AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Er tydeligvis bare å glemme å kjøpe bikini på HM, Cubus, BikBok osv. Alt for små kopper selv i den største størrelsen, og da blir de uansett for stor over ryggen. Prøvde å gå på Change, Triumph osv. men der ble bikiniene så voksen igjen, som moren min kunne brukt. Blir så kjipt. Vil helst ikke kjøpe på nett for jeg aner ikke størrelse, åssen farger jeg kler osv. Må jo også ha en bikini som gir litt støtte, ellers står jeg jo med puppene i kjelleren:\ Anonymous poster hash: 5a547...26e
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #2 Skrevet 1. juni 2014 De bikiniene du kaller "voksne" er faktisk de du må bruke når du har store bryster. De på Change er helt kurante, og støtter godt. Du vil vel ikke få hengepupper når du blir voksen? Kjøp bikini der, som støtter godt. Bikinien skal dekke brystene, særlig når man har litt foran der.Anonymous poster hash: 18fb4...04f
Gjest Artistina Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 Jeg anbefaler bikini fra Freya: http://www.freyalingerie.com/swim.aspx Det er flotte bikinier som er fine for de av oss med store bryster. Anbefaler også Lise Charmel ..
Gjest Blue Ivy. Skrevet 13. juni 2014 #4 Skrevet 13. juni 2014 Lasenza eller hva det heter har fine bikinier i store størrelser
Gjest Lille-pus Skrevet 13. juni 2014 #5 Skrevet 13. juni 2014 Jeg anbefaler bikini fra Freya: http://www.freyalingerie.com/swim.aspx Det er flotte bikinier som er fine for de av oss med store bryster. Anbefaler også Lise Charmel .. Denne kan jeg signere på. Her er noen av Freya's bikinimodeller TS; Jeg tror du burde få målt deg slik at den riktige størrelsen din blir klar for deg. Når du vet det, så er det litt forskjell fra modell til modell om man kanskje må gå en cup størrelse opp eller ned... eller ikke. Når du vet litt mer om hvilken størrelse du trenger så kan det være muligheter for å finne bikinier som både er gode å gå med, og som er fine
Avalon Skrevet 13. juni 2014 #6 Skrevet 13. juni 2014 Denne kan jeg signere på. Her er noen av Freya's bikinimodeller TS; Jeg tror du burde få målt deg slik at den riktige størrelsen din blir klar for deg. Når du vet det, så er det litt forskjell fra modell til modell om man kanskje må gå en cup størrelse opp eller ned... eller ikke. Når du vet litt mer om hvilken størrelse du trenger så kan det være muligheter for å finne bikinier som både er gode å gå med, og som er fine Slenger meg på her, om må spørre deg Lillepus, er denne siden du linker til grei å bestille fra?? Fant en jeg bare MÅÅ HA!
Gjest Lille-pus Skrevet 13. juni 2014 #7 Skrevet 13. juni 2014 (endret) Slenger meg på her, om må spørre deg Lillepus, er denne siden du linker til grei å bestille fra?? Fant en jeg bare MÅÅ HA! De leverer, helt greit. Jeg har bare bestilt fra dem en gang... siden jeg i noen modeller bruker en E cup og i andre faktisk kan få plass i en litt romslig D cup ! Så jeg måtte sende hele bestillingen rett i retur til danskene.... de seriene de fører var den delen av BH seriene som satrter på E cup... ikke den som slutter på E cup. Leveransen var 'i største laget' kan vi forsiktig si. Men, de leverer så absolutt. Merk 200 norners grensen for toll og mva. Utvalget deres er rimelig godt, så jeg bruker dem ofte når jeg forsøker å finne litt til kvinner som sliter litt. Du lager deg en bruker (se rett ved siden av det danske flagget øverst til høyre på skjermen), - og så er det bare 'tut & kjør'. Bestillingen var veldig grei å få til ja Ser ut som det har vært noen endringer. Sjekk her Endret 13. juni 2014 av Lille-pus
Avalon Skrevet 13. juni 2014 #8 Skrevet 13. juni 2014 De leverer, helt greit. Jeg har bare bestilt fra dem en gang... siden jeg i noen modeller bruker en E cup og i andre faktisk kan få plass i en litt romslig D cup ! Så jeg måtte sende hele bestillingen rett i retur til danskene.... de seriene de fører var den delen av BH seriene som satrter på E cup... ikke den som slutter på E cup. Leveransen var 'i største laget' kan vi forsiktig si. Men, de leverer så absolutt. Merk 200 norners grensen for toll og mva. Utvalget deres er rimelig godt, så jeg bruker dem ofte når jeg forsøker å finne litt til kvinner som sliter litt. Du lager deg en bruker (se rett ved siden av det danske flagget øverst til høyre på skjermen), - og så er det bare 'tut & kjør'. Bestillingen var veldig grei å få til ja Ser ut som det har vært noen endringer. Sjekk her Ja, det var jo skikkelig typisk Har du tips tips til andre steder det er greit å bestille i fra? Figleaves f.eks?
Gjest Lille-pus Skrevet 13. juni 2014 #9 Skrevet 13. juni 2014 (endret) Ja, det var jo skikkelig typisk Har du tips tips til andre steder det er greit å bestille i fra? Figleaves f.eks? Jeg er litt svak for kombinasjonen av passform og pris hos Pour Moi? Mye hyggelig korrespondanse med sjefen for salg og produktutvikling der, - forøvrig noe overraskende er vedkommende en mann. Underveis i posten er per dato en bikini og et undertøyssett. Begge til den nette sum av såvidt under 200 norske kroner. Det er ikke galt, alt tatt i betraktning. Endret 13. juni 2014 av Lille-pus
Avalon Skrevet 13. juni 2014 #10 Skrevet 13. juni 2014 Jeg er litt svak for kombinasjonen av passform og pris hos Pour Moi? Mye hyggelig korrespondanse med sjefen for salg og produktutvikling der, - forøvrig noe overraskende er vedkommende en mann. Underveis i posten er per dato en bikini og et undertøyssett. Begge til den nette sum av såvidt under 200 norske kroner. Det er ikke galt, alt tatt i betraktning. Tusen takk for link! Skal nok handle litt der fra ja! Endte opp med å bestille bikini på brastop.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå