Gå til innhold

Rannveig Heitmann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har krangla med Ida Skulstad på facebook selv, helt uoppfordret. Så tror ikke det er arrangert, nei, de er hissigpropper både Ida og Rannveig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tillot meg å kommentere til Ida at hun var frekk mot leserne sine. Vips, så var IP-en min sperret :D

Masse temperament på henne i alle fall. Den nye bloggen hennes er i alle fall blitt bra/bedre enn den forrige, som var litt flåsete.



Anonymous poster hash: bb8ab...ebf
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha kikket på begges blogger, synes jeg de virker ganske så spesielle begge to :sjokkert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt kontakt med en som kjenner ida i snart 1 år og han sier at hun er veldig blond.. såå



Anonymous poster hash: f5f06...e84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ida er en skikkelig Alfahunn , det tåler ikke Rannveig. Derfor Rannvæi klikker.



Anonymous poster hash: 385d8...8e1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har de jo satt i gang igjen i kommentarfeltet til heitmanns siste status. Er det et stunt????? :S



Anonymous poster hash: 169de...556
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har de jo satt i gang igjen i kommentarfeltet til heitmanns siste status. Er det et stunt????? :S

Anonymous poster hash: 169de...556

Nei, tror ikke det. Rannveig tror hu er bedre :P æsj

Anonymous poster hash: 385d8...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt kontakt med en som kjenner ida i snart 1 år og han sier at hun er veldig blond.. såå

Anonymous poster hash: f5f06...e84

Jaha? Bleker hun håret, da eller? Eller bare striper det slik at det fremstår blondere?

.......:ironi: altså, når begynte "hun er blond" som en beskrivelse på dumme mennesker å bli en voksen frase? Jeg trodde det var sånn man beskrev andre i fjortisfasen jeg.

Anonymous poster hash: df212...284

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha? Bleker hun håret, da eller? Eller bare striper det slik at det fremstår blondere?

....... :ironi: altså, når begynte "hun er blond" som en beskrivelse på dumme mennesker å bli en voksen frase? Jeg trodde det var sånn man beskrev andre i fjortisfasen jeg.

Anonymous poster hash: df212...284

Hvem er 'han' da? Hva er poenget her? Blir for dumt.

Anonymous poster hash: 385d8...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er 'han' da? Hva er poenget her? Blir for dumt.

Anonymous poster hash: 385d8...8e1

Han? Skjønner ikke hva du sikter til. Det står ikke noe om "han" i innlegget mitt.

Og poenget mitt var at å skrive "hun er så sinnsykt blond ass!!" o.l, er en fryktelig umoden måte å si at noen er dumme på. Når ble hårfargen avgjørende for det man har mellom ørene (med mindre du er 14 år og ikke vet bedre)? Men man kan vel ikke forvente annet av mennesker som diskuterer rannveig heitmann.

Anonymous poster hash: df212...284

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar ikke stilling til om Ida Skulstad er "blond" eller ikke, men pen det er hun. Det skal hun ha.



Anonymous poster hash: a4850...4f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar ikke stilling til om Ida Skulstad er "blond" eller ikke, men pen det er hun. Det skal hun ha.

Anonymous poster hash: a4850...4f8

Nå blandet jeg tror jeg. var en som skrev her at hun kjenner en fyr som kjenner ida? SO what lissom? Sikkert mye piss og fanteri her inne? folk finner på mye dritt for å være ekle, sånn er det. Ida er pen ja, syns hun er litt mandig? Ikke på en ekkel måte, men på en måte jeg liker det.

Anonymous poster hash: 385d8...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde enda Ida hatt en form for empati og medfølelse, så hadde hun vært en utrolig vakker skapning,
men sånn som hun oppfører seg via bloggen sin, både med innlegg og måten hun svarer andre mennesker på så hjelper ikke det mye på hvordan jeg betrakter henne.



Anonymous poster hash: 64715...230
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde enda Ida hatt en form for empati og medfølelse, så hadde hun vært en utrolig vakker skapning,

men sånn som hun oppfører seg via bloggen sin, både med innlegg og måten hun svarer andre mennesker på så hjelper ikke det mye på hvordan jeg betrakter henne.

Anonymous poster hash: 64715...230

Åh? siden du mener det du skriver nå, syns jeg du burde lese bloggen noen ganger til? Fant flere innlegg som viser til at dette mennesket er ekstremt følsom, og eier mye empati! Så jeg er ikke enig med deg for fem øre engang. Men det er jo sikkert noe som plager deg ved henne som gjør at du sier dette? For empati har hun garantert masse av, i motsetning til Heitmann. Som kun blogger om pupper?

http://jegerida.blogg.no/1410248351_kjre_norge_mitt_hjeml.html

http://jegerida.blogg.no/1411113886_gravide_som_mishandle.html

http://jegerida.blogg.no/1411630527_et_lite_barn_grter_et.html

Anonymous poster hash: 385d8...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært innom bloggen hennes helt siden hun startet bloggingen.
På den nyeste er hun kanskje "snillere", men det vitnet det lite av tidligere.



Anonymous poster hash: 64715...230
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært innom bloggen hennes helt siden hun startet bloggingen.

På den nyeste er hun kanskje "snillere", men det vitnet det lite av tidligere.

Anonymous poster hash: 64715...230

Tror alle har egen mening rundt det, selvom du mener det betyr det ikke at du har rett, kjenner du hun personlig kanskje? ganske dømmende!, ser mange liker hun godt, mens andre hater. Syns hun er tøff jeg!

Anonymous poster hash: 385d8...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...