AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Tips til hvor jeg kan få tak i treningstopper som går litt nedenfor rompa? Anonymous poster hash: fbbb0...99c
Gjest Kv84 Skrevet 1. juni 2014 #2 Skrevet 1. juni 2014 Stropper, eller stopper? Hva er det for noe? 1
globalagogo Skrevet 1. juni 2014 #3 Skrevet 1. juni 2014 En topp, overdel... Nike og HM har hvertfall 2
Helje Skrevet 1. juni 2014 #4 Skrevet 1. juni 2014 Jeg har en singlet fra Röhnisch som er lang og veldig løs med strikk nederst. Kjøpt på XXL tror jeg, og de har jo mange andre treningstopper i tillegg.
Gjest Yrsa Skrevet 1. juni 2014 #5 Skrevet 1. juni 2014 Jeg har en singlet fra Röhnisch som er lang og veldig løs med strikk nederst. Kjøpt på XXL tror jeg, og de har jo mange andre treningstopper i tillegg. Enig .. jeg elsker også toppene fra Röhnisch - men jeg er også veldig fornøyd med toppene mine fra Nike .. de har også noen som er lengre.
Gjest Solsmil Skrevet 1. juni 2014 #6 Skrevet 1. juni 2014 Butterfly-singletene fra kari traa er lange:)
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #7 Skrevet 1. juni 2014 Nike sine har god lenge. Butterfly fra Kari Traa har god lengde, men kryper opp over magen, og da er det plutselig magetopp ... :S Anonymous poster hash: 1bc21...4ee
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #8 Skrevet 1. juni 2014 Anbefaler å gå i manneavdelingen og kjøpe singlett eller t-shorte der Ellers pleier det å hjelpe å kjøpe L i stedet for S ...... Anonymous poster hash: e07ef...2c3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå