Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet ein flott mann i 2 måneder nå, i går skulle han på festival og overnatte på festivalen.

Jeg har ikke hørt noen ting fra han og jeg har heller ikke tatt kontakt.

Jeg har sovet som en prinsesse i natt å når jeg våknet å så på tlf at jeg ikke hadde fått tlf fra han, kjente jeg at jeg ikke brydde meg.

Det er virkelig ikke et godt tegn, er vel sunt å være litt sjalu eller at når slik skjer at det skal stikke litt i magen?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei trenger jo ikke bety mer enn at du stoler på han. Eller er du en av de som distanserer seg fra følelsene når du ikke er sammen med han?

Anonymous poster hash: fed7c...351

• Liker 1
Skrevet

Nå vet jo ikke jeg hvordan du har reagert på dette tidligere, men jeg ser ingen grunn til å skulle bli sjalu/usikker bare fordi du ikke har hørt fra ham på et døgn, når han er på festival??

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du har nok rett anonym, jeg er nok en av de som distansere følelser når jeg ikke er med han.

Endret av Lennhy
Skrevet

Nå vet jo ikke jeg hvordan du har reagert på dette tidligere, men jeg ser ingen grunn til å skulle bli sjalu/usikker bare fordi du ikke har hørt fra ham på et døgn, når han er på festival??

Masse alkohol og damer tenker jeg :P

Vi er jo ikke sammen så han er jo forsatt en singel mann :P

Tidligere når han har vert ute har han alltid ringt for å si god natt.

Hadde jo håpet å sett et tapt anrop men når det ikke var det så tenkte jeg bare jaja...

Gjest brutal_mann
Skrevet

Som over her, du stoler på han, eller distanserer deg.

Da er spørsmålet, distanserer du deg alltid, eller er dette nytt for deg? Videre, hvis du tenker at du ikke har noe særlig med følelser for ham, hvor lei deg blir du da?

Skrevet

Som over her, du stoler på han, eller distanserer deg.

Da er spørsmålet, distanserer du deg alltid, eller er dette nytt for deg? Videre, hvis du tenker at du ikke har noe særlig med følelser for ham, hvor lei deg blir du da?

Alltid distansert meg, livredd for å bli såret igjen.

Hmm vist jeg tenker det blir jeg lei meg.

Når han var her på fredag var jeg ein tur på toalettet å når jeg kom ut igjen nå han på sofaen å guttungen min hadde lagt seg i armkroken hans.

Første jeg tenkte var: faen ikke tull med oss og følelsene våre nå, håper virkelig du er her på de rette følelsene.

Å grunnen til han treffe sønnen min så tidlig er pågrunn av at vi ble kjent igjennom ungene våre.

De kjente hverandre godt fra før.

AnonymBruker
Skrevet

Anonym som svarte øverst igjen. Jeg har vært gift i et år nå, og stoler på mannen min. Når han er ute å reiser så greier jeg ikke kjenne på de samme følelsene. Tenker jo ikke noe galt, men vanskeligere å forholde seg til noen sånn enn når han er her. Vi har en baby sammen og han har adoptert sønnen min som jeg hadde fra før. Er virkelig ikke lett å slippe en ny en inn i familien! Men så veldig verdt det når det går bra:)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Alltid distansert meg, livredd for å bli såret igjen.

Hmm vist jeg tenker det blir jeg lei meg.

Når han var her på fredag var jeg ein tur på toalettet å når jeg kom ut igjen nå han på sofaen å guttungen min hadde lagt seg i armkroken hans.

Første jeg tenkte var: faen ikke tull med oss og følelsene våre nå, håper virkelig du er her på de rette følelsene.

Å grunnen til han treffe sønnen min så tidlig er pågrunn av at vi ble kjent igjennom ungene våre.

De kjente hverandre godt fra før.

Da har ikke følelsene forsvunnet, det er bare du som er redd for dem. Ikke vær redd for å vise at du har savnet han når dere treffes igjen.

Skrevet

Takk for gode ord alle sammen. :)

Skrevet

Masse alkohol og damer tenker jeg :P

Vi er jo ikke sammen så han er jo forsatt en singel mann :P

Tidligere når han har vert ute har han alltid ringt for å si god natt.

Hadde jo håpet å sett et tapt anrop men når det ikke var det så tenkte jeg bare jaja...

Men dere har jo datet i to måneder, så mest sannsynlig vil han vel føle det galt å hooke opp med andre jenter, så du har jo ikke noe å bekymre deg for. Sånn sett er det ikke rart at du ikke ble sjalu - kan hende du begynner å bli trygg på han?

Skrevet

Han kom på besøk i kveld å han kjente godt på den at jeg ikke hadde gitt lyd fra meg heller.

Satt nesten ein time å hørte på hvor mye han hadde savnet meg haha.

Han er så god :P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han kom på besøk i kveld å han kjente godt på den at jeg ikke hadde gitt lyd fra meg heller.

Satt nesten ein time å hørte på hvor mye han hadde savnet meg haha.

Han er så god :P

Høres ut som du har funnet en fin fyr:) merkelig hvor mye rart man bekymrer seg over når man dater!:)

Skrevet

Høres ut som du har funnet en fin fyr:) merkelig hvor mye rart man bekymrer seg over når man dater!:)

Det er ikke tull en gang!!

Jeg er ikke flink med følelser å blir veldig fort forvirret av min egen usikkerhet og livredd for å bli såret igjen.

Han har vert fantastisk forståelsefull på alle mine rare følelser og tanker, stakkars mann tenker ofte hehe.

Men så lenge mann er 100% ærlig med hverandre kommer mann langt har jeg funnet ut.

De som kjenner meg å vet hvor livredd jeg er for romantiske følelser sier jeg skal starte hver samtale med han ved å si unnskyld :P hehe

Gjest brutal_mann
Skrevet

Tror dere trygt kan spise hverandre opp og nyte hver lille bit av "måltidet" :)

Skrevet

Har datet ein flott mann i 2 måneder nå, i går skulle han på festival og overnatte på festivalen.

Jeg har ikke hørt noen ting fra han og jeg har heller ikke tatt kontakt.

Jeg har sovet som en prinsesse i natt å når jeg våknet å så på tlf at jeg ikke hadde fått tlf fra han, kjente jeg at jeg ikke brydde meg.

Det er virkelig ikke et godt tegn, er vel sunt å være litt sjalu eller at når slik skjer at det skal stikke litt i magen?

Det handller om at man er skeptisk, og det er lov å være skeptisk.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke tull en gang!!

Jeg er ikke flink med følelser å blir veldig fort forvirret av min egen usikkerhet og livredd for å bli såret igjen.

Han har vert fantastisk forståelsefull på alle mine rare følelser og tanker, stakkars mann tenker ofte hehe.

Men så lenge mann er 100% ærlig med hverandre kommer mann langt har jeg funnet ut.

De som kjenner meg å vet hvor livredd jeg er for romantiske følelser sier jeg skal starte hver samtale med han ved å si unnskyld :P hehe

Haha er akkurat sån jeg har det, og nå er jeg gift med verdens beste mann. finnes faktisk bra menn å:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...