjorde det samme da?

Ikke greit i det hele tatt, forresten!!

• Liker 1
Skrevet

Han "vet hvor grensen går",sier han,men dere har åpenbart forskjellige grenser. Og hva er greien med "han gjør det ikke når jeg ikke er til stedet?"

For det første,hvordan vet du det da? og for det andre,hvis det er sånn at han ikke tør å gjøre det når du er der,så er det fordi han vet hvor grensen går.

jeg forstår ikke hvorfor noen skal være så sta i forhold. Hvis partneren sier at de er ukonfortable med at man er klint opp i en annen person, så bør man da kunne respektere det?

Vi har tydeligvis forskjellige grenser ja! Han har tidligere sagt at han har fårstått seg på min grense også, men tydeligvis ikke!

Jeg vet det fordi jeg bor en liten plass hvor det bare er omtrent kjente så går ut, å alle omkring meg har visst sett dette uten å ha sagt noe til meg før jeg fikk vite de av ei venninne igår. Folk omkring meg synes han er avskyelig slik som han holder på..

Jeg fårstår heller ikke vitsen med at han skal holde på slik. Han sier til meg at det er viktig å vite at man enda har draget i et forhold, men jeg syns virkelig han går over grensa for å finne det ut. Det er ingen poeng i mitt hode å danse slik når man er i et forhold!

Skrevet

Hva hadde han sagt om du gjorde det samme da?

Ikke greit i det hele tatt, forresten!!

Han sier at han ikke ville brydd seg siden han stoler på meg, men det vet jeg er tull.. Han blir vannvittig sjalu bare jeg snakker med en gutt når han er omkring meg! Han hadde aldri godtatt å sitt meg på dansegulvet slik som det med en annen, da hadde han nok slått til gutten å vært forbannet på meg etterpå :(

• Liker 1
Skrevet

Vi har tydeligvis forskjellige grenser ja! Han har tidligere sagt at han har fårstått seg på min grense også, men tydeligvis ikke!

Jeg vet det fordi jeg bor en liten plass hvor det bare er omtrent kjente så går ut, å alle omkring meg har visst sett dette uten å ha sagt noe til meg før jeg fikk vite de av ei venninne igår. Folk omkring meg synes han er avskyelig slik som han holder på..

Jeg fårstår heller ikke vitsen med at han skal holde på slik. Han sier til meg at det er viktig å vite at man enda har draget i et forhold, men jeg syns virkelig han går over grensa for å finne det ut. Det er ingen poeng i mitt hode å danse slik når man er i et forhold!

Nei,dette hadde jeg ikke funnet meg i. Hvis det er en liten by,skal jeg love deg at folk har tanker om deg og. Du er nok den jenta som "lar" typen holde på sånn. Hvis jeg personlig hadde vert deg,så hadde jeg faktisk gått så langt og sagt at enten så kan du finne ut om du har draget som singel, eller så er du fornøyd med å ha draget på meg!

• Liker 7
Gjest brutal_mann
Skrevet

Hvor er er det normalt at man danser slik med andre jenter når man er i et forhold?

Der begge trives i ytterkanten av normene. La meg omformulere meg. TS, det er ikke uvanlig at det dansens slik. La meg så legge til, men det skal gå begge veier og begge skal vite og respektere at der går grensen (for de som setter grensen der da).

Gjest brutal_mann
Skrevet

Han sier at han ikke ville brydd seg siden han stoler på meg, men det vet jeg er tull.. Han blir vannvittig sjalu bare jeg snakker med en gutt når han er omkring meg! Han hadde aldri godtatt å sitt meg på dansegulvet slik som det med en annen, da hadde han nok slått til gutten å vært forbannet på meg etterpå :(

Dobbel standard? Det er IKKE greit!

Skrevet

Ville sagt at det er høyst uvanlig med intimdans når man har dame. Selvfølgelig er ikke dans i seg selv unormalt, det som er unormalt er å gjøre det i et forhold. Men det er kanskje bare jeg som har begynt å bli umoderne?

• Liker 2
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Typisk nattklubbdansing/semi-rytmisk tørrjukking er ikke greit.Det ser jeg på som flørting. Så det blir omtrent det samme som å sende nakenbilder til andre.

Gjest avocadoen
Skrevet

Der begge trives i ytterkanten av normene. La meg omformulere meg. TS, det er ikke uvanlig at det dansens slik. La meg så legge til, men det skal gå begge veier og begge skal vite og respektere at der går grensen (for de som setter grensen der da).

Men er da ikke alle som har åpne forhold og driver på slik med andre. De aller fleste synes ikke at slik oppførsel er greit. Om man har et sterkt behov for å danse slik med andre og kjæresten ikke godtar det kan man jo gjøre det slutt med kjæresten.
  • Liker 2
Gjest brutal_mann
Skrevet

Men er da ikke alle som har åpne forhold og driver på slik med andre. De aller fleste synes ikke at slik oppførsel er greit. Om man har et sterkt behov for å danse slik med andre og kjæresten ikke godtar det kan man jo gjøre det slutt med kjæresten.

Å danse med noen kan ikke defineres som å ha et åpent forhold.

Gjest avocadoen
Skrevet

Å danse med noen kan ikke defineres som å ha et åpent forhold.

Det er forskjell på vanlig dansing og nattklubbdansing.
Gjest brutal_mann
Skrevet

Det er forskjell på vanlig dansing og nattklubbdansing.

Det er fremdeles ikke et åpent forhold.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er flere tegn til at mannen er mer narsissistisk enn det som er vanlig.

Han har behov for bekreftelse og beundring - eller som du skriver "føle at han fortsatt har draget".

Han tenker på seg selv og sine behov og ikke på dine følelser.

Han flørter bak din rygg og åpenlyst for andre, noe som gjør flørtingen mer risikofylt og spennende.

Han hører ikke på deg når du sier du føler det krenket, men velger i stedet å kjøre på med sitt, rettferdiggjøre det han driver med og får det til å bli deg det er feil med som kan kritisere handlingene.

Han har lagd ett sett "flørteregler" for deg og ett sett for seg selv. Selvsagt til fordel for seg selv.

Han er sjalu/har behov for kontroll på deg.

Jeg sier ikke på noen måte at han er syk eller lider av en personforstyrrelse, kun at han har narsissistiske trekk som kan påføre deg som partner mange bekymringer. Jeg kjenner ikke dere, og kan jo ta helt feil selvfølgelig, men hvis situasjonsbeskrivelsen er riktig, bør du være litt på vakt. Ikke la deg manipulere til å tro at det er deg og dine følelser som er urimelige. Du må bare stå på ditt.

Om han er i stand til å endre seg er kanskje tvilsomt når han begynner med intimdans allerede etter så kort tid i forholdet med deg. Men det gjenstår jo å se. Respekter i alle fall deg selv nok til at du går din vei hvis du ikke blir hørt og dine følelser ikke blir tatt hensyn til. Ikke godta at han manipulerer og krenker deg. Det er ikke bare dansingen jeg sikter til da.

Anonymous poster hash: 962f1...bc5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...