Gå til innhold

Har møtt en helt fantastisk fyr, MEN

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Poster dette her og

Jeg har som sagt møtt en fantastisk fyr, men det er noen problemer. Dette er helt seriøst og det plager meg....

Han er ikke kjekk nok. Eller høy nok, og det er noe galt med tannstillingen hans.. De står litt ut og de er litt store. Når han har munnen igjen, kan det virke som de er såpass dominerende at han får litt rar overleppe, ser ut som den dirrer litt..

I tillegg er han litt lav, kun 178, og ganske vever. Jeg kaller han i mitt stille sin PerPusling(ikke kødd)!

Og noen utrolig store brune føflekker på halsen.

Men han er så morsom og kul. Skikkelig fin fyr, glad i barn, tjener godt, stabil type. Trygg.

Og jeg har klint med han edru og det var hyggelig!!!

Fortalte dette til venninnen min, og viste bilde. Hun var delvis enig ang utseende men mener jeg er hakket overfladisk.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Eksen min er stygg og gammel, vi var sammen i åtte.

Og faktisk.. Jeg er for pen for denne nye mannen.

Jeg føler at det vil bli flaut for meg å bli sett offentlig med han. Det blir neppe problem for han for å si det sånn..

Samtidig møter jeg mange kjekke menn men de mangler personligheten til Per.

Dro forøvrig og hadde sex med en annen samme dag som jeg møtte Per, og har dårlig samvittighet. Det hadde jeg ikke hatt om jeg ikke likte han.

Hva skal jeg gjøre?

Ps har ikke ligget med Per

Anonymous poster hash: 324fc...5d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må like å kysse og kose med han og ikke være flau over å vise han frem.

Skrevet

Du må bare la han gå...

Jeg hadde dødd innvednig om jeg hadde truffet ein fyr som gikk å tenkte på at at han ville vert flau av å gå med meg offentlige plasser.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke stygg altså. Ser ut som en søt, nerdete 25åring. Men er33. Han er veldig guttunge i dress. Jeg liker MENN

Skrevet (endret)

Personlig ville eg kun blitt flau om eg sjølv og var "mindre pen". Det høyres kanskje rart ut, men om du er over middels pen, og han under middels pen, blir jo du oppfatta som ein person som ikkje er overfladisk. Og det vil eg påstå er posetivt for din del.

Det viktigaste for meg er at mannen min er stolt over å gå offentlig med meg, ikkje omvendt. Men sjølvsagt om du er flau over han, så dropper du han. Då er du ikkje forelska nok.

Edit: Vell der skreiv du akkuratt at han ikkje var stygg, godta han som han er! :)

Endret av blomsterpotte
Skrevet

Jeg anbefaler deg å vente et par år. Du er uansett ikke moden nok nå.

• Liker 10
Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Ronketråd for cuckolds

AnonymBruker
Skrevet

Ronketråd for cuckolds

Hva mener du?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler deg å vente et par år. Du er uansett ikke moden nok nå.

Joda, det er jeg nok. Jeg liker ikke å ha disse tankene. Skammer meg

Gjest Lille-pus
Skrevet

La meg snu på flisa for deg:

Er du sikker på at han vil ha deg?

Hva tror du om alle de 'feilene' han ser ved deg?

Han tenker kanskje at du kunne vært perfekt om du hadde hatt lengre ben, flottere rumpe, fastere pupper, en anne farve på øynene, fikset brynene dine og kledd deg bedre.

Men, nå vil han bli flau over å bli sett sammen med deg i selskap av flottere kvinner, - det vil alltid være flottere kvinner enn deg selv nemlig.

Ser du hvor jeg vil med dette?

Du sier jo han ikke er bra nok for deg, og påstår du er for perfekt for ham siden han ikke vil ha problemer med å bli sett offentlig med deg.

Samtidig påpeker du at han er trygg og tjener godt...

• Liker 6
Gjest brutal_mann
Skrevet

En skal ikke være sammen med noen som en ikke er stolt av. Den andre fortjener så meget bedre.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Han tenker kanskje at du kunne vært perfekt om du hadde hatt lengre ben, flottere rumpe, fastere pupper, en anne farve på øynene, fikset brynene dine og kledd deg bedre.

Men, nå vil han bli flau over å bli sett sammen med deg i selskap av flottere kvinner, - det vil alltid være flottere kvinner enn deg selv nemlig.

Du sier jo han ikke er bra nok for deg, og påstår du er for perfekt for ham siden han ikke vil ha problemer med å bli sett offentlig med deg.

Jeg skjønner hvor du vil.. Men nå handler ikke dette om hva han mener og tenker, dette er mine tanker og det jeg føler.

AnonymBruker
Skrevet

Du virker ekstremt overfladisk. La han gå så han slipper å være sammen med en person som deg.

"Jeg er for pen for denne nye mannen" ?

Jeg blir kvalm... Du burde nok jobbe litt med ditt indre.

Anonymous poster hash: 4bc7c...413
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte med en gang dette var en trolletråd. Ja, utrolig lav, på 1,78!, må derfor kalle han for Per Pusling, og tenk, han har føflekker på halsen!!! KG'ere, hvorfor går dere på dette? :fnise:

Anonymous poster hash: b5831...580
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Jeg skjønner hvor du vil.. Men nå handler ikke dette om hva han mener og tenker, dette er mine tanker og det jeg føler.

Alt handler om deg ja....

Alt du forteller er jo at du ikke vil ha ham, så hvorfor later du som om du vil ha ham da?

Det er vel heller ikke forutbestemt at han vil ha deg tenker jeg...

En sjarmerende mann med normal høyde, god inntekt og evnen til å få kvinner til å føle seg vel, - evnen til å få dem til å føle seg ønsket....Det er uhyre attraktiv for gjennomsnittet av norske kvinner.

Du vil ikke ha ham, spring videre på din søken etter den perfekte mann.

Denne karen er borte fra markedet før du får sagt 'kake' ;)

Endret av Lille-pus
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at du har møtt en fantastisk, men han har ikke møtt ei fantastisk dame.

Anonymous poster hash: b5ec7...e75
  • Liker 4
Skrevet

Han er ikke stygg altså. Ser ut som en søt, nerdete 25åring. Men er33. Han er veldig guttunge i dress. Jeg liker MENN

du høres ikke helt voksen ut du heller helt ærlig.. det at du måtte spesifikt si at du klinte med han i edru tilstand sier meg alt.Nei,la han gå du:) Ingen fortjener at kjæresten skal syns han er stygg.

• Liker 1
Gjest Knuse
Skrevet

Han er nok ikke den rette for deg for å si det slik.. ;)

Skrevet (endret)

Virkelig? Nå er man Per Pusling fordi en er 178 cm? Det betyr at du må være kjempehøy selv da. Det er ganske mange kvinner som ikke ville hatt problem med denne høyden, inkludert meg. Så dersom dette plager deg så mye så får du heller holde deg til de som er enda høyere.

Jeg tror venninnen din har rett, du er litt vel overfladisk for denne mannen. Det passer vel bedre om du finner deg en av mann som du selv synes du matcher utseendet til. Å gå og tenke at du er så mye bedre enn han, blir bare helt feil utgangspunkt for et forhold. At du i tillegg allerede har hatt sex med en annen, ser jeg ikke på som veldig positivt. Hva når dere endelig blir sammen og du begynner å finne "flere" utseendemessige feil ved han?

Endret av lillsunshine
Skrevet

Jepp, enig i denne.

Hva har du selv å tilby, ts?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...