Gå til innhold

Finnes det en drømmepartner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I degens samfunn går folk fra hverandre for den minste ting.

Jeg tenker ofte på en drømmepartner som er så fantastisk at jeg aldri trenger å se meg tilbake på det singellivet jeg har. Ikke minst en partner som man er så sikker på at man ikke nøler når man vil være sammen med denne partneren.

Ingen er perfekt. Jeg tenker det er en remlig tankegang at man ikke forventer mer av andre enn man gjør av seg selv. Denne tankegangen er kanskje litt vanskelig å anvende i praksis, men det bør være mulig å det til, til en viss grad.

Tror dere det finnes en partner for alle? Drømmer jeg meg kanskje bort, men er det mulig å finne en partner som man ikke blir å føle noen anger på å ha valgt?

Anonymous poster hash: c6fd9...2fd
Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Ja, det finnes. Jeg angret aldri. Hva motparten opplever er noe annet.

I ettertid har jeg sett at det finnes mennesker av samme kaliber. Skadene fra sist skremmer med dessverre fra å følge opp.

Gjest Svampebob1
Skrevet (endret)

Jeg tror folk drar dette med letingen etter en dømmekjæreste altfor langt og at det er noe som forårsaker langt mer ulykke og sorg enn lykke.

Lykken finnes på innsiden. Når man lærer seg til å trives i eget selskap og har det godt med seg selv og det livet man lever, så vil man slutte å søke etter det perfekte utad og man vil lære seg å leve.... Man vil fokusere på hva livet har å by på i stedet.

Allikevel vil det jo kunne være et savn.. Men fokuset vil heller bli på å dekke dette savnet og det kan man gjøre på langt mer behagelige måter enn mye av hva man leser her inne ;)

Endret av Svampebob1
  • Liker 1
Skrevet

Ja håper der en for alle der ute :)

Håper jeg finner en som holder ut med meg til vi blir gamle sammen :P

Skrevet

I degens samfunn går folk fra hverandre for den minste ting. Jeg tenker ofte på en drømmepartner som er så fantastisk at jeg aldri trenger å se meg tilbake på det singellivet jeg har. Ikke minst en partner som man er så sikker på at man ikke nøler når man vil være sammen med denne partneren. Ingen er perfekt. Jeg tenker det er en remlig tankegang at man ikke forventer mer av andre enn man gjør av seg selv. Denne tankegangen er kanskje litt vanskelig å anvende i praksis, men det bør være mulig å det til, til en viss grad. Tror dere det finnes en partner for alle? Drømmer jeg meg kanskje bort, men er det mulig å finne en partner som man ikke blir å føle noen anger på å ha valgt? Anonymous poster hash: c6fd9...2fd

For den minste ting? Hva vet du om andres forhold egentlig?

Skrevet

Drømmepartneren er vel den du liker nok til å kunne holde ut med personens "negative" sider. Hvor begge gir føler det er verdt å bidra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...