AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Stemor har blokket både sønnen min, og meg på facebook. Begrunnelsen for det er at hun vil ha litt privatliv uten at vi kan se siden hennes. Skjønner ikke problemet hennes, og hvorfor hun må blokkere. Synes det er merkelig gjort. Hva synes dere om dette? Anonymous poster hash: 8cbfc...d3c 1
Cata Skrevet 1. juni 2014 #2 Skrevet 1. juni 2014 Helt forståelig, selv om blokking var å ta litt hardt i. Hun kunne jo bare latt være å ha dere som venner der inne, med samme begrunnelse, eller hatt dere som venner men lagt sterke begrensninger på hva dere fikk se. 6
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #3 Skrevet 1. juni 2014 Hun står da helt fritt til å gjøre dette? Jeg hadde sikkert gjort det samme selv, jeg er veldig privat av meg. Anonymous poster hash: 438ff...de3 10
Gjest Coolaid Skrevet 1. juni 2014 #4 Skrevet 1. juni 2014 Syns det er helt greit. Hun er tross alt den nye dama til eksen din. Og stemor. Jeg hadde ikke ønsket tilsvarende. Ta det for det det er. Det betyr verken mer eller mindre enn at hun syns det blir litt for tett. Og så trenger man heller ikke være venner på fb med barn selv om det er smart med tanke på andre ting.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #5 Skrevet 1. juni 2014 Syns det er helt greit. Hun er tross alt den nye dama til eksen din. Og stemor. Jeg hadde ikke ønsket tilsvarende. Ta det for det det er. Det betyr verken mer eller mindre enn at hun syns det blir litt for tett. Og så trenger man heller ikke være venner på fb med barn selv om det er smart med tanke på andre ting. Verken jeg eller sønnen har vært venner med henne på facebook. Jeg ville aldri gjort det samme. Da jeg hadde ny kjæreste etter bruddet med eksen, så var jeg venner med datteren hans på facebook. Kunne aldri tenke meg å blokkere henne. Og jeg kan bare gå inn med en annen profil og se siden hennes uansett, så skjønner ikke problemet. Er enig i at hun må få gjøre hva hun vil. Men jeg synes at det var spesiellt merkelig at hun kan blokkere min sønn. Anonymous poster hash: 8cbfc...d3c 1
Eske Skrevet 1. juni 2014 #6 Skrevet 1. juni 2014 (endret) Nå aner jeg ikke hvor gammel sønnen din er, men jeg som voksen hadde synes det var innmari sært om pappas kjæreste gjennom mange år plutselig hadde blokkert meg på Facebook, altså. Jeg forstår at hun kanskje ikke er komfortabel med å ha deg der hvis forholdet mellom dere ikke er noe særlig, men å blokkere en hun sannsynligvis bor med og skal yte omsorg for synes jeg er noe merkelig. Misforstå meg rett, jeg mener ikke at Facebook har noen betydning i hverdagen, men de bør da være nære nok til at de kan være venner der inne. Endret 1. juni 2014 av Eske 8
Gjest Badebuksa Skrevet 1. juni 2014 #7 Skrevet 1. juni 2014 Haha! Seriøst? Hva tror hun facebook er til? Rare kjerring. 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #8 Skrevet 1. juni 2014 Nå aner jeg ikke hvor gammel sønnen din er, men jeg som voksen hadde synes det var innmari sært om pappas kjæreste plutselig hadde blokkert meg på Facebook, altså. Min sønn er 12 år. Han sier at han synes det er utrolig dårlig gjort av henne å blokkere han. Men han forteller også at hun pleier å være veldig sur på han. Hvis hun og faren skal dra på ferie eller tur, så pleier hun å ytre ønske om at hun kan få slippe å ha sønnen min med. Det er ikke rart at sønnen min har imot henne da. Jeg synes at hun kunne tatt av blokkeringen for vi kan jo bare gå inn med en annen profil å se facebooken hennes fra utsiden uansett. Tror hun gjør det for å protestere mot oss. Jeg vil aldri gjøre det samme. Jeg hadde min kjæreste sin datter som venn på facebook, og hun er der ennå selv om det er slutt. Selvfølgelig fjerner jeg ikke henne. Hun er bare et barn. Da vi var sammen var det naturlig å ha henne på facebook, for da var hun en del av familien. Anonymous poster hash: 8cbfc...d3c 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #9 Skrevet 1. juni 2014 Min sønn er 12 år. Han sier at han synes det er utrolig dårlig gjort av henne å blokkere han. Men han forteller også at hun pleier å være veldig sur på han. Hvis hun og faren skal dra på ferie eller tur, så pleier hun å ytre ønske om at hun kan få slippe å ha sønnen min med. Det er ikke rart at sønnen min har imot henne da. Jeg synes at hun kunne tatt av blokkeringen for vi kan jo bare gå inn med en annen profil å se facebooken hennes fra utsiden uansett. Tror hun gjør det for å protestere mot oss. Jeg vil aldri gjøre det samme. Jeg hadde min kjæreste sin datter som venn på facebook, og hun er der ennå selv om det er slutt. Selvfølgelig fjerner jeg ikke henne. Hun er bare et barn. Da vi var sammen var det naturlig å ha henne på facebook, for da var hun en del av familien. Anonymous poster hash: 8cbfc...d3c Er det ikke 16 årsgrense for å opprette profil på Facebook? Eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Anonymous poster hash: dccf0...76c 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #10 Skrevet 1. juni 2014 Min sønn er 12 år. Han sier at han synes det er utrolig dårlig gjort av henne å blokkere han. Men han forteller også at hun pleier å være veldig sur på han. Hvis hun og faren skal dra på ferie eller tur, så pleier hun å ytre ønske om at hun kan få slippe å ha sønnen min med. Det er ikke rart at sønnen min har imot henne da. Jeg synes at hun kunne tatt av blokkeringen for vi kan jo bare gå inn med en annen profil å se facebooken hennes fra utsiden uansett. Tror hun gjør det for å protestere mot oss. Jeg vil aldri gjøre det samme. Jeg hadde min kjæreste sin datter som venn på facebook, og hun er der ennå selv om det er slutt. Selvfølgelig fjerner jeg ikke henne. Hun er bare et barn. Da vi var sammen var det naturlig å ha henne på facebook, for da var hun en del av familien. Anonymous poster hash: 8cbfc...d3c 12-åringer skal da ikke vært på Facebook. Men uansett, hvorfor har han interesse av å se på stemor sin profil? Det høres litt sært ut. Anonymous poster hash: 438ff...de3 5
Eske Skrevet 1. juni 2014 #11 Skrevet 1. juni 2014 (endret) Min sønn er 12 år. Han sier at han synes det er utrolig dårlig gjort av henne å blokkere han. Men han forteller også at hun pleier å være veldig sur på han. Hvis hun og faren skal dra på ferie eller tur, så pleier hun å ytre ønske om at hun kan få slippe å ha sønnen min med. Det er ikke rart at sønnen min har imot henne da. Jeg synes at hun kunne tatt av blokkeringen for vi kan jo bare gå inn med en annen profil å se facebooken hennes fra utsiden uansett. Tror hun gjør det for å protestere mot oss. Jeg vil aldri gjøre det samme. Jeg hadde min kjæreste sin datter som venn på facebook, og hun er der ennå selv om det er slutt. Selvfølgelig fjerner jeg ikke henne. Hun er bare et barn. Da vi var sammen var det naturlig å ha henne på facebook, for da var hun en del av familien. Anonymous poster hash: 8cbfc...d3c Jeg er enig med deg, jeg, og synes det er rart. Deler av familien bør man kunne ha på Facebook (hvis ikke bør man heller tenke på nettvett), og en stesønn er da vitterlig en stor del av familien. Jeg har ingen gode råd, dessverre, for hun høres, basert på dette, bare usympatisk ut.. Edit: At Facebook har 13-årsgrense er et godt poeng, og jeg ser den. Men så fremt det ikke er det som er problemet til stemor så skjønner jeg det fortsatt ikke. Endret 1. juni 2014 av Eske 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #12 Skrevet 1. juni 2014 12-åringer skal da ikke vært på Facebook. Men uansett, hvorfor har han interesse av å se på stemor sin profil? Det høres litt sært ut. Anonymous poster hash: 438ff...de3 Så det er 16 års grense å være på fb? Det visste jeg ikke. Alle vennene til sønnen min har hatt facebook i årevis.... Det må jeg sjekke ut. Anonymous poster hash: 8cbfc...d3c
Gjest Coolaid Skrevet 1. juni 2014 #13 Skrevet 1. juni 2014 Verken jeg eller sønnen har vært venner med henne på facebook. Jeg ville aldri gjort det samme. Da jeg hadde ny kjæreste etter bruddet med eksen, så var jeg venner med datteren hans på facebook. Kunne aldri tenke meg å blokkere henne. Og jeg kan bare gå inn med en annen profil og se siden hennes uansett, så skjønner ikke problemet. Er enig i at hun må få gjøre hva hun vil. Men jeg synes at det var spesiellt merkelig at hun kan blokkere min sønn. Anonymous poster hash: 8cbfc...d3c Det kan være jeg ikke forstår fb helt men hvordan kan man blokkeres når man ikke er venner ? Og hvorfor er du inne på siden hennes uansett ? Jeg for min del syns det er greit å være venner med ungdommen i huset på fb.. da har man litt kontroll over hva som skjer, hvem som er venner osv.... selvfølgelig må man selv passe ekstra på å være et godt forbilde da.... så akkurat den delen er litt rar...
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #14 Skrevet 1. juni 2014 Jeg er enig med deg, jeg, og synes det er rart. Deler av familien bør man kunne ha på Facebook (hvis ikke bør man heller tenke på nettvett), og en stesønn er da vitterlig en stor del av familien. Jeg har ingen gode råd, dessverre, for hun høres, basert på dette, bare usympatisk ut.. Edit: At Facebook har 13-årsgrense er et godt poeng, og jeg ser den. Men så fremt det ikke er det som er problemet til stemor så skjønner jeg det fortsatt ikke. Er enig med deg. Det virker usympatisk ut. For min sønn er en del av hennes familie. Det er sant. Faren var utro mot henne flere ganger, da han prøvde seg på meg igjen. Dette vet hun, så det kan være at hun har problemer med det. Anonymous poster hash: 8cbfc...d3c 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #15 Skrevet 1. juni 2014 Det kan være jeg ikke forstår fb helt men hvordan kan man blokkeres når man ikke er venner ? Og hvorfor er du inne på siden hennes uansett ? Jeg for min del syns det er greit å være venner med ungdommen i huset på fb.. da har man litt kontroll over hva som skjer, hvem som er venner osv.... selvfølgelig må man selv passe ekstra på å være et godt forbilde da.... så akkurat den delen er litt rar... Det er bare å søke opp personer på navn det og så blokkere dem. En trenger ikke være venn med noen for å blokkere disse. Anonymous poster hash: dccf0...76c
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #16 Skrevet 1. juni 2014 Men jeg sa nei til han da han prøvde å være utro mot henne. Så vet ikke om det er det som er grunn for blokkeringen. Men sønnen sier at de fungerer helt fint sammen, og at han derfor synes at det er rart at hun blokkerer han. Jeg mener det samme: velger hun å være sammen med far til sønnen min, så er det dumt av henne å blokkere sønnen min som er en del av familien. Anonymous poster hash: 8cbfc...d3c
Gjest Coolaid Skrevet 1. juni 2014 #17 Skrevet 1. juni 2014 Det er bare å søke opp personer på navn det og så blokkere dem. En trenger ikke være venn med noen for å blokkere disse. Anonymous poster hash: dccf0...76c Ahhh, så det er sånn det er ! ! !
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #18 Skrevet 1. juni 2014 Det kan jo være det at hun ikke vil at du skal lese på profilen hennes og derfor også blokker sønnen din så du ikke skal få tilgang gjennom hans profil? Hvis det har vært noen konflikter mellom deg og eksen? Anonymous poster hash: 438ff...de3 5
Honey Dew Skrevet 1. juni 2014 #19 Skrevet 1. juni 2014 (endret) Men jeg sa nei til han da han prøvde å være utro mot henne. Så vet ikke om det er det som er grunn for blokkeringen. Men sønnen sier at de fungerer helt fint sammen, og at han derfor synes at det er rart at hun blokkerer han. Jeg mener det samme: velger hun å være sammen med far til sønnen min, så er det dumt av henne å blokkere sønnen min som er en del av familien. Anonymous poster hash: 8cbfc...d3c Har hun kontakt med sønnen din ellers? Det kan jo hende at hun synes han er litt for ung till å ha han som venn på fb? Endret 1. juni 2014 av Honey Dew
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #20 Skrevet 1. juni 2014 Det kan jo være det at hun ikke vil at du skal lese på profilen hennes og derfor også blokker sønnen din så du ikke skal få tilgang gjennom hans profil? Hvis det har vært noen konflikter mellom deg og eksen? Anonymous poster hash: 438ff...de3 ja, men vi kan se profilen med andre profiler uansett. Og vi blir jo mer nyskjerrig på hva som foregår når hun blokkerer. Men saken er den at det skader ikke å ta av blokkeringen på sønnen min, når hun ikke har åpen vegg og bilder. Jeg synes det er merkelig. Og det gjør jo ikke akkurat ting bedre. Sønnen min er mer imot henne enn noensinne. Anonymous poster hash: 8cbfc...d3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå