Gå til innhold

Rannveig Heitmann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 timer siden, Xstrella skrev:

Så fin jente burde hatt en mann som elsket henne dypt og var trofast. 

Så enig!

Var jeg yngre hadde jeg pokker meg prøvd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest cheshirecat

Hva med charter Hilde? Er dere mannlige blodfans av Rannveig like hyllende til henne ? Hun er vel også minst like sympatisk og elskverdig som denne Rannveig... ? Går jo ut ifra at det ikke kun er kropp og utseendet som er årsaken til at denne Rannveig personen er så enestående ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia dere som er tøffe nok til å drive framsnakking på nett!!! Ja til å spre positivitet og glede, heller enn eder og galle. Måtte dere alle ha en fin helg!! :-) 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg synes hun er flott nå etter hun ble brunette igjen, hun kler virkelig ikke det platingblonde håret. Og jeg kan ikke skjønne hvordan hun greier tre unger alene. Jeg kan heller ikke skjønne hvordan hun lot seg selv havne i den situasjonen at hun har barn med 3 forskjellige, hadde vært noe annet om dette var menn hun hadde hatt lange forhold til, men det er jo ikke det heller. En av dem var en one night som jeg forsto, ingen vet noe om han siste men de var heller ikke i et forhold. Og han første aner jeg ikke, men hvor lenge kan de ha vært et par før hun ble gravid hun som er så ung? Jeg hadde følt meg forferdelig dum og tror det blir vanskelig for henne å finne seg en ny, stødig mann med den bagasjen der. 3 barn med 3 forskjellige menn blir vanskelig for en evt ny kjæreste å svelge, iallefall om hun er ute etter en skikkelig fyr. Og han vil kanskje ha barn selv, men når det allerede er 3 barn der fra før så blir jo det vanskelig økonomisk igjen å få enda flere. Ja, nei, hun om det. Jeg heier på henne uansett. Jeg vil at folk skal ha det bra og håper hun får det når og om hun flytter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alderen min er ingen hemmelighet! 

Hvorfor jeg leser rosablogger, treningsblogger, matblogger,  generelle blogger, fjortisblogger, voksne menns og kvinners blogger og det meste av blogger angår deg ikke. Hadde du vært hyggeligere kunne jeg fortalt deg det. Nå gidder jeg ikke...noe som nok er like greit for deg. 

God helg. ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt og avsporinger, samt samtlige svar til dette

Nordvesta, mod.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Alderen min er ingen hemmelighet! 

Hvorfor jeg leser rosablogger, treningsblogger, matblogger,  generelle blogger, fjortisblogger, voksne menns og kvinners blogger og det meste av blogger angår deg ikke. Hadde du vært hyggeligere kunne jeg fortalt deg det. Nå gidder jeg ikke...noe som nok er like greit for deg. 

God helg. ☺

Beklager. Jeg mente ikke å være uhyggelig. Jeg er egentlig ganske hyggelig. Det var ikke meningen å hive meg på debatten om deg. Unødvendig av alle inkludert meg selv. God helg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, cheshirecat skrev:

Hva med charter Hilde? Er dere mannlige blodfans av Rannveig like hyllende til henne ? Hun er vel også minst like sympatisk og elskverdig som denne Rannveig... ? Går jo ut ifra at det ikke kun er kropp og utseendet som er årsaken til at denne Rannveig personen er så enestående ? 

Godt spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Heitmann.

Innlegget ditt av 1/3, kvart på to om natta.

Det var koselig lesning. De nydelige barna dine må ha det SÅ godt.  ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt spesielt å dedikere så mye til en person man ikke kjenner ja... Men du er da i det minste hyggelig Jerry :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden ryddet for debatt som omhandler barna og brukerdebatt, samt samtlige svar til alt dette

Nordvesta, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, skyflakes skrev:

Det er litt spesielt å dedikere så mye til en person man ikke kjenner ja... Men du er da i det minste hyggelig Jerry :)

Takk. Tror jeg. 

Stort sett en grei kar, jeg.... men når folk er ekle ute  grunn blir jeg ergerlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for avsporinger og brukerdebatt, samt samtlige svar til dette

Nordvesta, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden ryddet for spekulasjoner, debatt om barna og andre privatpersoner, og samtlige svar til dette

Nordvesta, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Heitmann.

Ønsker deg og flotte barna dine en riktig god påske.

Ble noe imponert over hvordan du fikset reisen alene med 3 barn og alt tilhørende utstyr. 😀 

Kos dere godt der hjemme. ☺

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Kjære Heitmann.

Ønsker deg og flotte barna dine en riktig god påske.

Ble noe imponert over hvordan du fikset reisen alene med 3 barn og alt tilhørende utstyr. 😀 

Kos dere godt der hjemme. ☺

*klem*

Tviler på at RH leser her inne altså😝

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Monky skrev:

Tviler på at RH leser her inne altså😝

Jeg, og. Og hva så??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...