AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Kjæresten min ytret at han ønsket seg slipsnål med initialene sine i bursdagsgave. Etter å ha lett rundt på nettet uten særlig hell, falt valget på denne: http://www.gullsmedrydeng.no/slipsnål-i-sølv-med-initialer_3405-362p.html Men nå er jeg litt i tvil, er bokstavene for feminine? Anonymous poster hash: 726a6...464
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #2 Skrevet 1. juni 2014 Ja jeg skjønner hva du mener TS. jeg syns faktisk det. Anonymous poster hash: 46df0...a92
Gjest Coolaid Skrevet 1. juni 2014 #3 Skrevet 1. juni 2014 Dersom den første følelsen du får er at det litt for femi så er det som regel det. Kjennes det bra ut så go go go !
Sheltay Retrac Skrevet 1. juni 2014 #4 Skrevet 1. juni 2014 Synes den var feminin ja. Men siden denne må spesialbestilles uansett går det jo an å spørre om de har andre fonter? Eller så kan man jo gravere inn sånt i hva som helst, så du kan jo bare velge en slipsnål du synes er fin og få den gravert. Jeg ville nok heller gjort det.
Sheltay Retrac Skrevet 1. juni 2014 #5 Skrevet 1. juni 2014 Men er ikke slipsnål veldig umoderne nå? Har ikke sett noen bruke det på evigheter. Hva med mansjettknapper med bokstaver på? Det er jo mye tøffere!
Apehjerne Skrevet 1. juni 2014 #6 Skrevet 1. juni 2014 Men er ikke slipsnål veldig umoderne nå? Har ikke sett noen bruke det på evigheter. Hva med mansjettknapper med bokstaver på? Det er jo mye tøffere! Hva så om det er umoderne? Hvorfor skulle ho kjøpe mansjettknapper når han slev sier han ønsker seg slipsnål? Gir ingen mening 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå