AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Jeg har sykt fylleangst. Jeg var ute på byn med en gutt jeg ikke har kjent så alt for lenge. Vi holder ikke på eller noe, men jeg har sånn angst for at jeg har sagt noe dumt. Jeg har feks tendens til å legge ut litt for mye om meg selv på fylla, inkludert sexsnakk. Huff, har det ikke bra nå. Er så redd jeg har sagt noe. Hvordan finner jeg det ut? Trenger litt beroligende ord også.... Anonymous poster hash: 2a320...ced
Kala Skrevet 1. juni 2014 #2 Skrevet 1. juni 2014 Er han verdt å bruke tiden din på, så er det ikke noe han henger seg oppi. Slapp av. Det er bare frynsete nerver, du overanalyserer nok bare. Gå og kjøp deg en fet frokost, og kom deg ut litt. Da vil det ikke virke så ille;) pakk nervene dine inn i litt fett igjen. Så, ut med deg!
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #3 Skrevet 1. juni 2014 Er han verdt å bruke tiden din på, så er det ikke noe han henger seg oppi. Slapp av. Det er bare frynsete nerver, du overanalyserer nok bare. Gå og kjøp deg en fet frokost, og kom deg ut litt. Da vil det ikke virke så ille;) pakk nervene dine inn i litt fett igjen. Så, ut med deg! Sov litt til, hjalp med litt søvn Men fremdeles kjenner jeg litt på nervene...Lurer på om jeg kanskje skal sende han en mld for å se hva han sier. "Hvordan er formen i dag" eller noe i den duren. Anonymous poster hash: 2a320...ced
Red-Ruby Skrevet 1. juni 2014 #4 Skrevet 1. juni 2014 Han var sikkert like full og husker ingenting selv Har du spist noe i dag? Du kan jo sende melding som du sier det ja! går nok greit det. .
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #5 Skrevet 1. juni 2014 Han var sikkert like full og husker ingenting selv Har du spist noe i dag? Du kan jo sende melding som du sier det ja! går nok greit det. . Har fått i meg litt nå. Men tror ikke han var like full. Jeg drakk sikkert dobbelt så mye. Huff! Anonymous poster hash: 2a320...ced
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå